abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 28 september 2005 @ 18:37:20 #1
43556 miss_dynastie
pi_31004950
is er een babydolfijntje geboren

Nog maar een keertje de foto's van Jolene

Lief
  woensdag 28 september 2005 @ 18:45:21 #2
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31005221
nogmaals het heugelijke nieuws
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:15 schreef Nonneke het volgende:
daar was ik weer eens, heb ut zo druk lately

Maargoed wat ik even vertellen wou......... Ik ben vanmiddag rond een uurtje of 4 ooggetuige geweest van de geboorte van een dolfijntje
Tis alleen nog even spannend of hij/zij (geslacht (voorlopig) nog niet bekend) het gaat halen, het kwam verkeerd om, Dolfijnen worden geboren met de staart eerst, dan floept de rest eruit en dan gelijk hup naar boven ademhalen, maar deze kwam dus eerst met de neus Na zeker een uur (misschien zelfs langer) het neusje naar binnen en buiten zien floepen kwam het er toch maar uit
Echt een geweldig mooi gezicht, morgen weer fijn de cam mee, eens proberen of Moeder Maaike beetje rustig wil zwemmen voor me zodat ik dr verse baby op de foto kan zetten

*zet beschuit met blauwe en roze muisjes neer voor iedereen*
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31005672
dan ligt er op de aanrecht
1 stuks zalm
1 doos champignons
1 beker creme fraiche
1 courgette

en wat jat mevrouw van de aanrecht?
de champignons!

het is ook zo'n verschrikkelijke muts soms
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_31005785
Die foto's van een stuntpoepende Smek De filmpjes zijn ook erg leuk, die kwispelende staart van Casper ! Ik ben zelf echt van de kleine hondjes, grote vind ik een beetje eng soms. Gisteren op spreekuur zaten er een enorme Newfoundlander, een soort Mastiff, een enorm nerveuze Rottweiler die helemaal over haar toeren zat te hijgen, een kruising Amerikaanse Pitbull die steeds zat te piepen (en van zijn baas op zijn donder kreeg), en nog een kleine terrierkruising die helemaal over de rooie ging als één van die grote honden in de buurt kwam. Ik ben altijd al zenuwachtig als ik met mijn beestjes naar de dierenarts moet, en dit hielp niet echt.

Leuke katten Jolene ! Die eerste foto in die wasmand

Ik hoop maar dat alles goed komt met de babydolfijn, andersom geboren worden klinkt best ernstig onder water.
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef Uhmmie het volgende:
hmm dat modden ziet er wel interessant uit

maareh.. waarom mag er niet gefokt worden met dEus?
Met dEUS mag niet gefokt worden omdat zijn vader uit Scandinavie geimporteerd is, en zijn eigenaren niet willen dat jan-en-alleman met zijn nakomelingen gaan fokken terwijl zij het werk en het geld erin hebben gestoken om die lijn hier te krijgen. Het leek er trouwens ook even op dat dEUS zijn balletjes niet goed indaalden, dat is een erfelijke afwijking waar niet mee gefokt mag worden, maar de dierenarts dacht er gisteren toch twee te voelen. Dat was een hele opluchting, testikelweefsel in de buik kan makkelijk kanker veroorzaken, en tijdens de castratie had dan zijn buik opengemoeten om dat balletje te zoeken. (ik kan me zo goed overal zorgen over maken)

Hij wilde vanmiddag trouwens niet meer eten, daarnet heb ik er met moeite een beetje vlees ingekregen door het met mijn vinger te voeren. De dierenarts zei dat ik het nog maar een dagje moet afwachten. dEUS heeft vandaag helemaal niks gedaan, alleen op bed liggen slapen (en een beetje gillen wanneer Flynn bovenop hem sprong om te spelen). Af en toe was hij een beetje koud, dan kroop ik met hem en een kruikje onder de dekens. Het is even afwachten nu.
pi_31005791
Wat ontzettend gaaf Nonneke!!!

Ik ben net met Obelix naar de dierenarts geweest, want zijn poot bungelde er ineens bij! zijn pootje is gebroken, hij is nu ingetaped. En dat moet ie 14 dagen zo houden en elke dag wat pijnstiller... arme obelix....

fotootjes van de patient

pi_31005877
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef Uhmmie het volgende:
dan ligt er op de aanrecht
1 stuks zalm
1 doos champignons
1 beker creme fraiche
1 courgette

en wat jat mevrouw van de aanrecht?
de champignons!

het is ook zo'n verschrikkelijke muts soms
Ach ja, ik kan me voorstellen dat het erger is wanneer je er achter komt dat ze je zalm ergens lekker heeft zitten verorberen.
  woensdag 28 september 2005 @ 19:22:32 #7
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31006480
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik hoop maar dat alles goed komt met de babydolfijn, andersom geboren worden klinkt best ernstig onder water.
[..]
Uhuh, andersom zegmaar (zoals het hoort) kandie nog ademen, en als het eruit floept neemt de moeder het mee naar boven om te ademen. Nu kwamdie steeds met zn neus naar buiten, geen idee hoe dat dan werkt, maar de trainers zeiden dat het niet zeker was of alles wel goed zou komen

zo moet het dus;

hoop ook dat alles goed komt, zou het zo triest vinden iedereen zo 'meegeleefd' met de moeder dolfijn vanmiddag, je kan niks doen alleen maar kijken en ze was zoooo moe dat kon je gewoon aan dr zien. Toe dan meisje persen en weer die rondjes neusje floepte weer naar binnen and so on. Een van de trainers 'Als het zo geboren wordt RUSTIG niet klappen of gillen of gek doen' dolfijntje wordt uiteindelijk geboren YEAAAAAAAAAAAAYYYYY mensen zo voorspelbaar
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 28 september 2005 @ 19:24:35 #8
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31006555
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:02 schreef inkie1010 het volgende:
Wat ontzettend gaaf Nonneke!!!

Ik ben net met Obelix naar de dierenarts geweest, want zijn poot bungelde er ineens bij! zijn pootje is gebroken, hij is nu ingetaped. En dat moet ie 14 dagen zo houden en elke dag wat pijnstiller... arme obelix....

fotootjes van de patient

[afbeelding]

[afbeelding]
Obelix tis ook altijd wat he kerel doe maar lekker rustig aan, en zeg maar tegen Piet dattie lief moet zijn voor je Extra worteltjes ! Asterix zegt Beterschap
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31008240
het schiet niet op met al die beestjes hier

hoop dat dEus ook niets ernstigs heeft toch

maar ik heb met abby ook fokverbod zegmaar
dus vroeg me af wat bij jou de reden was
bij mij overigens meer erfelijke aanleg waarom het niet mag.. maar ok
sommige dingen wil je ook niet doorgeven aan kittens.. dat moet ik ook toegeven
jobensaskia.nl
pi_31010325
Spin, de handstand van Smek

Jolene, wat een mooitjes

Nonneke, wat leuk dat je de geboorte van de dolfijn heb gezien

dEUS, ik hoop dat je je weer snel beter voelt....

Obelix manneke toch, pootje gebroken ........
pi_31019174
Een nieuw dolfijntje ik hoop dat hij/zij het haalt.

Obelix, wat zielig.

Ik vind zelf die foto voor het raam ook heel mooi die hangt dus vergroot in huis.
Verder zijn ze gewoon mijn lieverds
pi_31021076
Dolfijnen, de zachte liefste goudeerlijke beesten die er op de aardkloot zijn

Geweldige beesten zijn dat. Ik zou zo graag een keer met ze willen zwemmen
pi_31023728
*Bijgelezen*
pi_31029519

De prins op de erwt

Blotebillenkop, door het verharen. De kraag groeit weer aan in de komende tijd
pi_31030120
ik wilde jullie deze mooie foto *kuch*man*kuch*
niet onthouden:
And the druids turn to stone...
pi_31030407
Aaah lief kissa !
De prins op de erwt
  donderdag 29 september 2005 @ 18:09:20 #17
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31033137
hier weer even baby nieuws
HET IS EEN MEISJE !!!!!!!!!!
Alles gaat goed met dr We kregen vandaag een extra nieuwsbrief, zal um ff overtypen
quote:
Geboortegolf in Dolfijnendelta !

Tuimelaardolfijn Maaike is gister om 16:06 bevallen van een Jong ! Het is een meisje en het gaat goed met moeder en dochter.

Een tuimelaardolfijn wordt normaal gesproken met zijn/haar staart eerst geboren. Bij deze geboorte is het jonge dolfijntje mer haar hoofd eerst geboren ! Ook bij de geboorte van Spetter eerder dit jaar was dit het geval. Het is wel heel erg toevallig dat dit bij twee van de drie jongen in de Odiezee gebeurd is.

Een dolfijn ademt door het blaasgat boven op het hoofd. Als het hoofdje eerst geboren wordt maakt dat de bevalling extra spannend. Het is niet de bedoeling dat het jong al wil ademhalen voor het geboren is, gelukkig ging de bevalling erg snel.

Er zwemmen dus nu drie kleine tuimelaar dolfijnen in de winterbaai van de Dolfijnendelta. En er is zelfs nog een 4e dolfijn op komst. Ook tuimelaardolfijn Lucy zal binnenkort bevallen van een jong.

Op de site van het Dolfinarium kunnen mensen stemmen op hun favoriete naam voor de jonge dolfijn.

Zoals bij elke geboorte van een tuimelaar dolfijn is de eerste periode een spannende tijd. Het jong is de eerste periode na de bevalling erg kwetsbaar. Met de twee andere jongen in Dolfijnendelta, Spetter en Rocco gaat het erg goed. Je kunt nu helemaal goed zien hoeveel ze al gegroeid zijn.

Maaike en haar jong worden goed in de gaten gehouden. De trainers letten onderandere op het gedrag, de ademhaling en het zogen
Op de site van Dolfinarium zelf (www.dolfinarium.nl) staat dus meer info over het jong, en je kan meeverzinnen voor een naam !

Nog 2 foto's van de site;

eigen foto's zijn onderweg
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31033317
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:09 schreef Nonneke het volgende:
hier weer even baby nieuws
HET IS EEN MEISJE !!!!!!!!!!
Alles gaat goed met dr We kregen vandaag een extra nieuwsbrief, zal um ff overtypen
[..]

Op de site van Dolfinarium zelf (www.dolfinarium.nl) staat dus meer info over het jong, en je kan meeverzinnen voor een naam !

Nog 2 foto's van de site;
[afbeelding]
[afbeelding]

eigen foto's zijn onderweg
.

pi_31033521
Leuk Nonneke
pi_31033596
nonneke: hoe werkt dat zogen dan bij dolfijnen?
wist heel niet dat "vissen" dat ook konden
jobensaskia.nl
  donderdag 29 september 2005 @ 18:40:31 #21
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31033834
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:29 schreef Uhmmie het volgende:
nonneke: hoe werkt dat zogen dan bij dolfijnen?
wist heel niet dat "vissen" dat ook konden
Dolfijnen zijn dan ook geen vissen maar Zoogdieren

even van site gejat;

Tijdens het zogen legt het jong zijn tong om de tepel van de moeder. Het jong heeft geen zuigreflex, de moeder spuit de melk in de bek van het jong. Na ongeveer 3 maanden begint het jong met vis te spelen en langzamerhand ook te eten.
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31034285
Wat leukkkkkk Tante Nonneke
  donderdag 29 september 2005 @ 18:58:11 #23
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31034328
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Wat leukkkkkk Tante Nonneke
Over tante Nonneke gesproken Mn Ex is toevallig gister ook bevallen, maar dan van een kereltje, Dylan heettie Wel leuk allebei op dezelfde dag Snellllll op kraamvisite met mn mini Nike's
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31034897
Wat leuk Nonneke!!! En wat een lief klein dolfijnenmeisje!!!
pi_31044603
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:40 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Dolfijnen zijn dan ook geen vissen maar Zoogdieren

even van site gejat;

Tijdens het zogen legt het jong zijn tong om de tepel van de moeder. Het jong heeft geen zuigreflex, de moeder spuit de melk in de bek van het jong. Na ongeveer 3 maanden begint het jong met vis te spelen en langzamerhand ook te eten.
vandaar de " om vissen
maar okn me er weinig bij voorstellen dus
jobensaskia.nl
pi_31058682
Jolene wat een leuke foto's

Obelix beterschap ventje!!

Die foto's van die dolfijnen! heel mooi!!

Heb ik internet thuis ben ik nog niet in staat geweest er lekker achter te kruipen om te fok!ken
Vandaag ook weinig tijd, want ik ben jarig en de visite komt zo al

Bas zijn oog is inmiddels weer helemaal genezen!!

Tot snel Fok!vriendjes en vriendinnetjes
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_31058836
gefeliciteert beaker
jobensaskia.nl
pi_31059083
*Zwaait terug* Gefeliciteerd Beaker !

Arme Obelix ! Volgens mij kunnen we je zo onderhand wel uitroepen tot officiele Fok! Caviaverpleegster, Inkie.

Leuke katten Kissa, komen die van jou buiten dat ze zulke "verhaarfases" hebben ? Ik ben ook wel benieuwd naar een wintervacht-foto.

dEUS lijkt er weer bovenop te zijn, hij eet weer, voert weer vol plezier kamikazeacties uit op Flynn en probeerde vanochtend weer in m'n broek te klimmen terwijl ik m'n haar aan het borstelen was. Ik heb haar tot voorbij m'n billen en dEUS is iedere keer gefascineerd wanneer ik het aan het borstelen ben. Het is nu zover dat ik niet meer op m'n gemakje op de bank m'n haar borstel, maar staande middenin de kamer, weg van alle meubelstukken waar dEUS op klimt om beter bij m'n haar te kunnen. Hij zit dan helemaal naar me te reiken en te jengelen (wiiieee) dat ik naar hem toe moet komen, maar als ik dat doe pakt hij gauw een lok om in z'n mondje te stoppen.
pi_31059530
Gefeliciteerd met je verjaardag Beaker

pi_31061075
Fijn dat dEUS weer opgeknapt is

Mijn katten zijn binnenkatten, maar ze vertoeven veel op de (onverwarmde) deel. op jacht naar muizen Vanmorgen lag er ook weer een lijkje in de keuken...
Dit is een portretje van Klep met kraag

vrijdag 30 september 2005 @ 15:37:10 #31
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31061324
Lekkere booskijkerd!

Mijne hebben nog geen kraag Zal nog wel paar maandjes duren voor ze die weer hebben
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_31061647
Klopt Spin, ze hebben nog geen kraag. De booskijkerd is een oude foto
pi_31061795
Beaker gefeliciteerd

voor dEUS

Kleppie

Het wordt kouder en natter dus kan onze hare majesteit niet meer heen en weer lopen van binnen naar het balkon.
Dus haar personeel loopt 24/7 heen en weer
pi_31063401
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
dEUS lijkt er weer bovenop te zijn, hij eet weer, voert weer vol plezier kamikazeacties uit op Flynn en probeerde vanochtend weer in m'n broek te klimmen terwijl ik m'n haar aan het borstelen was. Ik heb haar tot voorbij m'n billen en dEUS is iedere keer gefascineerd wanneer ik het aan het borstelen ben. Het is nu zover dat ik niet meer op m'n gemakje op de bank m'n haar borstel, maar staande middenin de kamer, weg van alle meubelstukken waar dEUS op klimt om beter bij m'n haar te kunnen. Hij zit dan helemaal naar me te reiken en te jengelen (wiiieee) dat ik naar hem toe moet komen, maar als ik dat doe pakt hij gauw een lok om in z'n mondje te stoppen.
dat deed wup ook altijd toen hij klein was
maar die zat zowieso graag bovenop mensen
ook als je binnen kwam.. racete hij in 1 keer door naar je schouder
en toen ie wat groter. werd.. over de schouder er ook weer af.. want toen paste het niet meer zo goed
jobensaskia.nl
pi_31063709
Beaker gefeliciteerd

Bommel is weer thuis , hij zat n weekje in het pension omdat mijn paps en mams op vakantie zijn en ik en mijn broer allebei druk zijn met dingen en dus geen tijd voor ons lieve vriendje hadden. Hij was helemaal blij om ons weer te zien, die kleine gek Ik heb m heel erg gemist.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31064444
Beaker van harte gefeliciteerd!!!

En fijn dat Bommel weer thuis is!! Heeft ie zich een beetje gedragen?

Fijn dat dEUS er weer bovenop is!!

Klep!!! wat kijk je boos!

Hihi officiele fok!caviaverpleegster dat vind ik wel wat
Het gaat trouwens verder goed met Obelix, hij kan steeds beter met zijn "handicapje" omgaan, hij rent gewoon op 3 poten! Nu hopen dat het goed blijft gaan! Het kan namelijk wel zijn dat het niet recht geneest, dus dat hij altijd mank zal blijven.. dat vind ik wel heel zielig, maar goed ik weet dat Obelix zich met 3 goeie pootjes ook best redt. En Piet is ook heel lief voor hem, die probeerde zijn pleister al weg te halen
pi_31068669
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:41 schreef inkie1010 het volgende:
En fijn dat Bommel weer thuis is!! Heeft ie zich een beetje gedragen?
Ja In het pension is hij een heel andere hond dan thuis kennelijk, hij ligt nu doodop op zijn kleed te slapen Het enige nadeel is dat ze hem met smerige shampoo wassen, echt zo'n ranzige parfumgeur
And you know I might
pi_31074862
quote:
UTRECHT - Door een stroomstoring bij de verkeersleiding in Utrecht lag sinds 19.00 uur het hele treinverkeer van en naar Utrecht plat. De computersystemen waarmee de verkeersleiding de seinen en wissels bedient, waren uitgevallen. Dat heeft spoorwegbeheerder ProRail vrijdag bekendgemaakt.
oftewel.. 5 uur in de trein gezeten vandaag...
en euh.. dat was zegmaar alleen maar van amsterdam naar rotterdam
jobensaskia.nl
pi_31078599
Uhmmie klote is dat... ik was zoooo blij dat ik smiddags al een trein gepakt had! Tis altijd gezeik in het weekend lijkt het wel...

Hihi Bommel met parfumgeur
pi_31078635
mja het was zo suf.. ik had hele week vroege dienst
alleen vrijdag niet.. en natuurlijk precies die(!) dag loopt de boel in de soep

en hondjes met parfumgeur...
jobensaskia.nl
pi_31081437
Het is me ontgaan dat Bommel naar een pension is geweest, maar fijn dattie weer terug is

Saar is zakkenrolster. Ze heeft vannacht de portefeuille van mijn man uit zijn broekzak gerold en alle pasjes versnipperd
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:12:18 #42
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31081473
Saar

Volgens mij zitten Smek en Cas 's nachts stiekum met Saartje te MSNen en geeft ze aanwijzingen want ze zijn ook druk aan het slopen geslagen.
pi_31081746
toch in het vervolg de pc maar achter slot en grendel vannacht?

ben blij dat ik hier de pc uithad vannacht dan
jobensaskia.nl
pi_31082566

Spin, wat slopen ze bij jou?
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:56:33 #45
43556 miss_dynastie
pi_31082635

Oeps
pi_31083774
Wij waren net op tijd uit Utrecht vertrokken dus gisteren pfff vreselijk als ik het zo hoor

Saartje toch

Waarom wordt Bommel gewassen, hij is toch niet vies, of is dat standaard in kennels?
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:01:55 #47
43556 miss_dynastie
pi_31084480
Ik zag gister weer een mevrouw met een vlinderhondje wandelen. In de regen. Ik had het ding een regenjasje aangedaan
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:06:00 #48
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31084606
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:53 schreef kissa het volgende:
Mijn lievelingstrui En de bank. Ongeveer 6 triljoen pennen.

Over regenjasjes gesproken: net bij de Jumper geweest voor Smek zijn nieuwe jasje maar het enige regenjasje dat ze hadden vond ik niet afdoende. Was een soort van gebreide sok met op de rug een ritsje waar een klein stukje plastic inzat om over zijn rug te doen.

Ga zo wel ff op internet zoeken. Wil gewoon een kek jasje, liefst gevoerd.
pi_31085109
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Waarom wordt Bommel gewassen, hij is toch niet vies, of is dat standaard in kennels?
Dat kun je aanvragen, maar dat heeft iemand anders hier gedaan. Alhoewel hij nu al weer behoorlijk smerig is met dit weer, dus het heeft niet echt zin

Maar hij is wel weer opgevoed door de andere honden geloof ik Hij is zo lief en braaf. Nu wachten tot het uitgewerkt is

Hij was overigens gigantisch hyper om ons weer te zien, hij heeft daar de hele vloer onder gepiest
And you know I might
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:27:23 #50
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31085148
Ik heb deze besteld voor Smekje:

pi_31085154
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:53 schreef kissa het volgende:
[afbeelding]

Ik ben heel erg blij dat Bommel niet zo'n sloper is, op planten na
And you know I might
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:29:08 #52
43556 miss_dynastie
pi_31085191
Ook in het paars, spin ?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:29:38 #53
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31085209
Geen idee welke kleur ik krijg
pi_31085863
Hier zijn ook al een paar truien aan flarden

Ziet er goed uit, dat jasje voor Smek. Mooi dat er ook een capuchon bij zit
pi_31086138
Het zal Smek leuk staan
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:19:00 #56
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31086617

Heb nog meer pics maar die komen later wel. Ga nu ffies de stad in
pi_31087777
Casper

Zit bluezzekind lekker tv te kijken, valt er iemand die lekker lag te slapen in het holletje van zijn benen ineens aan tussen zijn benen

pi_31088032
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef Bluezz het volgende:
Casper

Zit bluezzekind lekker tv te kijken, valt er iemand die lekker lag te slapen in het holletje van zijn benen ineens aan tussen zijn benen

[afbeelding]

Hahaha!

Casper,
pi_31089490
kwam ik gewoon een smekkie tegen in de stad

in het goede gezelschap van een kudde tekkels en een jonge beagle

wat die mensen met die beestenboel nou op de markt deden was me niet zo duidelijk...
(echt handig was het niet zegmaar)

maar de hondjes hadden het naar de zin.. al zou het kunnen omdat ik bij de kippeboer stond
jobensaskia.nl
pi_31089769
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:19 schreef Spindizzy het volgende:

[afbeelding]

Heb nog meer pics maar die komen later wel. Ga nu ffies de stad in
Casper, je bent zo mooi

Xena
And you know I might
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:58:12 #61
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31094595
Xena

Ik heb meer foto's

Lekker rollebollen in het herfstzonnetje
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:59:33 #62
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31094641
Lekkere pretbek

Casper, het hitsige hondje

"Yum... teefjes "
pi_31094700
dubbel
pi_31094764
Ik krijg gewoon zin om bij Casper op de bank te kruipen

Ah, je hebt er nog een paar geplaatst. Lief
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:11:49 #65
43556 miss_dynastie
pi_31095006
Truste Cas
pi_31098081
Heeeeerlijke foto's, wat heeft die Casper veel gezichtsuitdrukkingen
pi_31099211
Die pootjes van Xena!!

En Casper en Smekkie lekker stel
  zondag 2 oktober 2005 @ 08:25:49 #68
48233 Auticia
warriorette
pi_31106729
Arme Obelix, het is ook altijd wat he! .
Veel poezenfoto's .
.
Xena, Smekkie en Casper !!
I bet you are flying inside.
pi_31106932
Casper en Smekkerd

Mijn gek, vandaag

Zijn staart word zo mooi

Moe

Eng en gestoord, zo kijkt hij als hij last heeft van het Gestoorde Puppy syndroom
And you know I might
  zondag 2 oktober 2005 @ 09:36:45 #70
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31106957
Mooie prachtige Bommel

Vanochtend gingen we Cas en Smek uitlaten. We banjeren op ons gemakkie naar het uitlaatveld en wie zit ons daar op zijn dooie gemakkie op te wachten? Sjonnie De Koning van het Uitlaatveld

pi_31106991
Sjonnie is stoer! Hij heeft ook best wel wat weg van grotere katachtigen, qua kop en oren. Heel erg mooi
And you know I might
  zondag 2 oktober 2005 @ 09:46:04 #72
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31107016
En dan heeft hij zijn wintervachtje en kraag nog niet eens... Moet je hem van de winter eens zien Is het net een koning, zo mooi is hij dan Te dom om te poepen maar wel heeeeel mooi...
pi_31107401
hmm volgens mij is het een puma!!
jobensaskia.nl
pi_31107421
Wat een leuke foto's van BO+mmel!
Sjonnie, prachtige kat zeg!!!!!

Eens kijken of Fritz vandaag nog eens leuk op de foto wil
  zondag 2 oktober 2005 @ 10:59:39 #75
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31107777
Ik heb nog meer foto's! Van vanochtend heeeeeeel vroeg in het park:

Smek met zijn ballen

Het voordeel van onmenselijk vroeg gaan is dat meneertje snuffelkont ook lekker los kan:

pi_31108434
Hihi smek op die onderste in hele stoere pose!
pi_31112140
Mooie foto's van Bommel (gestoorde blik idd )
En echte herfstfoto's van Spin
pi_31114293
Hebben honden ook last van aften in hun mond? Ik zag net ineens bij Bommel 2 kleine wondjes in zijn mond, bij zijn bovenlip een grote en bij zijn onderlip een kleinere.

http://gallery.digitaleplaza.com/albums/userpics/10898/Lip.JPG Hier kun je het zien, er leek ook wel een beetje vocht uit te komen
And you know I might
pi_31114765
Dit vond ik Rena
quote:
Een aft is een zweertje in de mond. Het nestelt zich op een beschadigd stukje huid, bedekt met mondslijmvlies, en het heeft een doorsnede van zo'n drie tot 4 mm. Het is een wit plekje met een rood randje. Het treft vooral huisdieren die geen weerstand meer hebben, door vermoeidheid, ziekte of uitputting. Een besmetting met een virus of een bacterie kan ook de oorzaak zijn. Te heet voedsel kan eveneens het mondslijmvlies beschadigen.
Bron:
huisdierendokter.nl
pi_31119123
erfenisje van het pension?
jobensaskia.nl
pi_31122119
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:29 schreef Uhmmie het volgende:
Daar moest ik eigenlijk ook meteen aan denken
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:20:24 #82
119994 aidyl
bla bla bla
pi_31122250
Gemaakt met mn telefoon door de raam van het klaslokaal

Weet iemand wat voor boom het is? Ik vraag het me al 3 maanden af

Mijn ratjes die wakker worden op de vroege zondagochtend
15 jaar te laat geboren...
pi_31122868
Is het misschien een walnotenboom?

lief die ratjes!!!
pi_31125764
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:29 schreef Uhmmie het volgende:
Nu je het zegt Was ik even helemaal vergeten Hij heeft er overigens ook geen last van.
And you know I might
pi_31129408

Obelixje vandaag in de ren met heeel veel lekkers.

En Fritz op zijn favoriete plek: mijn vaders schoot!
  maandag 3 oktober 2005 @ 08:15:41 #86
119994 aidyl
bla bla bla
pi_31136888
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:40 schreef inkie1010 het volgende:
Is het misschien een walnotenboom?

lief die ratjes!!!
Ja, ik dacht ook walnoten, maar die bollen zijn zo groot Ze lijken wel groter dan walnoten...

Die cavia hierboven is trouwens echt grappig, ik vind cavia's er altijd zo koddig uitzien, als de voorkant niet af en toe zou bijten zou je je nog kunnen vergissen in de voor- en achterkant van zo'n beest
15 jaar te laat geboren...
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:07:46 #87
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31137316
Wat een geweldige rattenfoto

En daar zijn Blixje en Fritzje ook weer
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:02:20 #88
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_31140964
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 08:15 schreef aidyl het volgende:

[..]

Ja, ik dacht ook walnoten, maar die bollen zijn zo groot Ze lijken wel groter dan walnoten...
Als het walnoten zijn (aan het blad te zien twijfel ik daaraan) zouden er al noten op de grond moeten liggen, en ook al noten in de boom waarvan de groene schil opengebarsten is. Dan zie je de noot daar dus gewoon in zitten.
Onze boom is in elk geval al voor de helft leeg, dus dat zou bij jouw school ook het geval moeten zijn lijkt me.
So Long and Thanks for All the Fish
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 12:50:37 #89
43556 miss_dynastie
pi_31142239
Onze nieuwste vijverbewoners, Beau en Sam:
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 14:31:27 #90
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31144833
ik ben dr weer
weliswaar doof van de verkoudheid, dus jullie moeten maar wat harder typen
meeeen wat was ik beroerd van het weekend.
pi_31155072
Wat een leuke foto's

meer, meer, meer
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 20:50:51 #92
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31155434
is dat nou zo'n kleine emmer, of zijn dan van die grote vissen
pi_31156058
Even een foto van de zonsverduistering van vanmorgen, gemaakt door mijn eega, met behulp van een eclipsbrilletje

† In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 21:14:01 #94
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31157614
hmm ik heb die hele zonsverduistering dus gemist?

lady: ik geloof dat ik nu ziek aan het worden ben.. :/
gaat lekker weer met NL
jobensaskia.nl
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 21:57:05 #96
43556 miss_dynastie
pi_31157856
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
is dat nou zo'n kleine emmer, of zijn dan van die grote vissen
Tis een normale emmer, het zijn inderdaad grote vissen, de grootste die we nu hebben in de vijver

Hele mooie foto Kissa
pi_31157895
Mooi Kissa
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:02:10 #98
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31158004
De jongens hebben een nieuw kluiffie gekregen

Sjonnie vindt hem ook helemaal puik:

(Niet op de foto: Smekkie die naast Sjonnie zit te mokken. "Baahaaaaaas! Die rotkat heb me kluif gejat ")
pi_31158127
Bot, waar ga je met Smek heen
Wat een enorm ding

(ik had het niet over Sjon )
pi_31158293
Wat een grote botten

Miss-D, zijn het koikarpers? Mooi hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')