Hij heeft wel meer topics geopend met dit onderwerpquote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het wordt afgesloten met een zin/stelling waarop prima een discussie zou kunnen ontstaan. Er is dus wel een aanknopingspunt om op door te gaan.
Ik ook niet...ik kom zelden in FBquote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik hoop niet dat elke beslissing die ik neem zo aangevochten wordt zeg![]()
Zo'n topic is er al een keer geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer topics geopend met dit onderwerp. Misschien is het handig om een [Centraal] McCarthy-onderwerpen topic te openen, met als OP de 4 McCarthymeningen.
.
[..]
Ik ook niet...ik kom zelden in FB.
Neehoor, die zakken vanzelf naar beneden tussen de topics waar wél interesse voor is. Overigens is de algemene POL-interesse natuurlijk breder dan jouw eigen interesse. En dus kan je niet op voorhand al zeggen dat dit een topic betreft waar "geen interesse" voor is.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Topics waar geen interesse voor is vervuilen POL.
Als dat het enige punt was dan had er wel een slot op gezeten. Vergelijk het KLB: je mag het over -bijna- elk politiek onderwerp hebben, als het maar niet over de users zelf gaat.quote:Een discussie over de woordenschat van mensen heeft niets met politiek te maken.
Zijn antwoord op deze vraag juich ik toe.quote:Wat ben je eigenlijk van plan met POL? Ga je gewoon de Sisi-lijn doorzetten?
Vergeet tvlxd@fok.nl niet,quote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ook is er de mogelijkheid tot mailen:
- sizzler@fok.nl
- sidekick@fok.nl
- extrawaskracht@gmail.com
Als ik daar wel een inschatting van kan maken, kunnen jullie dat ook wel denk ikquote:Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Neehoor, die zakken vanzelf naar beneden tussen de topics waar wél interesse voor is. Overigens is de algemene POL-interesse natuurlijk breder dan jouw eigen interesse. En dus kan je niet op voorhand al zeggen dat dit een topic betreft waar "geen interesse" voor is.
Ook als je steeds met hetzelfde onderwerp komt in andere woorden? Dat voelt drammerig aan.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef sizzler het volgende:
Als dat het enige punt was dan had er wel een slot op gezeten. Vergelijk het KLB: je mag het over -bijna- elk politiek onderwerp hebben, als het maar niet over de users zelf gaat.
Dat is een andere discussie. Als het teveel op een ander topic lijkt dan kan er wel een slot op. Maar de laatste zin van zijn openingspost is op zich best een interessante stelling.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ook als je steeds met hetzelfde onderwerp komt in andere woorden?
Dan mag er wel een fatsoenlijke OP en relevante TT komen. Laten we eerlijk wezen, belabberde OP.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Als het teveel op een ander topic lijkt dan kan er wel een slot op. Maar de laatste zin van zijn openingspost is op zich best een interessante stelling.
tsss, je hebt geeneens een @fok adresquote:Op donderdag 29 september 2005 00:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik stel een ploegendienst voor. De vorige feedback stond ik RQ te woord. Sizzler deze feedback en Sidekick dan de volgende?
All in due time.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
tsss, je hebt geeneens een @fok adres
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik stel een ploegendienst voor. De vorige feedback stond ik RQ te woord. Sizzler deze feedback en Sidekick dan de volgende?
Je bent erg optimistisch dat je denkt dat het volgende feedbacktopic pas over 2 maanden er is.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan mag er wel een fatsoenlijke OP en relevante TT komen. Laten we eerlijk wezen, belabberde OP.
De openingspost had beter gekund. Als in: meer bedachtzaam, meer genuanceerd en respectvoller. De titel is ook vrij polariserend. Had dat beter gekund? Ja. Maar de laatste zin is zeker discussiewaardig. En omdat daar -gelukkig- inhoudelijk op ingegaan wordt heeft het topic bestaansrecht. Als iemand een betere TT weet dan heb ik er overigens geen probleem mee als die wordt aangepast.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef RichardQuest het volgende:
Zo belangrijk is McCarthy niet voor mij.
Het is vervelend dat het altijd zo is bij McCarthy.
Dan gaan ze naar de onderwereldquote:Op donderdag 29 september 2005 15:00 schreef Tafkahs het volgende:
Het is net als met ratjes, isoleer ze en ze gaan dood van de eenzaamheid
Jawel. Bedankt voor het melden.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef sigme het volgende:
Mag ik ook feedbacken?
leuk he, iets kapot maken.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:06 schreef RichardQuest het volgende:
in welk land zou je het liefst arm zijn
Opsomtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |