GCSC mel? kom je mee?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:38 schreef melismay het volgende:
Fijn, ik zocht een andere SC om te posten omdat ik geen zin meer had in singles... zitten ze straks allemaal hier
eerst je tieten postenquote:
quote:
Wel in GC SC en ze vinden het nu al te snel gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 11:38 schreef nixxx het volgende:
Aaaaaaaaaaah its an invasion!!!
Jammer... tot nu toe hebben alleen twisted_fok en ik ze gepostquote:
Mên dat wordt dus 3 a 4 tvp's per dag zetten...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef Pheno het volgende:
Wel in GC SC en ze vinden het nu al te snel gaan
Ze zijn ons op een goede dag nog niet gewend
3~4?!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mên dat wordt dus 3 a 4 tvp's per dag zetten...![]()
* checkt foboquote:Op donderdag 29 september 2005 11:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jammer... tot nu toe hebben alleen twisted_fok en ik ze gepost
Ja duh.. die heeft elk mens, of heb je nog nooit een halfblote man gezienquote:
Ik moet 25000 euro betalen voor een intergratiecursus... dat heb ik nietquote:
Das wel een boel geld... dan ga ik daar ook maar niet heen... stukkie chocola om je te troosten? ja puurquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet 25000 euro betalen voor een intergratiecursus... dat heb ik niet
Oe dat heb ik hier ook nog!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Das wel een boel geld... dan ga ik daar ook maar niet heen... stukkie chocola om je te troosten? ja puursorry...
Hoor ik daar chocola?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Das wel een boel geld... dan ga ik daar ook maar niet heen... stukkie chocola om je te troosten? ja puursorry...
Vult hij ook formulieren in.. heb hier nog:quote:Op donderdag 29 september 2005 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
Pheno maakt cursussen!
zorgtoeslag is een kwestie van kruisjes zettenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vult hij ook formulieren in.. heb hier nog:
Verzoek kwijtschelding waterschapsbelasting
Zorgtoeslag ding
Hey das lastig hoor!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:15 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
zorgtoeslag is een kwestie van kruisjes zetten
Ook al moet ik hem zelf ook nog invullen
Ah die 2de heb ik ook en volgens mij schatten ze mijn jaarinkomen veel te hoogquote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vult hij ook formulieren in.. heb hier nog:
Verzoek kwijtschelding waterschapsbelasting
Zorgtoeslag ding
Ik ga aan de slagquote:Op donderdag 29 september 2005 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
Pheno maakt cursussen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |