Idd.. en wat zou dat vervelend zijn als we zeker weten dat het niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niets is zeker, dat zou een saaie boel worden zeg. Dan zouden we nu ook al weten of GCSC samen gaat met Singles en zo.![]()
Kunnen jullie JoeyT in actie zienquote:Op donderdag 29 september 2005 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niets is zeker, dat zou een saaie boel worden zeg. Dan zouden we nu ook al weten of GCSC samen gaat met Singles en zo.![]()
Die hebi k al genoeg in actie gezienquote:Op donderdag 29 september 2005 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kunnen jullie JoeyT in actie zien
Zeker goeie shit T_Tquote:
JoeyT ?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kunnen jullie JoeyT in actie zien
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker goeie shit T_T
Alleen 1 tegenvallerdie voorspelde 15/20mm regen is onzin geweest, ik heb hier maar amper 7mm opgevangen.... maar toch goed voor 542mm in jaar totaal
![]()
Hey Jagquote:
Moggequote:
Kan nog meer bij komenquote:
Is dat nou veel voor Dokkum? 542mm?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan nog meer bij komen![]()
Oja deze aantal komt mooi overheen op de neerslag kaart van het KNMI![]()
U kunt lezenquote:
Iedere weerman maakt foutenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker goeie shit T_T
Alleen 1 tegenvallerdie voorspelde 15/20mm regen is onzin geweest, ik heb hier maar amper 7mm opgevangen.... maar toch goed voor 542mm in jaar totaal
![]()
De patat-boeren gaan staken?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef leonieke het volgende:
*zucht*
België gaat weer plat liggen binnenkort![]()
neukmarathon?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef leonieke het volgende:
*zucht*
België gaat weer plat liggen binnenkort![]()
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G0EIAJN7quote:
Het is alleszins een aangenamer tijdverdrijfquote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind ik de mijne toch beter
én plezierigerquote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind ik de mijne toch beter
Het langjarig gemiddelde is 799 mm, we hebben nog zo'n 3 maanden te gaan, kortom, ik zit wel redelijk in de goeie richtingquote:Op donderdag 29 september 2005 10:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat nou veel voor Dokkum? 542mm?
Maar die 15/20mm zou op 1 nacht vallen, maar goed elke weerman maken wel eens fouten, alhoewel ik me nu wel een beetje aan begin te ergeren. Het valt me nogal erg op dat het te vaak gebeurt.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Iedere weerman maakt fouten![]()
. Het jaar is nog niet afgelopen
Het gewraakte brugpensioen. Ik vind het onzin actie te gaan voeren. Immers, op een gegeven moment moet je tóch langer gaan werken. Als het niet nu is dan over een aantal jaar. En dan is er weer een groep die actie wilquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G0EIAJN7
Zoiets vind ik dus echt niet kunnen... Staken terwijl de onderhandelingen nog bezig zijn![]()
Ik vraag me dan trouwens af of er verwacht wordt van het onderwijs dat zij ook staken. Zou wel vervelend zijn want ik heb op 7 en 10 oktober 12 toetsen gepland
nou ja, je krijgt er volgens mij wel een schrale doos vanquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is alleszins een aangenamer tijdverdrijf![]()
Je begint "pas" man. Komt wel goedquote:Op donderdag 29 september 2005 10:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar die 15/20mm zou op 1 nacht vallen, maar goed elke weerman maken wel eens fouten, alhoewel ik me nu wel een beetje aan begin te ergeren. Het valt me nogal erg op dat het te vaak gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |