dat deed wup ook altijd toen hij klein wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
dEUS lijkt er weer bovenop te zijn, hij eet weer, voert weer vol plezier kamikazeacties uit op Flynn en probeerde vanochtend weer in m'n broek te klimmen terwijl ik m'n haar aan het borstelen was. Ik heb haar tot voorbij m'n billen en dEUS is iedere keer gefascineerd wanneer ik het aan het borstelen ben. Het is nu zover dat ik niet meer op m'n gemakje op de bank m'n haar borstel, maar staande middenin de kamer, weg van alle meubelstukken waar dEUS op klimt om beter bij m'n haar te kunnen. Hij zit dan helemaal naar me te reiken en te jengelen (wiiieee) dat ik naar hem toe moet komen, maar als ik dat doe pakt hij gauw een lok om in z'n mondje te stoppen.
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:41 schreef inkie1010 het volgende:
En fijn dat Bommel weer thuis is!! Heeft ie zich een beetje gedragen?
oftewel.. 5 uur in de trein gezeten vandaag...quote:UTRECHT - Door een stroomstoring bij de verkeersleiding in Utrecht lag sinds 19.00 uur het hele treinverkeer van en naar Utrecht plat. De computersystemen waarmee de verkeersleiding de seinen en wissels bedient, waren uitgevallen. Dat heeft spoorwegbeheerder ProRail vrijdag bekendgemaakt.
Mijn lievelingstruiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:53 schreef kissa het volgende:
Spin, wat slopen ze bij jou?
Dat kun je aanvragen, maar dat heeft iemand anders hier gedaan. Alhoewel hij nu al weer behoorlijk smerig is met dit weer, dus het heeft niet echt zinquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Waarom wordt Bommel gewassen, hij is toch niet vies, of is dat standaard in kennels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |