Ik durf wedden dat je daarom express die mededeling hebt gedaan... Het is één opgezet spelquote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef buzzer het volgende:
grappig dat deze precies om 10 uur vol is
(zie mijn post van gisteravond)
De proeftijd als modquote:Op donderdag 29 september 2005 09:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ouch
En hoe lang hebben ze jou nog gegeven?
Gemakkelijk beinvloedbaar, geen ruggegraat, geen sociaal leven, etcquote:Op donderdag 29 september 2005 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat zijn die verkeerde omstandigheden?
Daar heeft de vrouw van wijlen Hazes ook last vanquote:Op donderdag 29 september 2005 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zat toen met kasjhel... kun je nagaan, dat weet ik nog als de dag van gisteren, puur traumatische ervaring.
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:03 schreef Tha_T het volgende:
Daar heeft de vrouw van wijlen Hazes ook last van
it's all conspiracyquote:Op donderdag 29 september 2005 10:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik durf wedden dat je daarom express die mededeling hebt gedaan... Het is één opgezet spel
vooruitziende blikquote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef buzzer het volgende:
grappig dat deze precies om 10 uur vol is
(zie mijn post van gisteravond)
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:03 schreef Tha_T het volgende:
Daar heeft de vrouw van wijlen Hazes ook last van
veiligheidsoverwegingenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, ik durf geen engels meer te gebruiken tegenwoordig![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maak het anders nog wat erger voor die arme sukkel
![]()
Nee jij bent goed bezig zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maak het anders nog wat erger voor die arme sukkel
![]()
Ja hij kan al niet goed sprekenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee jij bent goed bezig zullen we maar zeggen![]()
verkeerde topic (althans, nog welquote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef buzzer het volgende:
* buzzer draait Ray Charles - Hit the Road Jag
Heyquote:
Hey, ja alles prima hier!quote:
Hey indah!quote:
quote:
Ha die buzzer.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef buzzer het volgende:
* buzzer draait Ray Charles - Hit the Road Jag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |