abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:13:01 #176
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_31262480
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hmm ik geloof niet echt dat hij groot aanhanger is hoor Heb 'm idd wel een keer horen zeggen dat ie bepaalde zooi van ICP wel dope vond.
ik vind bepaalde dingen van icp en twiztid wel aardig ja , maar ik ga mij er iig niet naar kleden , netzo als dat ik angel ook niet met een dikke vetkuif rond zou zien lopen
  Eindredactie Games vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:56:25 #177
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_31265877
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:20 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik ken Madvillain, ik ken Quasimoto, maar wat is dit?
Shadows of tomorrow is een track afkomstig van het album madvillainy, van MF Doom & Madlib dus, featuring Lord Quas. Vind 't niet een geniale track, beetje te druk maar wel wrede sampoltjes erin
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:05:10 #178
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_31266204
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

ik vind bepaalde dingen van icp en twiztid wel aardig ja , maar ik ga mij er iig niet naar kleden , netzo als dat ik angel ook niet met een dikke vetkuif rond zou zien lopen
Ik kleed me ook niet naar m'n muzieksmaak, hoewel ik in '96/'97 wel in een australian rondliep, met bijbehorende dubbelzijdige cavellobroek

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_31281387
ach waar gaat het ook over weetje.
binnnekort geeft een vriend van mij een kleine party met allemaal onbekende rap-acts on-stage
uit de omgeving (jc. de kern)
Ik maak beats voor die nederhopper die dat feest organiseert (hij gaat zelf ook on-
stage)
Of ik de andere acts wack vind of niet. Dit keer gat het om de 'Love for.."
En het wordt gewoon gezellig (hoop ik)
pi_31287138
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:56 schreef 2dope het volgende:

[..]

Shadows of tomorrow is een track afkomstig van het album madvillainy, van MF Doom & Madlib dus, featuring Lord Quas. Vind 't niet een geniale track, beetje te druk maar wel wrede sampoltjes erin
oh gelukkig, ik dacht al dat ik een geniaal album gemist had
pi_31397774
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:15 schreef cosmick het volgende:
't Is trouwens niet zo dat heel mijn leven in het teken staat van hiphop Ik heb altijd alles geluisterd en dat nu ik nog steeds. Muziek vind ik veel te interessant om me tot 1 genre te beperken!

Ik stoor me eraan, sterker, ik vind het een grote schande, dat zo'n radio 3 altijd met dezelfde shit aan komt. En afgezaagde fantasieloze bagger promoot

Ik vind wel dat samples funky moeten blijven.. of laat ik het zo zeggen: ik vind het het tofst. Slayer kan okay zijn.. dit zou je erg tof kunnen gebruiken. Of AC/DC.. . Wat dat betreft kun je alles samplen. Oude werk van the Stones of van Chicago? Uitermate tof hoor. 't Leuke van zelf prutsen van muziek is natuurlijk dat jezelf kan doen wat je wilt. Of je nu een loopje haalt uit die ouwe franse plaat of CCR sampelt..

Maar goed
Daar ben ik het zeker mee eens, als je maar van een muzieksoort houdt wordt je leven toch erg beperkt. Ik heb me de afgelopen jaren voornamelijk gestort op het kopen van hiphop, maar nu ik een vaste baan heb, heb ik meer geld, dus kan ik alle muziek die ik al jaren wilde hebben ook kopen Dat vind ik wel erg prettig.

Bijvoorbeeld Lange Frans en Baas B met dat Holland nummer, wordt gewoon helemaal overgepromoot, maar het gaat helemaal nergens over, dat is erg jammer.

Ik vind bijvoorbeeld niet dat een hiphopnummer alleen een funky sample moet hebben. Een maat van mij graaft altijd de muziekcollectie van zijn vader uit (die ook muzikant is) en komt altijd echt met de meest vette samples van klassiek tot rare snaarinstrumentjes uit weet ik veel wat voor muzieksoort. Dat vind ik dope, want ook daardoor leer je veel muziek kennen.
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:14 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Kijk voor deze ene keer ben ik het met je eens. Wat zijn die gasten treurig zeg, dit geldt trouwens ook voor metalfans, grungefans, etc. die zich gaan kleden naar hun muziekstyle.
En dat moeten mensen echt helemaal zelf weten, hoezo zijn zij treurig?
Vallen ze je lastig?
Achtervolgen ze je de hele dag?
Dat zijn altijd wel de laatste dingen waar ik me druk over maak. Kijk je weleens Science Fiction?
In sommige films ziet zowat iedereen hetzelfde eruit, dat is pas geen gezicht. Geef mij die diversiteit maar, we zijn nou eenmaal allemaal anders.
Net als die jonkies die kansloze gebaren op straat maken, what the hell, als zij zich daar goed bij voelen, ga jij je daar als volwassenne toch niet druk over maken. De gastjes worden ook wel weer volwassen. Ik vind het pas triest worden als je op je 24ste nog wel zo staat op straat, dan mis je zeker wat in je leven.

Vond het het toch leuk om nog even door te gaan

P.S. Allang niet meer gehoord, maar ICP is dope
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 07:49:57 #182
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_31401372
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:57 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Ik vind bijvoorbeeld niet dat een hiphopnummer alleen een funky sample moet hebben. Een maat van mij graaft altijd de muziekcollectie van zijn vader uit (die ook muzikant is) en komt altijd echt met de meest vette samples van klassiek tot rare snaarinstrumentjes uit weet ik veel wat voor muzieksoort. Dat vind ik dope, want ook daardoor leer je veel muziek kennen.
[..]
Absoluut!! Al bedoel ik met funky niet zozeer dat het echt uit funk-platen moeten komen, maar het moet iets swingends hebben. Dat je hoofd eigenlijk al gelijk gaat meeknikken op de beats.

EN idd. Als je je muzikale horizon verbreedt, zul je ook meer plezier aan hiphop beleven! Zo heb ik 'vroeger' gedrumd en saxofoon gespeeld. Muziekles gevolgd e.d. Zo leer je zeer zeker muziek kennen

En uiteraard ontdek je, als je het interesseert steeds weer nieuwe muziek. Da's ook wel het voordeel van internet, want je kan het snel ff 'uit proberen'. Las laatst in de Reload (surfmag) iets over de jaren 70 band Gong. Beetje van die 15 minuten per track freestyle rock. Maar ooee.. ! Daar zitten plenty dope loopjes in!
quote:
Vallen ze je lastig?
quote:
Vond het het toch leuk om nog even door te gaan
pi_31401542
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 07:49 schreef cosmick het volgende:

[..]

Absoluut!! Al bedoel ik met funky niet zozeer dat het echt uit funk-platen moeten komen, maar het moet iets swingends hebben. Dat je hoofd eigenlijk al gelijk gaat meeknikken op de beats.
Dat doe ik op een varieteit aan muziek, van the prodigy t/m fear factory... beats kunnen in elk muziekgenre aanstekelijk zijn. Daar hoeft het niet perse typisch hiphop-achtig voor te zijn (vaak niet zelfs)
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_31406650
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 08:21 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Dat doe ik op een varieteit aan muziek, van the prodigy t/m fear factory... beats kunnen in elk muziekgenre aanstekelijk zijn. Daar hoeft het niet perse typisch hiphop-achtig voor te zijn (vaak niet zelfs)
bij de hip hop liefhebbers is dat natuurlijk wel het geval he
pi_31409784
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:33 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

bij de hip hop liefhebbers is dat natuurlijk wel het geval he
ik heb medelijden met ze dan.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:35:24 #186
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31409857
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:57 schreef Mr.Tear het volgende:

Vallen ze je lastig?
Je kledingkeuze laten beinvloeden door het feit dat je naar metal, hiphop, ... luisterd. Treurig.
pi_31412465
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:32 schreef kamagurka het volgende:

[..]

ik heb medelijden met ze dan.
ik heb medelijden met jou dat je er niet zo van kan genieten. (zo kun je nog uren doorgaan)
pi_31434403
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:35 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Je kledingkeuze laten beinvloeden door het feit dat je naar metal, hiphop, ... luisterd. Treurig.
En als mensen zich nou op een bepaalde manier kleden en een muziekstijl gaan luisteren waar dan net die vorm van kleden bij past?
Ik bedoel, geef eens één goede reden waarom je het treurig vindt. Daar ben ik nieuwsgierig naar, want zo simpel ligt het volgens mij niet. Ik bedoel, ik draag mijn kleding altijd baggy, mensen die ouder zijn dan ik zullen zeggen dat ik een skater ben, mensen die jonger zijn dan ik zullen me een hiphopper noemen, daar begint de onzin al. Ik draag het om geen van deze redenen, komt het bij mensen ook wel eens op dat ik me daar prettig bij voel, dat ik het gewoon lekker vind zitten. Voor mij is dat normaal, ik moet er niet meer aan denken om mijn ballen in bijvoorbeeld in een strakke Levi's te moeten hangen.
Wat ik me afvraag waarom mensen zo kortzichtig blijven, want dat vind ik het. Je loopt voorbij in je zogenaamde kledingstijl en mensen hebben hun mening al klaar, trekken gelijk hun conclusies, maar uiteindelijk hebben ze gewoon niet de ballen om het op de man af te vragen. Liever staan ze je bijvoorbeeld uit te schelden vanaf de andere kant van de straat. Mensen in hun waarde laten, dat is waar het hier om gaat, maar dat is schijnbaar zo moeilijk en of dat nou alleen in Nederland zo speelt of ook in andere landen, dat weet ik niet. Maar ik noem het zeiken, om te zeiken en af en toe wordt ik strontziek van al dat gezeik.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_31436018
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:13 schreef Mr.Tear het volgende:
. Liever staan ze je bijvoorbeeld uit te schelden vanaf de andere kant van de straat.
of op een internet forum
pi_31453399
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik heb medelijden met jou dat je er niet zo van kan genieten. (zo kun je nog uren doorgaan)
Ik denk dat als je van meerdere genres verschrikkelijk kan genieten (en geloof mij: hiphop is muzikaal een armetierig genre vergeleken bij andere) je toch echt meer voldoening haalt uit je leven

Je doodstaren op een soort muziek en je eigenlijk de tering vervelen met diezelfde truukjes steeds weer, dát klinkt als ware armoede.. En waarom? Omdat je vriendjes dat "cool" vinden, omdat je dan een gangstah denkt te zijn?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:52:32 #191
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31453441
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef kamagurka het volgende:

En waarom? Omdat je vriendjes dat "cool" vinden, omdat je dan een gangstah denkt te zijn?
Ik denk dat ik niets vreemd zeg, wanneer ik zeg dat jimjim geen gangster is of denkt te zijn.
pi_31453444
iedere hiphop liefhebber wil een gangstah zijn en staart zich blind op 1 genre..
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:53:59 #193
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31453482
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:52 schreef Yorrit het volgende:

iedere hiphop liefhebber wil een gangstah zijn en staart zich blind op 1 genre..
Ik denk het niet. Je hebt bijvoorbeeld al de zogenaamde backpackers. De meest in het HCC topic zjn dat.
pi_31453588
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:52 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Ik denk dat ik niets vreemd zeg, wanneer ik zeg dat jimjim geen gangster is of denkt te zijn.
Whatever... ik ben reteblij dat er andere stromingen in het leven zijn als hiphop, god man wat zou dat verkutte saai zijn!!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:59:27 #195
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31453643
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:57 schreef kamagurka het volgende:

Whatever... ik ben reteblij dat er andere stromingen in het leven zijn als hiphop, god man wat zou dat verkutte saai zijn!!
Je whatever geeft aan dat je maar een beetje uit je nek kletst en het tevens nog niet wil toegeven ook. Kom een keer terug wanneer je weet wat hiphop is. Tevens alles wat uit de VS komt is bij jouw al niet goed. Dus ga nu maar weer naar je Zweedse folk metal muziek luisteren.
pi_31453810
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:59 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Je whatever geeft aan dat je maar een beetje uit je nek kletst en het tevens nog niet wil toegeven ook. Kom een keer terug wanneer je weet wat hiphop is. Tevens alles wat uit de VS komt is bij jouw al niet goed. Dus ga nu maar weer naar je Zweedse folk metal muziek luisteren.

Je kunt iemand's replies niet zo goed duiden he, ouwe grotbewoner?

Ik zeg, met voor jou te moeilijk taalgebruik, dat ik blij ben dat er meer muziek bestaat dan alleen hiphop. Voor eencelligen als jij is hiphop ongetwijfeld genoeg

Jammer dat je ook weer een waardeoordeel moet geven, en een muzieksoort waar je maar een domme gok naar doet probeert te beledigen, anders had mijn post er ook netter uitgezien
pi_31453845
Ik ben een liever van hardcore/punk en dergelijke maar vind de combinaties met rap en hiphop steeds fascinerender.

Leuke battle trouwens hier
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:08:54 #198
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31453904
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef kamagurka het volgende:

Ik zeg, met voor jou te moeilijk taalgebruik, dat ik blij ben dat er meer muziek bestaat dan alleen hiphop. Voor eencelligen als jij is hiphop ongetwijfeld genoeg
Nee, je zei daarnet dat hiphop tering vervelend is, met diezelfde truukjes steeds weer, dát klinkt als ware armoede. Welnu ik zeg dat is niet waar, dat wil niet zeggen dat ik alleen maar hiphop luister. Ik luister graag naar andere muziek, Britney, Christina, you name it.
pi_31453921
laat maar
Kama is gewoon vastgeroest... al wil die dat niet toegeven
pi_31453926
Biggie, a motherfucking rap phenomenon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')