Zoroaster is nu het geloof van Europa. Met wat grote legers ben ik net als een horde suicidaal allemaal stadjes gaan innemen, zo had ik 2 grote leger via Rusland-polen-denemarken-nederland-belgië-londen laten lopen en ondertussen alle stadjes innemen (ik sta daar nu voor londen met een klein legertje nog, maar wel genoeg).
Ook had ik 2 legers vanaf Campus Iazyges laten lopen via het noorden van de alpen naar duitsland.
Vanaf Salona had ik 2 grote legers gestuurd die Noord Italië kwamen innemen en nu naar Massilia marcheren.
Vanaf Athene had ik 2 legers gestuurd waarvan ik met 1 Italië heb ingenomen en met de andere Sardinië en Sicilië.
Vanaf Cyrene heb ik een leger gestuurd waarmee ik Carthago geplundert heb en nu naar Spanje ben gevaren.
Bij elke stad die ik inneem breek ik alle gebouwen af, zet een Zoroaster temple neer en dezelfde beurt dat ik de stad inneem trek ik door naar de volgende stad. Wel leuk, want nu hebben de nog bestaande facties wel veel land, maar ze kunnen er niets mee (alle gebouwen heb ik dus afgebroken). En ik zou natuurlijk ook de landjes die ik inneem kunnen houden, maar dan krijg ik toch meteen rebellen omdat het geloof anders is, en te ver weg is van mijn hoofdstad en die dingen. Dus nu maak ik het moeilijk voor de bestaande facties (slechte steden, ander geloof) terwijl het later makkelijker word voor mij om Europa in te nemen
![]()
En het meerendeel van Europa is nu al Zoroaster