Als je je beperkt tot één genre ben je juist vastgeroest, ik zeg net meermaals dat ik dat niet doe (en nooit heb gedaan)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:09 schreef Yorrit het volgende:
laat maar
Kama is gewoon vastgeroest... al wil die dat niet toegeven
Wat moet jij nou weer, miskende wannabe columnist?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef SCH het volgende:
Oh kama, die is opgegroeid in een heel politiek-correct milieu waar precies vaststaat wat wel en niet mag en waar je je tegen af moet zetten. Hij is best aardig hoor.
Het gros van hiphop is ook een herhaling van truukjes en stomvervelend. Dat de vastgeroeste hiphoppers dat nou niet willen toegeven... prima, ik zeg gewoon zoals ik het ervaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, je zei daarnet dat hiphop tering vervelend is, met diezelfde truukjes steeds weer, dát klinkt als ware armoede. Welnu ik zeg dat is niet waar, dat wil niet zeggen dat ik alleen maar hiphop luister. Ik luister graag naar andere muziek, Britney, Christina, you name it.
Nee ik wilde even laten zien dat muziek ook zonder rap te zijn, goed is.quote:
Ik heb er geen moeite eigenlijk. Als ze hun ding goed doen tenminste.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:02 schreef kamagurka het volgende:Heb je ooit wel ns een hiphop optreden meegemaakt? Stomvervelend, zo'n lulletje in een tariningspak met een dom petje die maar wat adynamisch in zijn mic staat te blèren en een vent in een t-shirt die plaatjes staat te scratchen op de achtergrond...
ik doelde ook op "Daar hoeft het niet perse typisch hiphop-achtig voor te zijn (vaak niet zelfs) "quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk dat als je van meerdere genres verschrikkelijk kan genieten (en geloof mij: hiphop is muzikaal een armetierig genre vergeleken bij andere) je toch echt meer voldoening haalt uit je leven
Je doodstaren op een soort muziek en je eigenlijk de tering vervelen met diezelfde truukjes steeds weer, dát klinkt als ware armoede..En waarom? Omdat je vriendjes dat "cool" vinden, omdat je dan een gangstah denkt te zijn?
Ik heb er genoeg meegemaakt en het was altijd erg vet (behalve Large Professor) dus ik weet niet wat je nou slap loopt te lullen, dat het jouw muziek niet is dat weten we nu ook wel. ga dan ook niet naar een optreden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:02 schreef kamagurka het volgende:
Heb je ooit wel ns een hiphop optreden meegemaakt? Stomvervelend, zo'n lulletje in een tariningspak met een dom petje die maar wat adynamisch in zijn mic staat te blèren en een vent in een t-shirt die plaatjes staat te scratchen op de achtergrond...
Matig kama, je moet duidelijk nog wennen aan de hiphopcultuur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer, miskende wannabe columnist?
Maar dat is toch hetzelfde met de muziek waar wij van houden. Is ook voor 95 % herhaling en plots ineens komt er weer iets briljants uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Het gros van hiphop is ook een herhaling van truukjes en stomvervelend. Dat de vastgeroeste hiphoppers dat nou niet willen toegeven... prima, ik zeg gewoon zoals ik het ervaar.
Er komt met enige regelmaat heus nog wel ns wat interessants uit hoor, in die zin schrijf ik het genre nog niet af en kan het altijd nog een verrijking betekenen. Maar om nu te zeggen dat ik er stijl van achterover sla...Heb je ooit wel ns een hiphop optreden meegemaakt? Stomvervelend, zo'n lulletje in een tariningspak met een dom petje die maar wat adynamisch in zijn mic staat te blèren en een vent in een t-shirt die plaatjes staat te scratchen op de achtergrond...
het is nog steeds te vinden, al moet je wel beter zoeken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:28 schreef danni het volgende:
Er is wel goede Dope Muzikale Hiphop. Echt wel.
Het ligt alleen in eenver verleden
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*************************************************************************************
[afbeelding]
Need I say more?
The magic Word: P2Pquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is nog steeds te vinden, al moet je wel beter zoeken.
quote:
Of '88 en '89 ..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
maar dan nog moet je wel de goede titels weten.
als je iets uit de jaren '90 download dan is het bijna altijd wel goed
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:52 schreef Yorrit het volgende:
iedere hiphop liefhebber wil een gangstah zijn en staart zich blind op 1 genre..
het sarcasme viel niet opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:47 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg... ik ben ook een HipHop liefhebber. Net zoals ik een liefhebber ben van allerlei andere soorten muziekgenres!
It's all about good music... en binnen welk genre dat dan valt kan me verder vrij weinig boeien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |