abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:57:49 #51
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32404576
ik laat vanavond wel even weten hoe het draait. Moet even opnieuw windows erop zetten zetten/
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 20 november 2005 @ 11:26:11 #52
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32420401
pf die demo is 1.83 GB groot. ETA nog 10:00@27kB )
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 20 november 2005 @ 15:06:40 #53
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32425767
het draait nog redelijk op 800x600 , maar houdt niet echt over als er veel dingen in beeld komen. valt nog mee enigsinds. maar voor leuk spelen moet ik toch wel wat snelers hebben..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32427624
Zoroaster is nu het geloof van Europa. Met wat grote legers ben ik net als een horde suicidaal allemaal stadjes gaan innemen, zo had ik 2 grote leger via Rusland-polen-denemarken-nederland-belgië-londen laten lopen en ondertussen alle stadjes innemen (ik sta daar nu voor londen met een klein legertje nog, maar wel genoeg).
Ook had ik 2 legers vanaf Campus Iazyges laten lopen via het noorden van de alpen naar duitsland.
Vanaf Salona had ik 2 grote legers gestuurd die Noord Italië kwamen innemen en nu naar Massilia marcheren.
Vanaf Athene had ik 2 legers gestuurd waarvan ik met 1 Italië heb ingenomen en met de andere Sardinië en Sicilië.
Vanaf Cyrene heb ik een leger gestuurd waarmee ik Carthago geplundert heb en nu naar Spanje ben gevaren.

Bij elke stad die ik inneem breek ik alle gebouwen af, zet een Zoroaster temple neer en dezelfde beurt dat ik de stad inneem trek ik door naar de volgende stad. Wel leuk, want nu hebben de nog bestaande facties wel veel land, maar ze kunnen er niets mee (alle gebouwen heb ik dus afgebroken). En ik zou natuurlijk ook de landjes die ik inneem kunnen houden, maar dan krijg ik toch meteen rebellen omdat het geloof anders is, en te ver weg is van mijn hoofdstad en die dingen. Dus nu maak ik het moeilijk voor de bestaande facties (slechte steden, ander geloof) terwijl het later makkelijker word voor mij om Europa in te nemen En het meerendeel van Europa is nu al Zoroaster
pi_32447908
Zit de medium bug er nog in?? En geld dat voor beide campaign en battle difficulty in BI en de gewone Rome: TW?
pi_33374278
Na maanden heb ik dan weer eens RTW (zonder add-on dus) uit de kast getrokken.

Maar ik heb nu ingame een verschrikkelijk lage mouse sensitivity. Ik heb de nieuwste patch al geïnstalleerd, maar het helpt niet. Op mijn vorige computer (waar ik maanden geleden RTW op speelde) nooit last van gehad. En die was trager nota bene.

Weet iemand hier een oplossing voor?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  maandag 6 februari 2006 @ 19:16:42 #57
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_34803820
ff vraagje . is ooit eens iemand uitgeroeit geweest? of verloren?
veltslag ofzo verlies je soms wel, stad verlies ik zelden *enkelekeer een rebelie, maar dan moord ik ze uit bij de volgende herovering en zijn ze de rest van spel wel weer rustig.

mijn strategie is geld: zoveel mogenlijk geld hebben en per buurt binnenkrijgen. te doen door:
zo minmogenlijk units, soldij kosten laag, maar net genoeg om de bevolking in de steden tevreden te houden.
economie stimuleren mbv gebouwen.
en rustig aan provencies pakken met 1of 2 goed getrainde legers,(veteranen) een goede mix van unittypen
generaals gebruik ik niet die heb ik meer voor management in de steden-> leveren ze meer op
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_34813892
Hoi
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:30:18 #59
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_34826529
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:16 schreef kless het volgende:
ff vraagje . is ooit eens iemand uitgeroeit geweest? of verloren?
veltslag ofzo verlies je soms wel, stad verlies ik zelden *enkelekeer een rebelie, maar dan moord ik ze uit bij de volgende herovering en zijn ze de rest van spel wel weer rustig.
Nope, ben nog nooit uitgeroeid.
Weleens battles verloren maar alleen als ik erg in de minderheid was.

Stad verliezen door rebellie gebeurt regelmatig. Vind die factor distance to capitol erg vervelend.
Ook worden weleens steden weggebribed
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:12:23 #60
41885 kless
pi_34827750
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:30 schreef paparia het volgende:

[..]

Nope, ben nog nooit uitgeroeid.
Weleens battles verloren maar alleen als ik erg in de minderheid was.

Stad verliezen door rebellie gebeurt regelmatig. Vind die factor distance to capitol erg vervelend.
Ook worden weleens steden weggebribed
bij mij zijn alleen diplomanten wel eens weg gekocht. maar nog nooit een stad of generaal of leger
distance to capitool is soms idd erg vervelend. *exterminate population, belasting zo hoog mogenlijk en geen populatie groei gebouwen hebben, alleen maar "blijheids dingetjes" of law& order
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_34829551
Ik kom echt geld tekort in het spel

Hebben jullie dat ook?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:59:45 #62
26118 paparia
pi_34831232
Hangt ervan af met wie je speelt. En welke gebieden je veroverd.
Ik denk dat je met de julii speelt (gokje) en naar het noorden bent opgetrokken.
Probeer spanje te veroveren, dat zijn de wat rijkere gebieden en leveren meer geld in het laatje.
Ook griekenland en die regio daar levert erg veel geld op.
Voor de rest veel wegen, markets en havens bouwen. Dan lukt het wel
pi_34831349
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef paparia het volgende:
Hangt ervan af met wie je speelt. En welke gebieden je veroverd.
Ik denk dat je met de julii speelt (gokje) en naar het noorden bent opgetrokken.
Probeer spanje te veroveren, dat zijn de wat rijkere gebieden en leveren meer geld in het laatje.
Ook griekenland en die regio daar levert erg veel geld op.
Voor de rest veel wegen, markets en havens bouwen. Dan lukt het wel
Maar de Senaat wordt toch 'boos' als je zomaar dingen gaat veroveren?
Ik sta nu redelijk hoog in het vaandel bij hem, geloof ik.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:52:32 #64
26118 paparia
pi_34833005
Neehoor, je mag van de senaat vrijuit veroveren. (als het maar geen andere romeinen zijn)
Door de senaat opdrachten te vervullen blijf je bij de senaat in de + staan.
Bedenk ook wel dat je uiteindelijk rome moet gaan innemen dus uiteindelijk ruzie mag zoeken met de senaat. Maar daarvoor moet je wel eerst de halve wereld hebben veroverd.

Hoog bij de senaat staan levert niets op. Veel landen veroveren en je eigen leger opbouwen wel
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:40:09 #65
41885 kless
pi_34845631
zolang de ander romeinen je nie in de weg zitten .. vriendjes blijven met rome....
iGEM
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:41:11 #66
41885 kless
pi_34845678
tot dat ze vinden dat je familie zelfmoord moet plegen.. dan een save game terug gaan.. legers voor rome zetten en kijken of je dat dan nog moet doen....
iGEM
pi_34846274
Ik heb nu pas 10 steden ofzo
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:19:24 #68
26118 paparia
pi_34847273
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef kless het volgende:
tot dat ze vinden dat je familie zelfmoord moet plegen.. dan een save game terug gaan.. legers voor rome zetten en kijken of je dat dan nog moet doen....
Neehoor, toen ze dat van mij eisten was het snel gedaan met rome.
Stelletje barbaren daar in rome, mijn geciviliseerde faction-leader willen laten afmaken...

Maar als je nog maar 10 gebeiden hebt sjoem, kan je nog heel veel maken bij de senaat voordat ze je echt weg willen hebben. Als je gewoon die senaat opdrachten doet blijf je op goede voet staan met de senaat.
Einde van het spel denk je sneller, senaat rot lekker op met die opdracht. Ik ga wel iets veroveren waar wel net mijn legers in de buurt staan. Maar dat is vanaf ongeveer 20 gebieden
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:11:10 #69
41885 kless
pi_34850998
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef paparia het volgende:
[..]
Neehoor, toen ze dat van mij eisten was het snel gedaan met rome.
Stelletje barbaren daar in rome, mijn geciviliseerde faction-leader willen laten afmaken...
zodat je op dat moment rome kunt veroveren... als ze die belachelijke eis stellen ( mijn binnensteden zitten alleen maar een generaal en 1 unit ) dus had ik wat legers van mn frontjes weggehaald om even snel italie te pakken.
iGEM
pi_34851130
Heel goed spel. Al vind ik Barbarion Invasion wel minder.
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 8 februari 2006 @ 02:26:02 #71
41885 kless
pi_34852492
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:17 schreef marcb1974 het volgende:
Heel goed spel. Al vind ik Barbarion Invasion wel minder.
rome total realism (RTR) vind ik het leukste
iGEM
pi_34852869
my '2 cents':
Ik speel het nu al een tijdje naast BF2 en ik blijf het een retevet spel vinden!
Zeg maar stratego irl en in het groot.
pi_34965730
dit lijkt me zo lauw dit spel
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34969617
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar TTW Medieval 2 komt eraan..

de kwaliteiten van Rome, met de setting die ik het leukste vind...

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 12 februari 2006 @ 02:04:10 #75
41885 kless
pi_34988210
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:09 schreef The_stranger het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar TTW Medieval 2 komt eraan..

de kwaliteiten van Rome, met de setting die ik het leukste vind...

[afbeelding]
oh shit.. tijd voor een snellere PC zo te zien....
iGEM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')