Van de kwantiteit gaan we het idd niet moeten hebben neequote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nope, maar nogmaal, het is niet de kwantiteit die telt maar de kwaliteit
het is zeker niet over een nacht is gegaanquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef leonieke het volgende:
Ow ow Buzzer!
Je hebt ze de weg getoond naar GCSC![]()
Waarom heb je GCSC niet gewoon verzwegen? Misschien kenden ze het wel niet![]()
Maar ik begrijp je punt wel hoorKan niet makkelijk zijn om zo'n beslissing te nemen
En ze weten de reden, post is goed onderbouwd dus daar gaan ze wel geen commentaar kunnen op geven.
Ik ga wel ff het singles topic van dichtbij gaan volgen nu, om de reacties te zien![]()
nou kunnen we buzzer de schuld geven van de te verwachten toeloopquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef leonieke het volgende:
Ow ow Buzzer!
Je hebt ze de weg getoond naar GCSC![]()
Waarom heb je GCSC niet gewoon verzwegen? Misschien kenden ze het wel niet![]()
Maar ik begrijp je punt wel hoorKan niet makkelijk zijn om zo'n beslissing te nemen
En ze weten de reden, post is goed onderbouwd dus daar gaan ze wel geen commentaar kunnen op geven.
Ik ga wel ff het singles topic van dichtbij gaan volgen nu, om de reacties te zien![]()
Yeps begrijp ikquote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is zeker niet over een nacht is gegaan
en ik wilde inderdaad eerst een goed onderbuwd verhaal hebben, en niet zomaar lukraak de knuppel in het hoednerhok gooien inde trant van: dit was het dan
welkom foksukquote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef foksuk1981 het volgende:
* zoekt een plekje *
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef foksuk1981 het volgende:
* zoekt een plekje *
d'r ister al 1tje.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nou kunnen we buzzer de schuld geven van de te verwachten toeloop
zeurenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
niet makkelijk als in: je krijgt allerlei users op jouw dak
De discussie hier niet gevolgd? Ik geef eerlijk toe dat ik ook heb lopen zeuren aan Buzzer zijn kop vanmorgen, dus de kans bestaat dat er nog gaan beginnen
Maar goed beargumenteerd idd, vind ik![]()
YES!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef Godlike02 het volgende:
GC SC![]()
(vaak dan, als we het dan toch over kliekjes hebben)
gelukkig nietquote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is zeker niet over een nacht is gegaan
en ik wilde inderdaad eerst een goed onderbuwd verhaal hebben, en niet zomaar lukraak de knuppel in het hoednerhok gooien inde trant van: dit was het dan
Het kan wel maar verschraalde doos enzoquote:Op donderdag 29 september 2005 11:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Van de kwantiteit gaan we het idd niet moeten hebben nee![]()
Ik ga momenteel veel aankunnenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het kan wel maar verschraalde doos enzo
hehe..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het kan wel maar verschraalde doos enzo
zoiets..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Straks gaat deze reeks 2X zo snel
En moet je helemaal niets meer nalezen aangezien er toch maar gebaggerd gaat wordenquote:
Oeh dat heb ik ook gehad. Sequentiediagrammen en activiteitendiagrammen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil ook drukte
Ik ben nu verdomme in UML 2.0 boeken aan het neuzen
quote:
WLZ...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
En moet je helemaal niets meer nalezen aangezien er toch maar gebaggerd gaat worden
Ik kan hier echt geen goed gevoel over krijgen, sorry
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga momenteel veel aankunnen![]()
Heb nog wat schade in te halen![]()
precies wat ik eerder al zei, Singles gaat veel te snel voor mij.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
En moet je helemaal niets meer nalezen aangezien er toch maar gebaggerd gaat worden
Ik kan hier echt geen goed gevoel over krijgen, sorry
Mja.. we moeten ook wat realistisch zijn eh. ALS ze hier komen, wordt het één en al bagger. Ik zei vanmorgen wel om te lachen dat ze al hun liedjes posten, maar hoe meer ik die topics lees, hoe meer ik het moet vaststellen. Ofwel liedjes ofwel hun eten.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
WLZ...
Ik snap je leonieke, we moeten nu alleen maar even afwachten en hopen dat het gezellig wordt en blijft...
als je dat denkt, moet je nog even teruglezenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef JoeyT het volgende:
Lees net dat we jullie topic moeten overnemen... Sorry jongens...
Lol, word ik nog met naam genoemd ook.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef petitlapin het volgende:
ja, bedankt hoor leonieke en co, als het een troost mag wezen, ik ben niet van plan hier te posten
het mag wel hoor..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef petitlapin het volgende:
ja, bedankt hoor leonieke en co, als het een troost mag wezen, ik ben niet van plan hier te posten
hormonenrommelquote:Op donderdag 29 september 2005 11:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]. Hoe is het zo ver kunnen komen?
Waarom niet? Ze hebben ons hier graag en waarschijnlijk zijn hier ook (niet-)vrijgezellenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef petitlapin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |