quote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van Peaceman zijn drie dochters van old-school rockartiesten?
Niet tegen jullie hoor, maar kan er niet tegen als iemand zijn macht misbruikt.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet sjaggi worden, is het niet waard..... relax.....![]()
![]()
Was dat niet het echte plaatje dan?quote:
Laat het lossssssquote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet tegen jullie hoor, maar kan er niet tegen als iemand zijn macht misbruikt.
dan was het plaatje te klein geweest...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht aan Wilson Phillips
Dat vermoedde ik alquote:Op woensdag 28 september 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan was het plaatje te klein geweest...
Jullie hebben gelijk dat weet ik wel. Maar ik kan daar gewoon niet goed tegen als mensen zo doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laat het lossssss![]()
Het is een beetje kinderachtig van 'm, that's all![]()
Scarlett Johanssonquote:Op woensdag 28 september 2005 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Tokay :Scarlet Johanson
Diaan : Elijah Wood.
Ik ook niet maar ik laat m'n humeur er niet door verpesten. Dat is het me niet waard en voor een rel is het me te laat.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk dat weet ik wel. Maar ik kan daar gewoon niet goed tegen als mensen zo doen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk dat weet ik wel. Maar ik kan daar gewoon niet goed tegen als mensen zo doen.
Die drie vrouwtjes?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:00 schreef peaceman het volgende:
gaat iemand mijn plaatje nog raden voor ik ga slapen?
Zing eens een stukjequote:Op woensdag 28 september 2005 23:00 schreef peaceman het volgende:
gaat iemand mijn plaatje nog raden voor ik ga slapen?
Ik laat me er altijd door opnaaien. Dat is niet goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik laat m'n humeur er niet door verpesten. Dat is het me niet waard en voor een rel is het me te laat.
Toch weer welquote:Op woensdag 28 september 2005 23:05 schreef peaceman het volgende:
Nee is een echte band....
Ben nog al hottemperd, maar ben nu wel weer rustig hoor.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah mooi, dat sluit iig alle van naam bekende bands uit![]()
Dat kan je in het dagelijks leven en op je werk behoorlijk in de wegzitten (zegt opa Scrutinizer)quote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik laat me er altijd door opnaaien. Dat is niet goed.
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:08 schreef wyccie het volgende:
Vaya con Dios?
Klopt.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kan je in het dagelijks leven en op je werk behoorlijk in de wegzitten (zegt opa Scrutinizer)
Italianendag ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dat Belgen-thema hebben we niet voortgezet hoor.
Dani Klein, hou zou het met haar zijn?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:Dat Belgen-thema hebben we niet voortgezet hoor.
En dat waren ook alleen maar dode Belgen he?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dat Belgen-thema hebben we niet voortgezet hoor.
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef sooty het volgende:
De middelste is Katey Segal (Peggy Bundy) ?
Je moet je afvragen of het je waard is je gelijk te halen en/of je er überhaupt iets mee opschiet. Bijna dagelijks kom ik in situaties die niet te winnen zijn, omgang met superieuren en collega's die zich beter gesteund weten in geval van conflict. Ik haal m'n schouders op nadat ik merk dat m'n mening er voor de ander niet toe doet en probeer het verder zo prettig mogelijk te maken voor mezelf. Dat heb ik ook moeten leren hoorquote:
Het was ook wel een heel klein stukje. Was het uit "Leader of the Pack"?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Kent niemand die grootste hit die ik zong?
Het stukje wat ik zong is de titel...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, zing eens nog een stukje?
Ik ben aan het leren...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of het je waard is je gelijk te halen en/of je er überhaupt iets mee opschiet. Bijna dagelijks kom ik in situaties die niet te winnen zijn, omgang met superieuren en collega's die zich beter gesteund weten in geval van conflict. Ik haal m'n schouders op nadat ik merk dat m'n mening er voor de ander niet toe doet en probeer het verder zo prettig mogelijk te maken voor mezelf. Dat heb ik ook moeten leren hoor![]()
"Oh Johnny, zing een liedje voor mij(n)" ?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Kent niemand die grootste hit die ik zong?
Ik denk dat ze inmiddels steunkousen draagtquote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dani Klein, hou zou het met haar zijn?![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was ook wel een heel klein stukje. Was het uit "Leader of the Pack"?
Je hebt gelijk. Maar ben net Spiderman als ik onrecht zie dan moet ik reageren.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of het je waard is je gelijk te halen en/of je er überhaupt iets mee opschiet. Bijna dagelijks kom ik in situaties die niet te winnen zijn, omgang met superieuren en collega's die zich beter gesteund weten in geval van conflict. Ik haal m'n schouders op nadat ik merk dat m'n mening er voor de ander niet toe doet en probeer het verder zo prettig mogelijk te maken voor mezelf. Dat heb ik ook moeten leren hoor![]()
Heel wijs Scrut.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee over mijn temper!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
Pff hebben we het nou nog steeds over die verschillende topics?![]()
En opa Scrut probeert ons wijze levenslessen bij te brengen.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
Pff hebben we het nou nog steeds over die verschillende topics?![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ben net Spiderman als ik onrecht zie dan moet ik reageren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |