quote:Op woensdag 28 september 2005 23:23 schreef BwennieBren het volgende:
Ik kan nu pas weer op FOKen ik wil even zeggen dat ik jullie zoooooooooooooooo heb gemist
Heeeeeeeey BB, ik heb jou ook gemist. sinds vanmorgenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:23 schreef BwennieBren het volgende:
Ik kan nu pas weer op FOKen ik wil even zeggen dat ik jullie zoooooooooooooooo heb gemist
da's liefquote:Op woensdag 28 september 2005 23:23 schreef BwennieBren het volgende:
The return of the Bren!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:23 schreef BwennieBren het volgende:
Maar ik was er vanochtend nog hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]BB
![]()
Vroeg me gisteravond al af waar je bleef.
Heb ik al, maar dat helpt niet altijd als uitlaatklep.quote:
Oh ja, daar was ik nog half bij. Ik ben pas echt wakker om 3 uur 's middagsquote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar ik was er vanochtend nog hoorbij dat leuke RJP topic met dode mensen en uitgestorven dieren wat eerst werd gesloten en toen later weer opgemaakt werd.
Jij fixt razendsnel de radiator?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik ben meer Thermoman
[afbeelding]
Zet Alicia Keys maar even op danquote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb ik al, maar dat helpt niet altijd als uitlaatklep.
Geef nog 1 hint? ik wil het wel zelf raden eigenlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef peaceman het volgende:
enfin zal ik het maar zeggen? ik wil naar bed....
Doe maarquote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef peaceman het volgende:
enfin zal ik het maar zeggen? ik wil naar bed....
Goed idee! Alicia helpt altijd. En anders ga ik even The Beach of Garden State kijken. Virginie en Natalie weten mij ook altijd wel weer vrolijk te krijgen.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zet Alicia Keys maar even op dan
Is een hele grappige BBC-sitcom, een parodie op superhelden. My Hero, superflauw.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij fixt razendsnel de radiator?
ze scoorden hun grootste hit in 1989 en het zijn exotische dames..quote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geef nog 1 hint? ik wil het wel zelf raden eigenlijk.
heb even teruggekeken maarquote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe maarOf BwennieBren moet het weten.
Beterschap! Vitamientjes blijven innemen.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken, ben ondanks mn best doen toch heel verkouden geworden...even een nachtje goed slapen, misschien helpt het. Welterusten
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 28 september 2005 23:34 schreef peaceman het volgende:
Ik ga ook... het antwoord is Exposé
trusten
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beterschap! Vitamientjes blijven innemen.
Welterusten![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen komen altijd uit
Tussen nu en Januari krijgen we nog de feestdagen. Die dagen trekken een zware wissel op menig relatiequote:Op woensdag 28 september 2005 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dit was niet zo'n moeilijke voorspelling, het was toch al bekend dat we gaan samenwonen?
Dat weet ik toch niet, ik vaar maar een beetje rond in m'n speedboat met m'n gleufhoed opquote:Op woensdag 28 september 2005 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar Juffrouw Diaan en rechercheur Peace wonen toch al samen? We hebben zelfs nog geholpen met sjouwen.
Klopt.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tussen nu en Januari krijgen we nog de feestdagen. Die dagen trekken een zware wissel op menig relatie![]()
Stanley Burleson.quote:
Nee je zit nu in je blokhut gemene plannen te broeden.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, ik vaar maar een beetje rond in m'n speedboat met m'n gleufhoed op
Ah, dan kan ik eindelijk die regenjas uitdoen en m'n hoed afzettenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee je zit nu in je blokhut gemene plannen te broeden.
Ach weet van alles een beetje.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat jij geen musicalsterren zou kennen...
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
Jane Krakowski, die weet Andy ook. Ik had 'r ook een keer geplaatst.
Een minder zuur bekkie dan, speciaal voor jou:quote:Op woensdag 28 september 2005 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een zuur bekkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |