O ja, goede tip! En verder:quote:Op donderdag 29 september 2005 12:44 schreef Dj_White_Night het volgende:
Kansas - Dust in the wind
en dit bedoel ik serieus!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 05:30 schreef Karzeuler het volgende:
Vader Abraham met "Het Smurfenlied"
en als de kist het graf in gaat moeten ze de tune van The A-team draaien
en bij de receptie na de begravenis, wanneer iedereen zich volvreet aan cake en zich vol laat tanken met koffie en thee, zal non stop het Laurel & Hardy deuntje uit de boxxen klinken
Vind ik ook,maar de ironie druipt er wel vanaf!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 05:36 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
en dit bedoel ik serieus!![]()
ik wil dat de achterblijvers lachend van mijn begravenis weggaan
geen getreur als ik de grond in ga![]()
ik voel me ineens een stuk minder schuldigquote:
Ben ik blij dat ik niet op die begravenis kom anders konden we meteen een nieuwe begravenis regelen voor mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 08:24 schreef emil23 het volgende:
Vooral Deep Purple - Child in time, en dan helemaal, de volle 12 minuten lang
Die wil mijn vriendin ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 08:24 schreef emil23 het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:24 schreef Karzeuler het volgende:
ben ik dan de enige die dhet smurfenlied gedraait wil hebben en onder de klanken van de tune van de A team de grond in wil gaan?
Jeetje, moest ik in ene Groeten uit Maaiveld luisteren. Wat ik zou willen horen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:46 schreef NRH het volgende:
Zo veel mooie muziek die ik nog even mee wil geven aan mijn nabestaanden.
Maar nu ik er over nadenk in ieder geval het volgende nummer:
Acda en de Munnik - Ik hou van jou
knip
en Mad World natuurlijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:26 schreef GoLLeM het volgende:
Marilyn Manson - Sweet Dreams
Jim Croce - Time In A Bottle
orginele of die van Gary Jules? De 2e vind ik persoonlijk mooier.quote:
Die van Tears For Fears vind ik ook wel wat hebben eigenlijk, en het is tenslotte het origineel...quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:32 schreef Asmodean het volgende:
[..]
orginele of die van Gary Jules? De 2e vind ik persoonlijk mooier.
Heel mooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:53 schreef Clairvaux het volgende:
Laat me van Ramses Shaffy.
Beschrijft eigenlijk wel een beetje mijn leven.
Hoeft niemand meer een "toespraak " te houden
Zo lang je er voor betaald en er ruimte in het tijdschema voor is, mag je de aula tot je beschikking hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:21 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Nine Inch Nails - Hurt (hoewel Johnny Cash z'n versie ook heel mooi is)
Guns N' Roses - Estranged
Moloko - Over and Over
Zal vast niet mogen van de begrafenis ondernemer, aangezien de laatste twee nummers 9min+ zijn
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:08 schreef webfreak het volgende:
* Yes - And You And I (ja, de volle 12 minuten hé! Geen gekut!)
goede keuzequote:Op woensdag 28 september 2005 18:52 schreef Gewoonik het volgende:
Guano apes - Too close to leave
Guano apes - Living In A Lie (unplugged)
Guano apes - Never Born
Auf der maur - Followed the Waves
Paradise lost - Disappear
Faithless - Crazy English Summer
Nou hier houdt het nu wel weer op.
Bij The Cure is dat risico er ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:35 schreef Distract_Divert het volgende:
Joy divison. Ben alleen bang dat er dan mensen bij me mijn kist in kruipen. Dus, doe toch maar gewoon The Cure.
Welke uitvoering?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 08:24 schreef emil23 het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:14 schreef Radjesh het volgende:
Dire Straits: Brothers In Arms
En daarbij ook nog Sarah Mclachlan - Dirty Little Secret.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:03 schreef Mr-Coffee het volgende:
nog een uitvaart setlist van mijn kant.
Hans Zimmer/Lisa Gerrard - Now We Are Free.
Ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef Vava het volgende:
Ik wil muziek van Yann Tiersen op mijn begravenis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |