quote:Op woensdag 28 september 2005 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beterschap! Vitamientjes blijven innemen.
Welterusten![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen komen altijd uit
Tussen nu en Januari krijgen we nog de feestdagen. Die dagen trekken een zware wissel op menig relatiequote:Op woensdag 28 september 2005 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dit was niet zo'n moeilijke voorspelling, het was toch al bekend dat we gaan samenwonen?
Dat weet ik toch niet, ik vaar maar een beetje rond in m'n speedboat met m'n gleufhoed opquote:Op woensdag 28 september 2005 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar Juffrouw Diaan en rechercheur Peace wonen toch al samen? We hebben zelfs nog geholpen met sjouwen.
Klopt.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tussen nu en Januari krijgen we nog de feestdagen. Die dagen trekken een zware wissel op menig relatie![]()
Stanley Burleson.quote:
Nee je zit nu in je blokhut gemene plannen te broeden.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, ik vaar maar een beetje rond in m'n speedboat met m'n gleufhoed op
Ah, dan kan ik eindelijk die regenjas uitdoen en m'n hoed afzettenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee je zit nu in je blokhut gemene plannen te broeden.
Ach weet van alles een beetje.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat jij geen musicalsterren zou kennen...
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
Jane Krakowski, die weet Andy ook. Ik had 'r ook een keer geplaatst.
Een minder zuur bekkie dan, speciaal voor jou:quote:Op woensdag 28 september 2005 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een zuur bekkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |