quote:Op woensdag 28 september 2005 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik maak ook vaak dat soort raadsels en vraag dan naar 'de lengte van de baard van de kapitein'
O...je gaat vast voorslapen?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar vrijdag en zaterdag wel
Dan is het volgende deel wat we openen gewoon weer deel 289. L_V trekt het maar weer recht.quote:
Als dit deel vol is, gaat het topic van scrut weer open... 388 dus. Daarna nieuwe openen.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan is het volgende deel wat we openen gewoon weer deel 289. L_V trekt het maar weer recht.
Zo blijft het dus chaos...... Wou dat foto weer mod was.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als dit deel vol is, gaat het topic van scrut weer open... 388 dus. Daarna nieuwe openen.
Daar zeg je wat, ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo blijft het dus chaos...... Wou dat foto weer mod was.
Is dat Chloor met Sinassmaak?quote:
chocolade met asquote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat Chloor met Sinassmaak?
Van Hazes zeker.quote:
Laatste gezeik over de telling van mij:quote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als dit deel vol is, gaat het topic van scrut weer open... 388 dus. Daarna nieuwe openen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Helen Hunt.
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:17 schreef Tokay het volgende:
En hup, de volgende schone....
[afbeelding]
Makkie voor jou, hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Kate Winslet.
Het volgende topic heeft nummer 388 en die van Scrut ook, dus kunnen we daar verder en hoeft er geen nieuw topic geopend te worden. Als we na deze een 389 openen, gaat ie natuurlijk weer dicht door de Lord.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laatste gezeik over de telling van mij:
Waarom moet dat deel van Scrut persé open? Hij wou toch ook gewoon volgens de oude telling verder?
We zijn gewoon bij deel 389. Daar kunnen wel lang of kort over praten. Maar de feiten blijven hetzelfde. Waarom doet ie zo moeilijk? Hij hoeft alleen even dat rjp voor neanderthalers deeltje 387 te maken en deze 388. Daar is hij toch moderator voor? Ik vind dit echt klieren. Ik open gewoon straks als deze vol is deel 389 en tegen de tijd dat er een slot op gaat zitten we al op pagina 5.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het volgende topic heeft nummer 388 en die van Scrut ook, dus kunnen we daar verder en hoeft er geen nieuw topic geopend te worden. Als we na deze een 389 openen, gaat ie natuurlijk weer dicht door de Lord.
Ik open hierna gewoon #385quote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het volgende topic heeft nummer 388 en die van Scrut ook, dus kunnen we daar verder en hoeft er geen nieuw topic geopend te worden. Als we na deze een 389 openen, gaat ie natuurlijk weer dicht door de Lord.
Of 666quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Liv Arwen Tyler.
Ik zit nog even nieuwe cd's te luisterenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat jij vroeg naar bed ging
![]()
Welke heb je gekocht? En welke heb je voor mij meegebracht?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit nog even nieuwe cd's te luisteren![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We zijn gewoon bij deel 389. Daar kunnen wel lang of kort over praten. Maar de feiten blijven hetzelfde. Waarom doet ie zo moeilijk? Hij hoeft alleen even dat rjp voor neanderthalers deeltje 387 te maken en deze 388. Daar is hij toch moderator voor? Ik vind dit echt klieren. Ik open gewoon straks als deze vol is deel 389 en tegen de tijd dat er een slot op gaat zitten we al op pagina 5.
Paul Weller - Stanley Road (luxe editie: originele album, b-sides + demo's + dvd'tje 15 euroquote:Op woensdag 28 september 2005 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht? En welke heb je voor mij meegebracht?![]()
Ik weet dat we nu in deel 388 maar ik had het over het volgende deel dat is volgens de correcte telling 389. Laten we er maar over op houden. Ik merk dat ik erg chagerijnig hier van wordt en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
om het gecompliceerder te maken, we zouden anders nu bij # 388 zijn, het topic dat Scrut heeft geopend....
Het echte plaatje:quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
3 op een rij.... wie zijn wij? wil het echte plaatje opstaan?
Niet sjaggi worden, is het niet waard..... relax.....quote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet dat we nu in deel 388 maar ik had het over het volgende deel dat is volgens de correcte telling 389. Laten we er maar over op houden. Ik merk dat ik erg chagerijnig hier van wordt en dat wil ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |