Is dat alles wat je ook aan DVD's hebt uitgegeven in die maandperiode? Want dan valt het toch mee?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:56 schreef pascalheister het volgende:
360 euro, stuk of 10 bestellingen van cdwow![]()
![]()
Och ja, 360 euro..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat alles wat je ook aan DVD's hebt uitgegeven in die maandperiode? Want dan valt het toch mee?
nee dit is alleen cc, paypal niet meegerekendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat alles wat je ook aan DVD's hebt uitgegeven in die maandperiode? Want dan valt het toch mee?
staat bij jou paypal dan niet op je cc afschrift??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee dit is alleen cc, paypal niet meegerekend
nee paypal doe ik nog via bankrek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 07:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
staat bij jou paypal dan niet op je cc afschrift??
bij mij wel, das wel makkelijk
Ben benieuwd hoe hoog m`n rekening weer zal zijn deze maand![]()
Leuker nieuws: m`n Cinderella gift set is vandaag verzonden door Pacific![]()
![]()
Laatst regende het.. komt de postbode aan de deur! zonder paraplu!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:17 schreef MrX1982 het volgende:
Meteen een klacht indienen Durbin, echt ontoelaatbaar hoe de post met pakketjes omgaat
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:10 schreef Durbin het volgende:
De TPG heeft de situatie eens omgedraaid. In plaats van dat ik nu een pakketje ergens af kan halen zonder dat ik een afhaalbewijs heb ontvangen, heb ik dit keer een afhaalbewijs, maar was er géén pakketje voor mij op het postkantoor.
Kom ik vervolgens thuis, ligt er een (ander) pakketje open en bloot voor mij in de portiek.
Moet je dan kosten betalen voor het verzenden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef pascalheister het volgende:
v/d week gemaild naar cdwow over The Gladiator, die was de 12e verstuurd, maar tot op heden nog niet aangekomen. Ze sturen nu een nieuwe op![]()
En de Hitchcock box v/d week ook terug sturen naar DVDpacific, hoekje was beschadigd
Maar ze willen een nieuwe voor me opsturen![]()
Van DVDPacific weet ik het niet, maar CD-Wow vergoedt de volledige verzendkosten door middel van een voucher.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Moet je dan kosten betalen voor het verzenden?
Ik wilde namelijk eens een dvd terugsturen naar DVDsoon en de verzendkosten waren toen hoger dan dat de dvd kostte. Dus dat heb ik toen maar even gelaten.
wordt vergoedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Moet je dan kosten betalen voor het verzenden?
Ik wilde namelijk eens een dvd terugsturen naar DVDsoon en de verzendkosten waren toen hoger dan dat de dvd kostte. Dus dat heb ik toen maar even gelaten.
ah ok. dan lijkt `t CC afschrift niet zo hoogquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee paypal doe ik nog via bankrek.
cc is van me ouders vandaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ah ok. dan lijkt `t CC afschrift niet zo hoog
is t niet makkelijker om t met de CC te doen?
vind m erg goed uitzien. Ben alleen "bang" dat er dalijk veel te veel versies uitkomen van Sin City. Weet je niet meer welke je moet kiezenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat vinden jullie DVD-liefhebbers van de art-cover van de Sin City: Recut and Extended Edition?![]()
[[url=http://img328.imageshack.us/img328/615/sincityrecutextendedunrated0nh.th.jpg]afbeelding][/URL]
ah op die tourquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
cc is van me ouders vandaar![]()
gebruik hem alleen als het niet anders kan![]()
hoop binnenkort een keer vast werk te krijgen en dan gewoon een eigen cc aan te schaffen
je bent verslaafd of nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, dit is het moment waarop je moet bedenken dat je écht het overzicht bent kwijtgeraakt
koop dan gewoon een koreanse uitgavequote:Op zondag 2 oktober 2005 11:34 schreef Dizer het volgende:
Brotherhood of War is weer uitgesteld
Nu tot 10.11.2005![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vond al raar dat ik `m gisteren nergens kon vindenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:34 schreef Dizer het volgende:
Brotherhood of War is weer uitgesteld
Nu tot 10.11.2005![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dat had ik dus ook. Nergens verkrijgbaar. Totdat ik opeen een andere releasedatum lees op bol.comquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vond al raar dat ik `m gisteren nergens kon vinden
Dacht dat ie namelijk dat ie op de 30e zou uit komen
Ik zit al ZOLANG te wachten op mooie SE's van de Kill Bill-films.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
Nou weet ik wat ik vanmiddag (ja... vanmiddag) heb gedroomd. Dat ik eindelijk de luxe dvd boxen van Kill Bill had gekocht
Kijk eens wat voor een mooie box we krijgen in nederland:quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zit al ZOLANG te wachten op mooie SE's van de Kill Bill-films.
Ik wil commentaren, lange docu's, bloopers.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:46 schreef Shogo het volgende:
[..]
Kijk eens wat voor een mooie box we krijgen in nederland:
[afbeelding]
![]()
Niet zo ondankbaar tegen RCV zeg.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik wil commentaren, lange docu's, bloopers.
Je kan het ook te gek maken met je fandom hequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:04 schreef Cheiron het volgende:
He Hare, misschien een DS'je kopen?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6682
nou moet je niet zo kieskeurig zijn hequote:
Nee thuis bezorging.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je gekozen om ze af te halen? Gewoon een keer binnen lopen... ik heb 't al vaker gehad. Iets besteld, kort daarna een mail met de boodschap dat ze er mee bezig waren... maar nooit een mailtje gehad dat 't in behandeling was. Loop je twee weken later eens binnen: "Oh kijk, die ligt er al meer dan een week!"
"}:|."
Gadver...quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:46 schreef Shogo het volgende:
[..]
Kijk eens wat voor een mooie box we krijgen in nederland:
[afbeelding]
![]()
Vandaag het pakketje (gelukkig) van het postkantoor kunnen halen en voor de zekerheid nog eens de 3S-code op het pakketje gecheckt. En jawel, de 3S-code opgegeven door de postbode klopte wel, maar het pakketje is domweg niet gescand of iets dergelijks, dus nergens te achterhalen. Mijn vriendin heeft via haar werk connecties met de TPG en de pakketdienst, maar daar was het pakketje ook helemaal niet geregistreerd. Daarbij nog een salliant detail; het ging om een aangetekend verzonden pakketje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:10 schreef Durbin het volgende:
Edit: ..en het blijkt dat de 3S-code verkeerd is overgenomen, waardoor track&trace ook geen informatie geeft.
Klootzakken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:15 schreef Durbin het volgende:
Daarbij nog een salliant detail; het ging om een aangetekend verzonden pakketje.![]()
"You've made my shitlist" (© L7)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Klootzakken.
Ik denk dat ze gewoon een hekel aan je hebben, net als aan mij trouwens
Sommige fokkers bleven maar zeuren dat ik altijd een BoB avatar hebquote:
Oh jah, Sorry...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zeg een beetje respect voor dit creatieve kunstwerk.![]()
Edward Norton is wel een erg goede acteurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sommige fokkers bleven maar zeuren dat ik altijd een BoB avatar heb
Maar goed, deze is tijdelijk...en BoB komt terug
American History Xquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:33 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Edward Norton is wel een erg goede acteur. Welke films heb je nu allemaal in je advatar staan? Ik herken alleen American history X
![]()
Ik mis eigenlijk vooral Primal Fear. Daarnaast Fight Club inderdaad en in mindere mate Rounders.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
American History X
Red Dragon
25th Hour
De drie beste films die hij heeft gemaakt
Gisteren pas, schaam je.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:02 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gisteren Lost In Translation gezien. Damn wat een mega goede film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |