used and abusedquote:Op woensdag 28 september 2005 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hen beste nummer is nog steeds used and abused meen ook geweldig Aquarius, toen waren de PA op hun hoogtepunt qua roem
mietjequote:Op woensdag 28 september 2005 15:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]lekker bezig...
de volgende keer neem ik een jas mee.. was best koud buiten..
Jammer dat die tijd er niet meer is, van 1990 tot 1997 ongeveer.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:36 schreef Suijk het volgende:
Dat is toch wel redelijk nostalgie, die 'muziek'. Vind het geen toffe muziek, maar de herinneringen maken het leuk. Wat een onbezorgde tijd was dat zeg.
was dat het beruchte shirt-verbrand incident?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:35 schreef Cart_man het volgende:
Het beste van ze is toen ze in 1996 moesten rennen voor hun leven.
die met dat haarquote:Op woensdag 28 september 2005 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Er woont hier een paar straten verderop ook zo'n gast van de Party Animals.
Aquarius was muzikaal gezien een topnummer voor die tijd...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hen beste nummer is nog steeds used and abused meen ook geweldig Aquarius, toen waren de PA op hun hoogtepunt qua roem
Ohja. Toen hadden ze een paar weken daarvoor een feyenoord vlag verbrand op een concert toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:35 schreef Cart_man het volgende:
Het beste van ze is toen ze in 1996 moesten rennen voor hun leven.
puik topicquote:Op woensdag 28 september 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
ahum, laten we dit topic niet vergeten:
90's request deze week op 3FM
quote:
wat dacht van t briljante Hajoquote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aquarius was muzikaal gezien een topnummer voor die tijd...
Ik heb het meeste met Misadventures of the Spiegelman en Hava Naguila...
Goede idee.. ik denk dat ik maar ff een bakje neem.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Best leuk, dat sommigen op www.jarig.nl gewoon 2 x jarig zijn. Basto, Anastasiou.
Met Haaajo gaat het zo jalalalalalalalalalalaaaaaaaa lala...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat dacht van t briljante Hajo
o ja, een vlag was het, geen shirtjequote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ohja. Toen hadden ze een paar weken daarvoor een feyenoord vlag verbrand op een concert toch?
Die ja...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ohja. Toen hadden ze een paar weken daarvoor een feyenoord vlag verbrand op een concert toch?
* lionheaad 2 bakjes thee paktquote:Op woensdag 28 september 2005 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goede idee.. ik denk dat ik maar ff een bakje neem.
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met Haaajo gaat het zo jalalalalalalalalalalaaaaaaaa lala...
Hoe is de nieuwe Adams?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nieuwe Ryan Adams, Pocket Revolution en Spoon - Gimme Fiction.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |