jaja, maar ik ben dan ook een wandelende database met goeie titelsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
maar dan nog moet je wel de goede titels weten.
als je iets uit de jaren '90 download dan is het bijna altijd wel goed
The Roots is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:47 schreef D1 het volgende:
Zolang The Roots nog enigzins aandacht krijgen heb ik nog een sprankje hoop...
Dat is in het algemeen het grote probleem wat in de afgelopen jaren is ontstaan. De frustratie ten opzichte van de "commerciele" wereld wordt mede veroorzaakt omdat vrijwel iedere interessante act niet meer op MTV/TMF/radio te zien of te horen is (tenzij op een achterlijk tijdstip).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:20 schreef HAL9000S het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de hiphop van tegenwoordig niet meer zo is als dat het in de jaren '90 was, het lijkt er idd op dat de hiphop en rapmuziek aan het vervlakken is. Tegenwoordig zie je nooit meer iets fatsoenlijks in de top40 terugkomen terwijl je vroeger toch zeer respectabele acts als a Tribe called Quest, De la Soul etc. terugvond in de commerciele wereld van de hiphop.
is inderdaad een hele mooie site. maar daar staat ook niet alles in.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:32 schreef Sjoewe het volgende:
Ghehe als lurker, part-time hiphop-liefhebber heb ik nog wel een tip: http://www.allmusic.com
Voer je de naam van de artiest in krijg je een lijst met waar die artiest zijn invloeden vandaan heeft vergelijkbare artiesten en artiesten die er weer door beïnvloed zijn.
Dan kom je op allemaal dingen die je nog niet kende.
Ik vind dat ze met The Tipping Point in 2004 wederom een zeer respectabel HipHop album hebben afgeleverd!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
The Roots is ook niet meer wat het geweest is.
ik vond 'm tegenvallen. in ieder geval zwaar minder dan voorgaande albums.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:36 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind dat ze met The Tipping Point in 2004 wederom een zeer respectabel HipHop album hebben afgeleverd!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:20 schreef HAL9000S het volgende:
Mensen die hun mening baseren op iets wat zij op commerciele muziekzenders als TMF en MTV voorbij zien komen laten alleen maar zien dat zij zelf op een verschrikkelijk oppervlakkige manier met (rap) muziek bezig zijn en zijn dus niet echt serieus te nemen IMHO.
Moet je eens voor de gein zeggen dat rockmuziek kut is omdat Kane en Within tempation zuigen, precies hetzelfde verhaal.
[quote]
Naar mijn mening is zelfs rap niet meer wat het geweest was.quote:Ik moet wel zeggen dat de hiphop van tegenwoordig niet meer zo is als dat het in de jaren '90 was, het lijkt er idd op dat de hiphop en rapmuziek aan het vervlakken is. Tegenwoordig zie je nooit meer iets fatsoenlijks in de top40 terugkomen terwijl je vroeger toch zeer respectabele acts als a Tribe called Quest, De la Soul etc. terugvond in de commerciele wereld van de hiphop.
dan moet je Willie Wartaal is een Baas op het album van de Jeugd van Tegenwoordig luisterenquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:28 schreef danni het volgende:
[..]
[..]
Waaroom gaan ze net gewoon weer lekker opscheppen en laat maar horen hoe goed ze zelf
wel niet zijn. Publiek is de jury.
Moet jij niet de gangster uithangen in de hood. \/\/quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:59 schreef jimjim1983 het volgende:
dan moet je Willie Wartaal is een Baas op het album van de Jeugd van Tegenwoordig luisteren
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Moet jij niet de gangster uithangen in de hood. \/\/
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef kamagurka het volgende:
Omdat je vriendjes dat "cool" vinden, omdat je dan een gangstah denkt te zijn?
Geef 's een voorbeeld van een goede hiphopplaat die in de hitlijsten heeft gestaan (er van uitgaande dat je de commerciele hitlijsten bedoelt uiteraard)?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:28 schreef drexciya het volgende:
[..]
Met name eind jaren 80, begin jaren 90 stond er van alles en nog wat in de hitlijsten wat kwalitatief gezien ook nog wel wat voorstelde, zowel op house, techno als hiphop gebied.
't Is niet meer zo leuk als vroeger toen je nog leuke 12" inches kon scoren bij de Rhyhtm Import, maar er komt nog wel degelijk interessante muziek uit hoor. 't Is alleen op 1 hand te tellenquote:Op zich is het wel jammer, want vroeger heb ik wel eens wat platen op dit gebied gekocht, maar ik negeer het genre tegenwoordig volledig.
Tuurlijk, er zijn immers zoveel hiphop albums die diamond gegaan zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:20 schreef cosmick het volgende:
Vooral die laatste twee waren een lachertje natuurlijk en totaal te verwaarlozen als we het over hiphop hebben.
Bemoei je er ff niet mee anders.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zijn immers zoveel hiphop albums die diamond gegaan zijn.
Daaag Angelquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:28 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hiphop was op dat moment op z'n hoogtepunt. Mensen kochten heel veel hiphop albums.
Dat jij een vooringenomen kwastje bent wat alle hiphop kritiekloos slikt weten we nu ook wel..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg meegemaakt en het was altijd erg vet (behalve Large Professor) dus ik weet niet wat je nou slap loopt te lullen, dat het jouw muziek niet is dat weten we nu ook wel. ga dan ook niet naar een optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |