Ja, van de kinderpostzegels bijvoorbeeldquote:Op donderdag 29 september 2005 07:44 schreef daniman het volgende:
tja...ik ben zowiezo al niet zo kaartverstuurderig. Maar misschien toch maar weer eens echte kaarten versturen dan...
Psies... en ik wil die van 2005 zienquote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef Troel het volgende:
LET OP: nu alleen nog 2004!
Nee nog (net) niet voor z'n ogen. Maar toen met 4 maanden is er ook een flink stuk af gegaan, dan had het nu zeker in z'n ogen gehangen. Als dat gebeurt zal ik dat gedeelte wel een beetje bijknippen denk ik. Zie wel hoe dat gaat.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef Githa het volgende:
Dat groeit idd ook lekker door maar het hangt nog niet voor zijn ogen ofzo ? ....dat was bij Jordy wel...zo onhandig.
Bij Noah springt het ook nog wat omhoog, net als bij david maar bij Jordy valt het gewoon futloos en kaarsrecht naar beneden, zo stijl dat het is.
Het probleem met knippen was dat die schaar zo machtig interessant is![]()
maaruh zo wordt het wel erg off-topic hesorry
hier komen ze elke week ook 2 a 3 keer aan de deurquote:Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Psies... en ik wil die van 2005 zien
Ik krijg hier verdorie minstens 100 keer per jaar ongewild een collecte of goede doelverkoper aan de deur, en nu WIL ik er een aan de deur, komen ze niet
Oew, jullie zitten hier in de buurt, stuur Djen eens even naar Ijsselsteinquote:Op donderdag 29 september 2005 11:46 schreef Anitra het volgende:
kinderpostzegels is idd groep 7 en 8. Djen doet het voor het eerst dit jaar en ze is helemaal trots want ze heeft haar eerste envelop vol
Dat baby-achtige is zeker leukquote:Op donderdag 29 september 2005 11:38 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee nog (net) niet voor z'n ogen. Maar toen met 4 maanden is er ook een flink stuk af gegaan, dan had het nu zeker in z'n ogen gehangen. Als dat gebeurt zal ik dat gedeelte wel een beetje bijknippen denk ik. Zie wel hoe dat gaat.
Kon je Jordy niet afleiden ergens mee?
Noah's haar hangt ook gewoon naar voren, plat enzow. Behalve als ik er gel in doe, of als dus de wind door z'n haren gaatMaar ik vind het niet stom staan bij hem ofzow. Is nog lekker een beetje baby-achtig
En soms doe ik er lekker wat gel in, maar dan is het echt al een heel mannetje
Dat baby-achtige is soms ook nog wel even leuk
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef Troel het volgende:
Overigens:
De beste tien ziekenhuizen (rtlnieuws)
1. Onze Lieve Vrouwe Gasthuis (Amsterdam)
2. Ziekenhuis Hilversum (Hilversum)
3. Ziekenhuis Nij Smellinghe (Drachten)
4. Slingeland Ziekenhuis (Doetinchem)
5. Rode Kruis Ziekenhuis (Beverwijk)
6. Elkerliek Ziekenhuis (Helmond)
7. Deventer Ziekenhuis (Deventer)
8. Sint Antonius Ziekenhuis (Nieuwegein)
9. Haaglanden Ziekenhuis (Den Haag)
10. Franciscus Ziekenhuis (Roosendaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |