quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:53 schreef kissa het volgende:
[afbeelding]
![]()
Spin, wat slopen ze bij jou?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef Bluezz het volgende:
Casper
Zit bluezzekind lekker tv te kijken, valt er iemand die lekker lag te slapen in het holletje van zijn benen ineens aan tussen zijn benen
[afbeelding]
Casper, je bent zo mooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:19 schreef Spindizzy het volgende:![]()
![]()
[afbeelding]
Heb nog meer pics maar die komen later wel. Ga nu ffies de stad in
Bron:quote:Een aft is een zweertje in de mond. Het nestelt zich op een beschadigd stukje huid, bedekt met mondslijmvlies, en het heeft een doorsnede van zo'n drie tot 4 mm. Het is een wit plekje met een rood randje. Het treft vooral huisdieren die geen weerstand meer hebben, door vermoeidheid, ziekte of uitputting. Een besmetting met een virus of een bacterie kan ook de oorzaak zijn. Te heet voedsel kan eveneens het mondslijmvlies beschadigen.
Daar moest ik eigenlijk ook meteen aan denkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:29 schreef Uhmmie het volgende:
erfenisje van het pension?
Nu je het zegtquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:29 schreef Uhmmie het volgende:
erfenisje van het pension?
Ja, ik dacht ook walnoten, maar die bollen zijn zo grootquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:40 schreef inkie1010 het volgende:
Is het misschien een walnotenboom?
lief die ratjes!!!
Als het walnoten zijn (aan het blad te zien twijfel ik daaraan) zouden er al noten op de grond moeten liggen, en ook al noten in de boom waarvan de groene schil opengebarsten is. Dan zie je de noot daar dus gewoon in zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:15 schreef aidyl het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook walnoten, maar die bollen zijn zo grootZe lijken wel groter dan walnoten...
Tis een normale emmer, het zijn inderdaad grote vissen, de grootste die we nu hebben in de vijverquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
is dat nou zo'n kleine emmer, of zijn dan van die grote vissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |