Yup, maar de expansie brengt nieuwe mogelijkheden mee, dus ben benieuwdquote:Op woensdag 28 september 2005 20:49 schreef NoSigar het volgende:
Ben benieuwd.
Moeten die mods dan weer aangepast worden aan de uitbreiding?
Ik neem aan dat die fouten ook niet met die patch is verholpen??quote:Op woensdag 28 september 2005 19:23 schreef Steeven het volgende:
Van het vorig topic:
Darthmod is een modificatie waarin de AI gedwongen wordt om tactiek te gebruiken. In plaats van in een rechte lijn op je af te lopen, breekt hij zijn formaties op en zal je proberen te flanken of je op je zwakke plekken aan te vallen. Meer info vind je hier
Medium is de moeilijkste moeilijkheidsgraad. Het blijkt na diverse tests op de forums van dit spel dat de ontwikkelaar een fout heeft gemaakt met het berekenen en toewijzen van bepaalde bonussen aan bepaalde eenheden op bepaalde moeilijkheidsgraden. Vreemd genoeg worden Hard en Very Hard dus makkelijker dan Medium. Easy blijft gewoon Easy overigens.
Rome Total Realism kan je net dat beetje extra speelplezier geven in dit spel, als je het verloren bent tenminste. Er is echt zo vreselijk veel veranderd aan deze mod, waar men al bijna een jaar aan werkt. Skins, statistieken, facties, eenheden, namen, vices and virtues, steden, muziek en noem maar op, alles is aangepast en vaak ook verbeterd. Meer info vind je hier
Europa Barbarorum wordt nog steeds aan gewerkt. Ik kan alles opsommen wat deze modders doen, maar je kunt het beter zelf lezen: hier. Eén dezer dagen komt de mod uit, alleen een beetje ongelukkig gekozen want de expansie voor Rome verschijnt overmorgen in de winkels.
Ja, maar in hoeverre moet ik nog zien.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die fouten ook niet met die patch is verholpen??
Hebben ze rekening mee gehouden met die fouten en die belabberde AI in de add-on?
Ja, en de Gothen schijnen Griekse shit te roepen. Blijkbaar waren ze te lui die dingen aan te passen. Maar in die tijd waren nog veel soldaten gewoon nog trouw aan hun ''oude'' goden. Mede omdat het Romeinse leger in die tijd voornamelijk uit buitenlanders bestond.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:11 schreef Young_David het volgende:
Vanacht als the Eastern Roman Empire gespeeld .... zo, dat is even anders. Ik wordt constant aangevallen en heb amper tijd om m'n inkomsten een beetje op te bouwen. Steden die rebelleren behoren in een keer tot een nieuwe factie ... pittig.
Wel apart, mijn generals zijn voornamelijk christen en wat roepen ze tijdens hun pre-battle speech ... "Our roman gods are watching, make sure they are not disapointed!"
Als je RTW soepel kon draaien draait de expansie ook wel. Ik las dat de expansie wel wat meer van je comp. vraagt ivm schaduwen en lichteffecten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:07 schreef Cart_man het volgende:
Wat zijn systeemeisen voor Barbarian Invasion?
Maar die zal je wel uit kunnen zetten neem ik aan? Zal eens zien of ik het ga kopen, misschien eerst even via de illegale manier proberen of het wat is...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef Steeven het volgende:
[..]
Als je RTW soepel kon draaien draait de expansie ook wel. Ik las dat de expansie wel wat meer van je comp. vraagt ivm schaduwen en lichteffecten.
die schaduwen maken het spel wel mooier trouwens ... veel beter dan in R:TWquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef Steeven het volgende:
[..]
Als je RTW soepel kon draaien draait de expansie ook wel. Ik las dat de expansie wel wat meer van je comp. vraagt ivm schaduwen en lichteffecten.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:14 schreef Young_David het volgende:
[..]
die schaduwen maken het spel wel mooier trouwens ... veel beter dan in R:TW
Natuurlijk kun je de extra details uitzettenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Maar die zal je wel uit kunnen zetten neem ik aan? Zal eens zien of ik het ga kopen, misschien eerst even via de illegale manier proberen of het wat is...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef Game_Error het volgende:
Wat een kutspel zeg :p ik heb het net ff gespeel met de west romeinen en het lukt me maar niet om winst te draaien (sta momenteel op -150000)
Die horde legereenheden zijn voormalig bewoners van een stad. Het aantal reguliere eenheden maakt daarbij niets uit ... dat is het hele principe van hordesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:46 schreef merino het volgende:
en dat met die hordes begrijp ik ook niet echt. Heb de fransen nu verslagen en terwijl ze nog maar 1 dorp met een paar units hadden hebben ze nu een horde die bijna groter is als mijn hele leger
waar ze het vandaan halen begrijp ik echt niet...
Nope, ben nog nooit uitgeroeid.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:16 schreef kless het volgende:
ff vraagje . is ooit eens iemand uitgeroeit geweest? of verloren?
veltslag ofzo verlies je soms wel, stad verlies ik zelden *enkelekeer een rebelie, maar dan moord ik ze uit bij de volgende herovering en zijn ze de rest van spel wel weer rustig.
bij mij zijn alleen diplomanten wel eens weg gekocht. maar nog nooit een stad of generaal of legerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:30 schreef paparia het volgende:
[..]
Nope, ben nog nooit uitgeroeid.
Weleens battles verloren maar alleen als ik erg in de minderheid was.
Stad verliezen door rebellie gebeurt regelmatig. Vind die factor distance to capitol erg vervelend.
Ook worden weleens steden weggebribed
Maar de Senaat wordt toch 'boos' als je zomaar dingen gaat veroveren?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef paparia het volgende:
Hangt ervan af met wie je speelt. En welke gebieden je veroverd.
Ik denk dat je met de julii speelt (gokje) en naar het noorden bent opgetrokken.
Probeer spanje te veroveren, dat zijn de wat rijkere gebieden en leveren meer geld in het laatje.
Ook griekenland en die regio daar levert erg veel geld op.
Voor de rest veel wegen, markets en havens bouwen. Dan lukt het wel
Neehoor, toen ze dat van mij eisten was het snel gedaan met rome.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef kless het volgende:
tot dat ze vinden dat je familie zelfmoord moet plegen.. dan een save game terug gaan.. legers voor rome zetten en kijken of je dat dan nog moet doen....
zodat je op dat moment rome kunt veroveren... als ze die belachelijke eis stellen ( mijn binnensteden zitten alleen maar een generaal en 1 unit ) dus had ik wat legers van mn frontjes weggehaald om even snel italie te pakken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef paparia het volgende:
[..]
Neehoor, toen ze dat van mij eisten was het snel gedaan met rome.
Stelletje barbaren daar in rome, mijn geciviliseerde faction-leader willen laten afmaken...
rome total realism (RTR) vind ik het leukstequote:Op woensdag 8 februari 2006 01:17 schreef marcb1974 het volgende:
Heel goed spel. Al vind ik Barbarion Invasion wel minder.
oh shit.. tijd voor een snellere PC zo te zien....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:09 schreef The_stranger het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar TTW Medieval 2 komt eraan..
de kwaliteiten van Rome, met de setting die ik het leukste vind...
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |