je bent toevallig niet meteen aan 't streamen?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
omgHAve you ever been mellow
* rubbereend doet t party animals loopje door de kamer
MENEER!! WAT ZEGT U???quote:Op woensdag 28 september 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
dat was leuk... net ging het brand alarm af.. had net een klant aan de lijn... moest dus de verbinding verbreken.. erg vervelend.
Dat was het dus wel.. ik kon hem niet horen praten... zo'n herrie..quote:
ook geboren op dezelfde dag ?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben op dezelfde dag als Heitinga jarig!
Wij hadden gisteren buitenlandmanifestatie op de HvA. Vraagt de spreker of er een raampje openkan (was best benauwd) gooit er eentje de branddeur open . Alles moest ontruimd wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat was het dus wel.. ik kon hem niet horen praten... zo'n herrie..
wel lekker zo'n pauze
ook op een dinsdag ?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:11 schreef Bananenman het volgende:
Ik vermoed van wel!
Alleen niet hetzelfde jaar he![]()
nee, k ben net zo technisch als Tongquote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
je bent toevallig niet meteen aan 't streamen?
sorryquote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is wel 1906. Clarence is toch "Opa". Leuk, die nieuwkomers...
maar de grote vraag is: staat er iets in de fik?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat was het dus wel.. ik kon hem niet horen praten... zo'n herrie..
wel lekker zo'n pauze
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren buitenlandmanifestatie op de HvA. Vraagt de spreker of er een raampje openkan (was best benauwd) gooit er eentje de branddeur open . Alles moest ontruimd worden
quote:
EenSCHquote:
Vertel!!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef pfaf het volgende:
Middag. Net een collectie Iris-cheque's uitgegeven bij Plato.
hen beste nummer is nog steeds used and abused mequote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:30 schreef rubbereend het volgende:
waar is die haksmiley als je hem nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |