abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2005 @ 23:49:29 #1
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31014236
Voor alle vragen, opmerkingen en klachten over topics, postings en modereeracties moet je hier zijn.

Zie Normen & Waarden van het Politieke Forum

Ook is er de mogelijkheid tot mailen:
- sizzler@fok.nl
- sidekick@fok.nl
- extrawaskracht@gmail.com
pi_31014402
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het wordt afgesloten met een zin/stelling waarop prima een discussie zou kunnen ontstaan. Er is dus wel een aanknopingspunt om op door te gaan.
Hij heeft wel meer topics geopend met dit onderwerp . Misschien is het handig om een [Centraal] McCarthy-onderwerpen topic te openen, met als OP de 4 McCarthymeningen. .
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik hoop niet dat elke beslissing die ik neem zo aangevochten wordt zeg
Ik ook niet...ik kom zelden in FB .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31014642
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hij heeft wel meer topics geopend met dit onderwerp . Misschien is het handig om een [Centraal] McCarthy-onderwerpen topic te openen, met als OP de 4 McCarthymeningen. .
[..]

Ik ook niet...ik kom zelden in FB .
Zo'n topic is er al een keer geweest .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31014683
quote:
Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Topics waar geen interesse voor is vervuilen POL.
Neehoor, die zakken vanzelf naar beneden tussen de topics waar wél interesse voor is. Overigens is de algemene POL-interesse natuurlijk breder dan jouw eigen interesse. En dus kan je niet op voorhand al zeggen dat dit een topic betreft waar "geen interesse" voor is.
quote:
Een discussie over de woordenschat van mensen heeft niets met politiek te maken.
Als dat het enige punt was dan had er wel een slot op gezeten. Vergelijk het KLB: je mag het over -bijna- elk politiek onderwerp hebben, als het maar niet over de users zelf gaat.
quote:
Wat ben je eigenlijk van plan met POL? Ga je gewoon de Sisi-lijn doorzetten?
Zijn antwoord op deze vraag juich ik toe.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31014725
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ook is er de mogelijkheid tot mailen:
- sizzler@fok.nl
- sidekick@fok.nl
- extrawaskracht@gmail.com
Vergeet tvlxd@fok.nl niet, !
pi_31014791
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef sizzler het volgende:

[..]

Neehoor, die zakken vanzelf naar beneden tussen de topics waar wél interesse voor is. Overigens is de algemene POL-interesse natuurlijk breder dan jouw eigen interesse. En dus kan je niet op voorhand al zeggen dat dit een topic betreft waar "geen interesse" voor is.
Als ik daar wel een inschatting van kan maken, kunnen jullie dat ook wel denk ik . Dat kun je meestal al aan de username+topictitel zien.
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef sizzler het volgende:
Als dat het enige punt was dan had er wel een slot op gezeten. Vergelijk het KLB: je mag het over -bijna- elk politiek onderwerp hebben, als het maar niet over de users zelf gaat.
Ook als je steeds met hetzelfde onderwerp komt in andere woorden? Dat voelt drammerig aan.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31015058
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ook als je steeds met hetzelfde onderwerp komt in andere woorden?
Dat is een andere discussie. Als het teveel op een ander topic lijkt dan kan er wel een slot op. Maar de laatste zin van zijn openingspost is op zich best een interessante stelling.
pi_31015124
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:17 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat is een andere discussie. Als het teveel op een ander topic lijkt dan kan er wel een slot op. Maar de laatste zin van zijn openingspost is op zich best een interessante stelling.
Dan mag er wel een fatsoenlijke OP en relevante TT komen. Laten we eerlijk wezen, belabberde OP.
pi_31015203
Tja, McCarthy.. een schertsfiguur dat altijd de rechtse kant kiest, als het moet in de extreme hoek en dat is meer regelmaat dan uitzondering. Ik denk dat hij nog een hoop te leren heeft en dat zijn ontwikkeling en allesfobie ooit tot een wat concreter oordeel zal leiden. Tot die tijd mag ie het wat mij betreft blijven proberen..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  donderdag 29 september 2005 @ 00:25:24 #10
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31015211
Ik stel een ploegendienst voor. De vorige feedback stond ik RQ te woord. Sizzler deze feedback en Sidekick dan de volgende?
pi_31015235
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik stel een ploegendienst voor. De vorige feedback stond ik RQ te woord. Sizzler deze feedback en Sidekick dan de volgende?
tsss, je hebt geeneens een @fok adres
  donderdag 29 september 2005 @ 00:27:14 #12
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31015259
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:26 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

tsss, je hebt geeneens een @fok adres
All in due time.
pi_31015572
quote:
pi_31022550
quote:
Je bent erg optimistisch dat je denkt dat het volgende feedbacktopic pas over 2 maanden er is.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_31022765
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:21 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dan mag er wel een fatsoenlijke OP en relevante TT komen. Laten we eerlijk wezen, belabberde OP.
pi_31024890
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:52 schreef RichardQuest het volgende:

[..]
De openingspost had beter gekund. Als in: meer bedachtzaam, meer genuanceerd en respectvoller. De titel is ook vrij polariserend. Had dat beter gekund? Ja. Maar de laatste zin is zeker discussiewaardig. En omdat daar -gelukkig- inhoudelijk op ingegaan wordt heeft het topic bestaansrecht. Als iemand een betere TT weet dan heb ik er overigens geen probleem mee als die wordt aangepast.
pi_31025267
Zo belangrijk is McCarthy niet voor mij .

Het is vervelend dat het altijd zo is bij McCarthy.
pi_31026375
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef RichardQuest het volgende:
Zo belangrijk is McCarthy niet voor mij .

Het is vervelend dat het altijd zo is bij McCarthy.

Ja, da's best jammer. Eigenlijk zouden we er een 2e bij moeten hebben
pi_31026890
Waarom?
pi_31027626
Het is net als met ratjes, isoleer ze en ze gaan dood van de eenzaamheid
pi_31027893
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:00 schreef Tafkahs het volgende:
Het is net als met ratjes, isoleer ze en ze gaan dood van de eenzaamheid
Dan gaan ze naar de onderwereld
pi_31035827
Mag ik ook feedbacken?

Is dit niet dubbel?
Iedereen hetzelfde belastingtarief Deel 2

Vlaktax

Die onderste is nieuw.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_31036375
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef sigme het volgende:
Mag ik ook feedbacken?
Jawel. Bedankt voor het melden.
pi_31036801
pi_31038591
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:06 schreef RichardQuest het volgende:
in welk land zou je het liefst arm zijn

Opsomtopic.
leuk he, iets kapot maken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: