ja, ik heb maar 1 nr. spreek PimD ff aan hier op het forum.. hij heeft veelquote:Op woensdag 28 september 2005 23:23 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hey Queenie...had ik ook zo gevraagd of jij over dingetjes enzakenzo van valensia beschikte?
ik wil je nog niet weg hebben hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
zeg heren ik zei ZO
Maar als jullie mij al weg willen hebben.
neuh ik heb der heul veul...kzie dat je msn hebt?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, ik heb maar 1 nr. spreek PimD ff aan hier op het forum.. hij heeft veel
niet gelijk een janksmiley.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil je nog niet weg hebben hoor
jep, voeg maar toe, ik ga piitenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
neuh ik heb der heul veul...kzie dat je msn hebt?
mailendingetjesjitje?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik ga daaraan werken..mailendingetjesjitje gaat ook...![]()
Nee hoor je weet vast en zekers met wat dat ik daarmee nu bedoelde...maar voor degeen die...nee jij bent alijd kewl, zowel of- als onlijn!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor altijd? Wil je me kapot hebben?![]()
*auw*quote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*pets![]()
vette sig heb jij zeg.
O nee die heeft D.![]()
Ah jag...van welk een soort muzakjes hou jij eigenlijk?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
Het is nog geen 12 uur nee...
Ik heb net vanmiddag van qu63 de 3 remixes van The Killers binnengekregen. Echt supervet.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:54 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ah jag...van welk een soort muzakjes hou jij eigenlijk?
Ik zit hier alweer een tijdje.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:57 schreef DaMook het volgende:
Zit jag hier nu ook al ?
Ik ben hier lang niet geweest trouwens
hoiquote:Op woensdag 28 september 2005 23:57 schreef DaMook het volgende:
Zit jag hier nu ook al ?
Ik ben hier lang niet geweest trouwens
Nee de AT en ik dacht laat ik hier weer eens kijkenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zit hier alweer een tijdje.Postgeschiedenis aan het doorscrollen?
Hoiquote:
Dat moge ook zijn zoiets als van queen? Nee...maar wat vind jij nu echt toffe muziek? of maakt dat je niet uit?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb net vanmiddag van qu63 de 3 remixes van The Killers binnengekregen. Echt supervet.
Ik ben heel allround. Geen bepaalde voorkeur. Queen is ook supervet, heb ik ook dat 3 dubbele album van. Ik ga van klassiek tot hard rock en van r&b tot nederlandstalig.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef passie66 het volgende:
Nuja Jag..ik hoor het nog wel eventueel...ik ga naar de welbekende mand...
Laterz![]()
hey, succes ermee!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:51 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag gesolliciteerd bij een bedrijf dat allerlei websites ontwikkelt op het gebied van stedenreizen. Denk aan newyork.nl en kopenhagen.nl. Ben opgebeld met de vraag of ik een motivatie + cv wil opsturen. Ook moet ik een stukje schrijven over een evenement of bezienswaardigheid in Kopenhagen...
Het feest begint weer.
Jah.. ik heb het in de gaten. Dadelijk toch maar een poging wagen op de brommerquote:
moet je vooral zo reagerenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
was even een reaktie op d_h...
we zijn een beetje aan het opruimen in GC en daar is ie nogal boos over geloof ik...
het was slechts een kwinkslagquote:
ik geloof niet dat dat zo ervaren werd of dat dat gewaardeerd werd.quote:
Oke even serieus:quote:Op donderdag 29 september 2005 08:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik geloof niet dat dat zo ervaren werd of dat dat gewaardeerd werd.
maar reageer jij eens serieus op mijn vraag.
jij bent hier WEL mod, dus hoef je niet te verschuilen achter "tis niet mijn forum".
wanneer gaat deze reeks dicht wegens postopkrikken?
en cijfer-topic natuurlijk ook, want die wakkert t postopkrikken vooral aan (copyright calvobbes)
Uitslapen tot 10 voor 9quote:Op donderdag 29 september 2005 08:48 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen![]()
Vandaag kunnen uitslapen tot nu![]()
Special K gaan eten en dan zien in welke toestand ik mij vind om te beginnen werken
Maar toch: Hallo
Dank u dank uquote:Op donderdag 29 september 2005 08:49 schreef dolle_hond het volgende:
hey L
je ziet er weer wat beter uit hoor
kijkquote:Op donderdag 29 september 2005 08:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
Oke even serieus:
Het is de bedoeling dat er in ieder geval één slowchattopic blijft in GC (en dat zal ws deze zijn) dus je hoeft niet bang te zijn dat dat verdwijnt. Het voorziet duidelijk in een behoefte, en persoonlijk vind ik het ook leuk. Wel is het zo we dit zeer waarschijnlijk gaan samenvoegen met de Singles reeks, omdat twee aparte slowchats ons inziens niet zoveel toegevoegde waarde heeft. Ook al omdat de singelsreeks allang niet meer het doel dient waar het ooit voor gestart is.
Het lijkt erg rigoreus zoals we nu aan het opruimen zijn, maar hier gaat een vrij lang overleg achter de schermen aan vooraf. De topiclijst van GC was gewoon volledig dichtgeslibt met reeksen, en er werden nauwelijks meer leuke topics geopend. Nu er de laatste tijd weer wat leuke topics bijkomen willen we die ook alle ruimte geven, en dat gaat helaas niet zonder maatregelen. Zelf postte ik bv ook wel in het palindrrom topic, maar als je het rationeel bekijkt voegt het gewoon weinig toe, en we hebben gewoon met z'n allen besloten dat het tijd werd om dat te sluiten.
De reeksen die er nu nog staan zijn in principe de reeksen die blijven, met uitzondering van de Breezah topic. Het statstopic blijft uiteraard, dat is buiten het postopkrikken om een informatief topic waar ook een duidelijke behoefte aan is. Dat is het verhaal ongeveer.
Ja, cake gebakken tot half elf ofzoquote:Op donderdag 29 september 2005 08:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Uitslapen tot 10 voor 9. Gister een leuke avond gehad ofzo?
Morgen
hehe.. hier heb ik lang op gewacht, een normale uitleg. Mijn dank dus. NU snap ik tenminste (een beetje) wat er zich afspeelt achter de schermen. Ik doe ook al niet eens meer de moeite iets te vragen in FB, omdat ik weet dat een dergelijk antwoord er simperweg niet uit te krijgen is.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
Oke even serieus:
Het is de bedoeling dat er in ieder geval één slowchattopic blijft in GC (en dat zal ws deze zijn) dus je hoeft niet bang te zijn dat dat verdwijnt. Het voorziet duidelijk in een behoefte, en persoonlijk vind ik het ook leuk. Wel is het zo we dit zeer waarschijnlijk gaan samenvoegen met de Singles reeks, omdat twee aparte slowchats ons inziens niet zoveel toegevoegde waarde heeft. Ook al omdat de singelsreeks allang niet meer het doel dient waar het ooit voor gestart is.
Het lijkt erg rigoreus zoals we nu aan het opruimen zijn, maar hier gaat een vrij lang overleg achter de schermen aan vooraf. De topiclijst van GC was gewoon volledig dichtgeslibt met reeksen, en er werden nauwelijks meer leuke topics geopend. Nu er de laatste tijd weer wat leuke topics bijkomen willen we die ook alle ruimte geven, en dat gaat helaas niet zonder maatregelen. Zelf postte ik bv ook wel in het palindrrom topic, maar als je het rationeel bekijkt voegt het gewoon weinig toe, en we hebben gewoon met z'n allen besloten dat het tijd werd om dat te sluiten.
De reeksen die er nu nog staan zijn in principe de reeksen die blijven, met uitzondering van de Breezah topic. Het statstopic blijft uiteraard, dat is buiten het postopkrikken om een informatief topic waar ook een duidelijke behoefte aan is. Dat is het verhaal ongeveer.
zeg het maarquote:Op donderdag 29 september 2005 08:52 schreef leonieke het volgende:
Ik heb zo een raar gevoel met die samenvoeging met de Singles reeks eigenlijk
Als ik dan toch eerlijk mag zijn he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |