Lastig te zeggenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:47 schreef McCarthy het volgende:
hoe zit het nou met dat paars?
is dat hoger of lager dan zwart
Gelijk aan donkerblauwquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:47 schreef McCarthy het volgende:
Paars is alleen voorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:47 schreef McCarthy het volgende:
zie je nou wel dat het een samenzwering isquote:
de wens is de vader (in jouw geval je nichtje) van de gedachte. yvonne laat je vallen als een baksteen. zelfs als je denkt een bepaalde verstandhouding met haar te hebben. viel verknugen.quote:
je spreekt uit ervaringquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de wens is de vader (in jouw geval je nichtje) van de gedachte. yvonne laat je vallen als een baksteen. zelfs als je denkt een bepaalde verstandhouding met haar te hebben. viel verknugen.
Mijn vader is mijn nichtje... daar ga ik even over nadenken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de wens is de vader (in jouw geval je nichtje) van de gedachte. yvonne laat je vallen als een baksteen. zelfs als je denkt een bepaalde verstandhouding met haar te hebben. viel verknugen.
Que?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Nichtje? vertel... wat heeft ze gedaan ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
u bent niet op de hoogte van de uitdrukking?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mijn vader is mijn nichtje... daar ga ik even over nadenken.
je zou me mailen, maar het enige waar ik een mail van kreeg is of jouw alias, of niks.quote:
Is mij in die vorm helaas onbekend. Verlicht mij.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
u bent niet op de hoogte van de uitdrukking?
ach het gaat me eigenlijk helemaal niet om jou. doe mij maar een reactie van yvonne.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is mij in die vorm helaas onbekend. Verlicht mij.
Je bewondert het oeuvre van Yvonne ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef zoalshetis het volgende:
ach het gaat me eigenlijk helemaal niet om jou. doe mij maar een reactie van yvonne.
Nou vooruit dan:quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef zoalshetis het volgende:
ach het gaat me eigenlijk helemaal niet om jou. doe mij maar een reactie van yvonne.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:53 schreef yvonne het volgende:
Que?
zij weet wel waar ik het over heb.quote:
Klopt, kijk even in een van de topics hier, het meetingtopic, m'n afzegreden, met een ontstoken schouder is het verrotte lastig tikken en ik meen toch echt dat ik al meer dan een week behoorlijk afwezig ben..quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je zou me mailen, maar het enige waar ik een mail van kreeg is of jouw alias, of niks.
niet gezien. ik zag je wel snel replyen in het topic toen. hoop dat je schouder snel weer genezen is. ik was ook ff afwezig toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt, kijk even in een van de topics hier, het meetingtopic, m'n afzegreden, met een ontstoken schouder is het verrotte lastig tikken en ik meen toch echt dat ik al meer dan een week behoorlijk afwezig ben..
Weet ik, en daarom zou ik je ook ff mailenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet gezien. ik zag je wel snel replyen in het topic toen. hoop dat je schouder snel weer genezen is. ik was ook ff afwezig toch?
Da's slecht 1 klikquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:11 schreef McCarthy het volgende:
met 1 schouder kan je zeker ook niet bannen
nou. als je schouder weer genezen is mag je me mailen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik, en daarom zou ik je ook ff mailen
Doe ik!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou. als je schouder weer genezen is mag je me mailen.
dag meiske. en doe ff wat bram luisteren. dat zal je verlichten.quote:
wat denk je zelf? het is niet alleen een kloon. het is zeer irritant. ophoeren met die kut die een pik heeft. plet...quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:46 schreef Ryan3 het volgende:
Is die Floripas toch een kloon oid???
dat bedoel ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:48 schreef Monidique het volgende:
Floripas is mijn heldin.
Ik zou mijn laatste grammetje, that is als ik er grammetjes op na zou houden, er niet op in zetten eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat denk je zelf? het is niet alleen een kloon. het is zeer irritant. ophoeren met die kut die een pik heeft.
Leuke OP's idd, hoewel ik de analyse in de laatste shallow vind... Maar goed that's me.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:48 schreef Monidique het volgende:
Floripas is mijn heldin.
de humor is subjectief en zeer bedenkelijk. cohen heeft hier niets van doen. genoeg mensen hier die kunnen uitleggen waarom cohen wel goed is toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou mijn laatste grammetje, that is als ik er grammetjes op na zou houden, er niet op in zetten eerlijk gezegd.. Iig leuke OP's, hetgeen humor impliceert dus ja ik denk vooralsnog geen kloon van die Cohenhaters hè...
het is toch jouw held(in)? snap je 'plet' ook wel.quote:
Vraag is of het een kloon is, als het een kloon is, van de Cohenhaters uiteraard, anders is die vraag niet interessant. Ikzelf denk dat het geen kloon is en zeker indien wel zo niet 1 van de Cohenhaters. Leuke originele nieuwe Pol-user, dacht ik...quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de humor is subjectief en zeer bedenkelijk. cohen heeft hier niets van doen. genoeg mensen hier die kunnen uitleggen waarom cohen wel goed is toch?
denk vooral.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag is of het een kloon is, als het een kloon is, van de Cohenhaters uiteraard, anders is die vraag niet interessant. Ikzelf denk dat het geen kloon is en zeker indien wel zo niet 1 van de Cohenhaters. Leuke originele nieuwe Pol-user, dacht ik...
Nee, dat snap ik niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is toch jouw held(in)? snap je 'plet' ook wel.
Het is een soort uitroep, die ik ook wel eens bezig, als ik bepaalde texten zie in Pol.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:55 schreef Monidique het volgende:
Zij is patat? Dat snapt deze jongen van het platteland niet echt.
ondertitel enzo? of moet ik je held(in) spellen?quote:
O, daar let ik niet echt op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ondertitel enzo? of moet ik je held(in) spellen?
goh. ik dacht dat helden beter bekeken werden, maar goed. plet!quote:
Ik zou niet weten van wie.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:46 schreef Ryan3 het volgende:
Is die Floripas toch een kloon oid???
Nee, idd, dacht het ook niet, wel een leuke aanwinst als zodanig dus. Maar goed, ene Nathalitia was ook een kloon hè, weet je nog wel... En de boys gebruiken nog steeds dezelfde tactieken zag ik onlangs op Jan Marijnissens site, dus wie weet...?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |