quote:
Dat noem ik dus hype. De crowd is eminems spierballen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Leek of het publiek echter de show mistte want ik er kwam nagenoeg geen feedback. De Beasties spreken met hun muziek(eh, hiphop?) een kleinere groep mensen aan dan een D12 die juist met veel toeters en bellen (om die zwakke beats te verbloemen) de show stelen. Zo lijkt.
*meldt zich!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:13 schreef IdlersDream het volgende:
Wie kan nog meer die Lange Frans en die mongool ernaast niet uitstaan.
ik vind opgezwolle wel dope.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:22 schreef danni het volgende:
[..]
Ik kan nederlandse rappers zowiezo niet uitstaan.
ondanks dat vind ik ze toch goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Me too. Maar ik stiekem wel een beetje omdat ze, net als ik, uit Zwolle komen.
Extince, Pete Philley, Stickz, Rico, Typhoon, Duvel... Dat zijn in mijn ogen zeker rappers die een positieve bijdrage leveren aan het Nederlandse HipHop klimaat!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:22 schreef danni het volgende:
[..]
Ik kan nederlandse rappers zowiezo niet uitstaan.
Agree. Voorts ben ik wel van van Kypsky (skills die gast!) en C-Mon. Die gasten verdienen ook meer aandacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:58 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Extince, Pete Philley, Stickz, Rico, Typhoon, Duvel... Dat zijn in mijn ogen zeker rappers die een positieve bijdrage leveren aan het Nederlandse HipHop klimaat!
Zeker!! Maar ik denk dat dat al een stuk moeilijker is voor de 'gemiddelde HipHop-luisteraar'.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Agree. Voorts ben ik wel van van Kypsky (skills die gast!) en C-Mon. Die gasten verdienen ook meer aandacht.
valt wel mee volgens mij, iedere hip hop liefhebber die ik ken vindt C-Mon en Kypski ook dope.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:31 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Zeker!! Maar ik denk dat dat al een stuk moeilijker is voor de 'gemiddelde HipHop-luisteraar'.
definieer hip hop liefhebberquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:49 schreef jimjim1983 het volgende:
valt wel mee volgens mij, iedere hip hop liefhebber die ik ken vindt C-Mon en Kypski ook dope.
neequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:29 schreef nixxx het volgende:
[insert TT] ... hebben gelijk?
Hardstyle - ga weer uit je plaat meer iets voor jou?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:13 schreef Speth het volgende:
Ik heb een hekel aan alle muziek met een politieke boodschap
Geenszins, ik hou juist wel van hiphop, maar dan niet van die zeiknummers die toch altijd over hetzelfde klagen.. armoede, werkloosheid, oorlog blablabla, zo cliche.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:20 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hardstyle - ga weer uit je plaat meer iets voor jou?![]()
http://student.dpg.devry.edu/~d00293438/event2.htmquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:24 schreef Speth het volgende:
[..]
Geenszins, ik hou juist wel van hiphop, maar dan niet van die zeiknummers die toch altijd over hetzelfde klagen.. armoede, werkloosheid, oorlog blablabla, zo cliche.
Gewoon die fijne braggin' and boastin' lyrics over vette beats met scherpe cuts.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:24 schreef Speth het volgende:
[..]
Geenszins, ik hou juist wel van hiphop, maar dan niet van die zeiknummers die toch altijd over hetzelfde klagen.. armoede, werkloosheid, oorlog blablabla, zo cliche.
Dat is al beterquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
http://student.dpg.devry.edu/~d00293438/event2.htm
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |