[inkopper]quote:Op woensdag 28 september 2005 12:48 schreef Rianne84 het volgende:
ik hoop dat ze die vragen aan tanja stellen, die weet niets en dan heeft zij alles verpest
en tanja moet haar verschonenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:50 schreef Marrije het volgende:
Persoonlijke opdracht voor Ingrid: geen duim zuigen de komende 48 uur, doet ze het toch, dan 48 uur in een wieg liggen en luiers dragen![]()
Heerlijk die feitjes die Joost aan het verzinnen isquote:Op woensdag 28 september 2005 12:50 schreef Pinball het volgende:
Ik ben zo bang dat ik al die stomme feitjes ook oppik.![]()
Ik heb vakantie, ik wil niks leren
wist je al dat Frans Bauer een hele blije baby wasquote:Op woensdag 28 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet af en toe de streams even aan, maar hetgaat maar door dat gedoe met die artiesten.
Was weer een goeie zet van BB
Fransje is altijd blij volgens mij.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
wist je al dat Frans Bauer een hele blije baby was![]()
ook nog U2quote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef Rianne84 het volgende:
welke artiesten moeten ze allemaal kennen?
LeAnn Rimes
Frans Bauer
Janis Joplin
??
joss stonequote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef Rianne84 het volgende:
welke artiesten moeten ze allemaal kennen?
LeAnn Rimes
Frans Bauer
Janis Joplin
??
Ik dacht gisteren heel even dat het expres gedaan was, zodat tijdens de afzondering van de leerclubjes de rookpolitie lekker paranoïde kon doen. Maar blijkbaar is de samenstelling van de groepjes toeval, dus die vlieger gaat helaas niet op. Gewoon weer en misser van BB dus.quote:
Het zijn er 12, dus je mist er nog wel een flink aantalquote:
12? ik dacht alleen de artiesten die vrijdag nagedaan worden...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zijn er 12, dus je mist er nog wel een flink aantal
Als kind ook al (te) veel koffie gedronken.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fransje is altijd blij volgens mij.
Ik snap er nog stees niet veel van.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
12? ik dacht alleen de artiesten die vrijdag nagedaan worden...
Bijna alle opdrachten zijn niet duidelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er nog stees niet veel van.
Ik meen te hebben gehoord dat ze in "in de huid van" komen, maar dan moet je toch zingen?
Ik neem niet aan dat iemand van deze bewoners zin heeft om te gaan zingen.
Het is mij dus nog niet helemaal duidelijk.
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:10 schreef Rianne84 het volgende:
In De Huid Van duurt vrijdag 2 uur ipv 1 uur... dus er zullen wel 12 deelnemers zijn... een finale ofzo?
Van de talpa site, aubquote:De volgende kandidaten zullen vanavond in de finale strijden om de hoofdprijs van ? 50.000 en natuurlijk eeuwige roem: Nyjolene Grey (als Alicia Keys), Ingrid Striek (als Cher), Sam Kramer (als Bono/U2), Joyce Geurtsen (als Ilse de Lange), Natasja Poels (als Anouk) en Lisethe Delisse - Lukassen (als Janis Joplin). Gezien het topniveau van deze artiesten belooft dit een hele spannende strijd te worden.
Ja, is de finale. En voor extra promotie 'huren' ze de bb bewoners inquote:Op woensdag 28 september 2005 13:10 schreef Rianne84 het volgende:
In De Huid Van duurt vrijdag 2 uur ipv 1 uur... dus er zullen wel 12 deelnemers zijn... een finale ofzo?
In de huid van is de gepimte playbackshow ipv in de de glorie geraakte Hennie huismans nu de nieuwe presentator Winston Gertanowvitz. Er komen een 5-taL artiesten optreden en daar worden vragen over gesteld. Zie hier d kandidatenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er nog stees niet veel van.
Ik meen te hebben gehoord dat ze in "in de huid van" komen, maar dan moet je toch zingen?
Ik neem niet aan dat iemand van deze bewoners zin heeft om te gaan zingen.
Het is mij dus nog niet helemaal duidelijk.
Ik heb fragmenten gezien van Gordon en Joling over de vloer.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, is de finale. En voor extra promotie 'huren' ze de bb bewoners in
Nee, je ziet het verkeerd. In die finale treden alle 12 kandidaten op. En over elke artiest kan aan 5 willekeurige bb bewoners een vraag worden gesteld. Dus ze moeten wel degelijk alle 12 biografien kennen.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:13 schreef Maurisico het volgende:
[..]
In de huid van is de gepimte playbackshow ipv in de de glorie geraakte Hennie huismans nu de nieuwe presentator Winston Gertanowvitz. Er komen een 5-taL artiesten optreden en daar worden vragen over gesteld. Zie hier d kandidaten
http://www.talpa.tv/web/s(...)=17/typeofpage=47019
Bewoners moeten veel meer artiesten kennen dus worden nu gewoon genaaid... er worden straks 5 vragen gesteld en thats it.
volgens mij worden er in totaal 5 vragen gesteld... over willekeurige artiesten aan willekeurige bewonersquote:Op woensdag 28 september 2005 13:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd. In die finale treden alle 12 kandidaten op. En over elke artiest kan aan 5 willekeurige bb bewoners een vraag worden gesteld. Dus ze moeten wel degelijk alle 12 biografien kennen.
Ja, dat bedoel ik ook. Misschien omslachtig neergezetquote:Op woensdag 28 september 2005 13:16 schreef Zody het volgende:
[..]
volgens mij worden er in totaal 5 vragen gesteld... over willekeurige artiesten aan willekeurige bewoners
BB4 bewoners hebben toentertijd meegedaan aan de Zwakste Schakel.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef Peter6000 het volgende:
O, het gaat via een verbinding
Ik dacht eigenlijk ook dat ze er fysiek heen mochten
Als die komen kijk ik dus echt niet meerquote:Op woensdag 28 september 2005 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb fragmenten gezien van Gordon en Joling over de vloer.
Zou leuk zijn als die in het BB huis komen
Ik wist niet dat je nu al keek, ik dacht dat je het lichtjes slapend scannedquote:Op woensdag 28 september 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als die komen kijk ik dus echt niet meer
da's lastig zonder het huis te verlaten hequote:Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef Peter6000 het volgende:
O, het gaat via een verbinding
Ik dacht eigenlijk ook dat ze er fysiek heen mochten
Groepsdruk denk ik. Angst om het als één persoon voor de hele groep te verpestenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
ze nemen het wel erg serieus... zelfs als ik de dag voor een toets vrij ben ben ik daar niet de hele dag mee bezig![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als die komen kijk ik dus echt niet meer
alleen tanja lijkt er geen last van te hebbenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Groepsdruk denk ik. Angst om het als één persoon voor de hele groep te verpesten
Dat krijg je als je verder toch geen zak te doen hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
ze nemen het wel erg serieus... zelfs als ik de dag voor een toets vrij ben ben ik daar niet de hele dag mee bezig![]()
ik doe liever niets dan de hele dag lerenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je verder toch geen zak te doen hebt.
ik heb ook al de hele dag het plan te gaan beginnen met leren....quote:Op woensdag 28 september 2005 13:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik doe liever niets dan de hele dag leren![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:19 schreef BONG4002 het volgende:
Hoiben weer thuis
Wanneer krijgen ze nu die overhoring met die opdracht? Verder is het bloedjesaaigelukkig kunnen we het hier nog een beetje boeiend maken
Dat lijkt me een goed plan!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij had je beter nog een paar uurtjes weg kunnen blijven![]()
![]()
![]()
![]()
Moet Tanja wel meedoen ?? Ik zag in een eerdere post dat iedereen gister naar de DBK geroepen werd behalve Tanja, zij kreeg de opdracht later uitgelegd door Chantal.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
alleen tanja lijkt er geen last van te hebben![]()
![]()
nee, ze werd alleen niet geroepen zodat ze langer in bad kon blijvenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef cevece het volgende:
[..]
Moet Tanja wel meedoen ?? Ik zag in een eerdere post dat iedereen gister naar de DBK geroepen werd behalve Tanja, zij kreeg de opdracht later uitgelegd door Chantal.
Heeft ze hier ook vrijstelling voor ??
Zei ze dat echt?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dido wil geen doorsnee leven.
Ze zou best wel circusolifanten terug in de natuur willen brengen.
Dat soort dingen
Okay ik schrok al...... ik was bang dat ze vrijstelling had voor ALLE opdrachtenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee, ze werd alleen niet geroepen zodat ze langer in bad kon blijven![]()
Voor een avond gratis drankquote:Op woensdag 28 september 2005 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
Ik had de link vannacht gelijk op mijn buroblad gezet en he b er vandaag alweer 5 keer naar geluisterdquote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen, nog maar even de link die ik vannacht ook al plaatste.
Vooral de speakers lekker voluit zetten
http://www.xs4all.nl/~sieger/
nee, analfabeetquote:Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is tanja nu ook dislectisch?
Godkolere..ik schrik me rot van de herrie... leuk voorvannachtquote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen, nog maar even de link die ik vannacht ook al plaatste.
ja daar verbaasde ik me ook al over... doen ze moeilijk over 12 (nog niet eens volle) a4tjes...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:57 schreef MaLo het volgende:
Die cap van Ingrid... tis nog niet ééns 1 a4'tje dat!!!
En op 12 van die velletjes mogen ze 8 uur leren en ze overhoren elkaar de godganse dag.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja daar verbaasde ik me ook al over... doen ze moeilijk over 12 (nog niet eens volle) a4tjes...
terwijl de studerenden of gestudeerden toch wel gewend moeten zijn aan ietsjes meer...
Ik verwacht dat het verschilt per artiest.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja daar verbaasde ik me ook al over... doen ze moeilijk over 12 (nog niet eens volle) a4tjes...
terwijl de studerenden of gestudeerden toch wel gewend moeten zijn aan ietsjes meer...
Lieske is (waarschijnlijk als enige) nog gewend om te studeren... dan gaat het toch makkelijkerquote:Op woensdag 28 september 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Lieske schijnt alles al te kennen ofzo
De dames roepen haar als ze iets niet weten.
Lieske kan denk ik sneller leren dan de andere dames-heren. Ik denk ook dat dit een beetje haar terrein is. Zij is het type dat van dit soort weetjes en feitjes houdt, misschien heeft het ook te maken met haar "leeftijd". In haar leeftijdsgroep is het onderwerp Kane of U2 oneindig veel interesanter dan het belastingstelsel van de Galapagoseilanden of het lege barcardiglas van Chantalquote:Op woensdag 28 september 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Lieske schijnt alles al te kennen ofzo
De dames roepen haar als ze iets niet weten.
Thanks for the reminderquote:Op woensdag 28 september 2005 14:11 schreef KRIBBET het volgende:
Kom ik net achter maar weet niet of het al eerder geplaatst is:
Morgenavond is er alleen een live uitzending!
Ze zenden voetabalwedstrijd Boekarest-Feyenoord uit.
Damn.... Ook dat nog. Vandaar misschien dat het voor BB niet zo nodig is dat er iets boeiends gebeurd.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:11 schreef KRIBBET het volgende:
Kom ik net achter maar weet niet of het al eerder geplaatst is:
Morgenavond is er alleen een live uitzending!
Ze zenden voetabalwedstrijd Boekarest-Feyenoord uit.
Thanks, best wel lekker muziek..ik heb nu opstaan..quote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik zal nog wel een paar keer zappen naar Ned 2 om de stand bij Willem 2 te bekijkenquote:
Wel jammerquote:Op woensdag 28 september 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn.... Ook dat nog. Vandaar misschien dat het voor BB niet zo nodig is dat er iets boeiends gebeurd.
edit: gevonden, hij/ zij lag bij Nath in het hoekjequote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Joost en Rob gaan weer op zoek naar iemand
(weet ff niet wie)
Ze zochten naar Rokende Roel, de held van de Nederlandsche Tabaksindustriequote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Joost en Rob gaan weer op zoek naar iemand
(weet ff niet wie)
Wllem II? Dat pikken we morgen live even mee.......quote:Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal nog wel een paar keer zappen naar Ned 2 om de stand bij Willem 2 te bekijken![]()
Gelukkig zijn er tijdens de live uitzending genoeg reclame blokken om ook nog iets van AZ mee te pikken![]()
Stel Tanja alle vragen, dan hebben de rest van de bewoners Zaterdag niets te klagen. Laat je Chantal aan het woord, vraag je dan af "heb ik het goed gehoord??"quote:Op woensdag 28 september 2005 14:23 schreef KRIBBET het volgende:
Lieske zal geen vraag krijgen in dat programma want die weet het antwoord echt wel![]()
Neem toch aan dat ze hopen dat iemand de vraag fout heeft om een beetje spanning te creëren in het nogal saaie huis![]()
![]()
Hoop dat Rob, Chantal en Tanja een vraag krijgen en uiteraard dat ze het fout hebben![]()
Ik ben bang dat ik meer van Feyenoord ga zien dan dat ik van Willem 2 zal zienquote:Op woensdag 28 september 2005 14:25 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Wllem II? Dat pikken we morgen live even mee.......
Tja moet als Tilburger toch mijn cluppie even steunen hè... ookal is de kans dat WII zal winnen even groot als dat de Rookpolitie iemand met een peuk betrapt!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik meer van Feyenoord ga zien dan dat ik van Willem 2 zal zien![]()
Net als Baháaamun ipv Baha-menquote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef Maurisico het volgende:
Welke deuk zegt daar Kojboj ipv Cowboy??![]()
Lieske, en de oma van Roel schijnt het ook te doenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef Maurisico het volgende:
ehm.. 90%van de limbo's in ieder gevalquote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef Maurisico het volgende:
ja maar dat bedoel ik, ze kunnen het alleen maar gezellig maken met drank, dat is triest...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het waren wel de gezelligste avonden tot nu toe
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tja moet als Tilburger toch mijn cluppie even steunen hè... ookal is de kans dat WII zal winnen even groot als dat de Rookpolitie iemand met een peuk betrapt!![]()
Dus niét triest, maar een hele goeie reden.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het waren wel de gezelligste avonden tot nu toe
Dus wèl triest, dat er zo weinig avonden met alcohol zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 14:38 schreef Gert het volgende:
Dus niét triest, maar een hele goeie reden.
Niet logisch, want volgens haar nominatiesysteem, nomineert ze Lieske, tot die eruit is.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:46 schreef KRIBBET het volgende:
Niemand durft Tanja wakker te maken![]()
Roel: Dan sta ik gelijk genomineerd![]()
omg.. :dquote:Op woensdag 28 september 2005 14:54 schreef Maurisico het volgende:
Tja... terwijl Rob in zijn eerdere job toch wel degelijk een geheugensteuntje had opgedaan...
[afbeelding]
Googlen op He-man en er gaat een wereld voor je open... Die rob was toch wel een ware superheld!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
omg.. :d
Wel een beetje ziek dat je die zo snel te pakken hebt
Met Tanja weet je het nooit hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet logisch, want volgens haar nominatiesysteem, nomineert ze Lieske, tot die eruit is.
En daarna Menno, tot die eruit is.
(meisje-jongen-meisje-jongen, en blijven nomineren tot hij/ zij eruit is)
Dat is toch het enige wat Rob kan.... Commanderen dus...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
commandeert rob nou hoe lieske moet stofzuigen?
Nee Lieske moet Roel in de gaten houden, maar Lieske wil volgens mij liever bij de overhoring zijn ...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
commandeert rob nou hoe lieske moet stofzuigen?
Ze slaapt nog, ze wilde haar wakker te maken om te gaan leren in de dbk maar Roel zei gelijk:quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Pinball het volgende:
Is die crackhoer zeug trouwens al wakker? Ik zie wel iemand met een dikke pens liggen, maar daar zie ik het hoofd niet van dus dat zou zomaar Linda kunnen zijn.
Volgens mij zei ze zilveren....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Maurisico het volgende:
Dido: de zilvetren viool ipv de zilveren harp.... wat een fluit....
ja, het enige wat juist was.....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze zilveren....
Dat zeg ik toch??quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze zilveren....
Niet snel gaan editten, je zei:quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Maurisico het volgende:
Dido: de zilvetren viool ipv de zilveren harp.... wat een fluit....
tsssss... jij doet je username echt eer aanquote:Op woensdag 28 september 2005 15:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet snel gaan editten, je zei:
[..]
een zilveren fluit?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Maurisico het volgende:
Dido: de zilveren viool ipv de zilveren harp.... wat een fluit....
welk merk carcover is dat?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Linda kent alleen de cover van Mercedes Benz van Janis Joplin ( how sad)
Gebeurt wel steeds vaker.
daar is gabbertje......quote:Op woensdag 28 september 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Ralph, Tanja en Roel aan de studie in de dbk
[afbeelding]
het schijnt.. als ik de commentaren hier mag lezen dat dido die ooit wel eens heeft gehad ja...quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
De rookpolitie wíl nu echt niets meer zien
[afbeelding]
Sinds die leeropdracht is het heel rustig ja. Er gebeurt gewoon helemaal niets meer nu. Ze zijn de hele dag met die artiesten bezig.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Leuke text
(Ligt het aan mij of is de animo voor BB5 hier een beetje verdwenen/ ? Het lijkt zo extreem rustig...)
er zijn mensen die hard moeten werkenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Leuke text
(Ligt het aan mij of is de animo voor BB5 hier een beetje verdwenen/ ? Het lijkt zo extreem rustig...)
ben toevallig vanmiddag thuis.... kan anders ook nooit smiddags posten.. heb ik op het werk geen tijd voor...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er zijn mensen die hard moeten werken
Het is gewoon te saai.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef D.Rose het volgende:
Dat kun je wel stellenquote:
Er zijn ook mensen die in de luxe omstandigheden verkeren om niet elke dag te hoeven werkenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gewoon meteen uploaden naar zo'n free image host en de link hier plaatsen met de [img] tags ervoor en achter.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef Day het volgende:
Scanman/Lekker simpel, hoe zorg je ervoor dat je foto gelijk te zien is op het forum?
printscreenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef Day het volgende:
Scanman/Lekker simpel, hoe zorg je ervoor dat je foto gelijk te zien is op het forum?
de tags zet photobucket er zelf al achterquote:Op woensdag 28 september 2005 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon meteen uploaden naar zo'n free image host en de link hier plaatsen met de [img] tags ervoor en achter.
Waarschijnlijk herkent ze 'Me and Bobby McGee' ook wel als ze het hoort.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Linda kent alleen de cover van Mercedes Benz van Janis Joplin ( how sad)
Gebeurt wel steeds vaker.
Piece of my heart is vooral heel mooiquote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarschijnlijk herkent ze 'Me and Bobby McGee' ook wel als ze het hoort.
En dat juweeltjes als Try, Piece of my heart, en Get it while you can niet bekend zijn bij die generatie is niet zo heel raar.
Ik doe het via photoshop CTRL-N CTRL-V belichting beetje aanpassen en de grootte op 550 breed. Opslaan als foto voor het web (zodat ie klein blijft). Dan via photobucket uploaden en op het forum plakken.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef Day het volgende:
Wilde je een screencapture?quote:Op woensdag 28 september 2005 16:13 schreef Loedertje het volgende:Wat
ziet
Chantal
er
vandaag
beeldig
uit
*ril*
Gelukkig zijn ze wel allemaal lekker fit in het huisquote:
Volgens mij verbergt ze haar dikke kontquote:Op woensdag 28 september 2005 16:13 schreef Loedertje het volgende:Wat
ziet
Chantal
er
vandaag
beeldig
uit
*ril*
* bemeall ook snel weer streams aanzwengeltquote:Op woensdag 28 september 2005 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
We zijn weer onlineen ik val midden in een rel in BB
Tanja is weer doorgeslagen
WELKOM BACKquote:Op woensdag 28 september 2005 17:03 schreef milagro het volgende:
Jaaaaaaaaa daar ben ik weer
Tamja wilt er uit
Roel
Ga eens dood* , Tanja
* in spreekwoordelijk zin, dan, hè!!!!!!!!! dat ze dus niet echt dood hoeft, maar door de stront heen zakken kan en erger en zo
Oki bedanktquote:Op woensdag 28 september 2005 17:04 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Roel heeft gezegd tegen Tanja dat ze saai is en dat was de druppel die de emmer deed overlopen voor Tanja. Nu gaat ze douchen en gaat ze daarna haar exit aankondigen in de DBK.
Dat ze ms voor BB boeiend is, maar voor de groep absoluut nietquote:Op woensdag 28 september 2005 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
Wat heeft Roel eigenlijk tegen Tanja gezegd waardoor ze nu zo gekwetst is
Coolquote:Op woensdag 28 september 2005 17:04 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Roel heeft gezegd tegen Tanja dat ze saai is en dat was de druppel die de emmer deed overlopen voor Tanja. Nu gaat ze douchen en gaat ze daarna haar exit aankondigen in de DBK.
Volgens mij gaat dat gewoon door dan hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:05 schreef Sassefras het volgende:
JIPPIE!!! dan hoeven Ralph Lieske en Roel en niet uit!!
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:05 schreef bemeall het volgende:
[..]
Cool![]()
Ze vertrekt vast weer niet echt![]()
Adem in, adem uitquote:Op woensdag 28 september 2005 17:07 schreef MissHobje het volgende:
Echt TANJA>. Ga ERUIT !! NU!! ROT OP UIT DAT HUIS ...
zo dat lucht op
Mij niet opgevallen, dus mss ligt het aan je PC?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:09 schreef Vaisha het volgende:
kraakt het geluid op alle streams al 2 dagen heel erg of ligt dat aan mij?
Loud and Clear here!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:09 schreef Vaisha het volgende:
kraakt het geluid op alle streams al 2 dagen heel erg of ligt dat aan mij?
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef Inca het volgende:
zo nu weten we dat roel donderdag deruit gaat let maar op hummie koopt tanja weer om en zegt tegen tanja luister meid nog 1 dagje en hij is weg
Het was zo saai dat FOK spontaan offline gingquote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef Gert het volgende:
Heeft het er hier uitgelegen of zo? Of is het echt zó saai vanmiddag?
Geweldig verslag, Scan!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:11 schreef scanman01 het volgende:
Pfff... was lastig om het allemaal mee te tikken voor de streamverslagen, maar is gelukt... (zweten)
Nee, dan komt er een nieuwe toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:14 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Tanja gaat er donderdag uit en de genomineerden mogen blijven
![]()
![]()
![]()
Beiden, zelfs.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef Gert het volgende:
Heeft het er hier uitgelegen of zo? Of is het echt zó saai vanmiddag?
Lieve Hummie,quote:Op woensdag 28 september 2005 17:11 schreef Pinball het volgende:
Tanja: Ik ga weg.
Hummie: 20K schuld, anyone?
Tanja: 2 dagen dvd kijken in het huisje van Rob?
Hummie: deal.
hé Milagro, gefeliciteerd met je prijs!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, dan komt er een nieuwe toch?
een van de genomineerden weg, + evt Tanja, nieuwe erin
ik wil Tanja er eigenlijk ook niet uit
ze is zo heeeeeeeerlijk irritant![]()
wat?? krijgt ze ander eten???quote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Alles op alles om Tanja te houden. Ingrid en Chantal n/d DBK die Tanja meehelpen moeten omlullen.
Nathalie nadat ze de schaal zag: Heeeej is dat voor ons?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
En wéér lekker eten voor Tanja
Chantal, dagboekkamer, video en audio --> dat kan echt niet goed werkenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef BONG4002 het volgende:
En weer is de regie offline op stream 1 nadat Ingrid en Chantal de DBK moesten betreden
Is Tanja nu al uit de douche dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten nu met het eten naar de dbk, waar Tanja ook is.
De actie houdt Tanja in het huis in begonnen
prijs? oudste doos in BB SC?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hé Milagro, gefeliciteerd met je prijs!![]()
En schuldsanering. Ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:20 schreef Sassefras het volgende:
[..]
wat?? krijgt ze ander eten???
Idd, té bizar en daarom moet ik even bijkomen en zometeen gaan eten maar ik hou de boel in de gaten en weet 100% zeker dat over een paar uurtjes het emotionele brandje in het hoofd van Tanja door BB preventief is geblustquote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
>>TE bizar...
"Eigenlijk wil ik gewoon een vers kind, en niet 1 van 9 maanden"...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef milagro het volgende:
[..]
prijs? oudste doos in BB SC?
Chantal en Ingrid mogen natuurlijk bij de bevalling zijn, maar natuurlijk wil Tanja dat niet.
Tanja wil verse groenten bij de bevalling namelijk![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
Een lekker gezond hapje voor Tan
Kan ze goed gebruiken, ze moet sterk zijn voor de bevalling
Volgens mij komt er alleen maar een nieuwe als in de eerste paar weken al iemand eruit gaat. Na 5 weken doen ze dat niet meer denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, dan komt er een nieuwe toch?
een van de genomineerden weg, + evt Tanja, nieuwe erin
ik wil Tanja er eigenlijk ook niet uit
ze is zo heeeeeeeerlijk irritant![]()
Fatboy? Dvd>?FP?quote:
Op welke planeet leef jij?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
edit: geluid is weer slecht nu![]()
Dus geen overjarige pruim?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef milagro het volgende:
Chantal en Ingrid mogen natuurlijk bij de bevalling zijn, maar natuurlijk wil Tanja dat niet.
Maar wel de lekkerstequote:
nee neequote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef milagro het volgende:
[..]
prijs? oudste doos in BB SC?
quote:Als troostprijzen gaf Fatboywinkel.net bovendien nog tien keer een dvd-box met daarin vier dvd-films weg. Die zijn gewonnen door:
Dropvetertje20
jmac
kemi
Konoko
milagro
S3rp3nt
simonsvision
Supje
tallguyray
zeeuwvlaming
Ja, als afscheid voor de 3 genomineerden.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:25 schreef bemeall het volgende:
Ze moeten netjes aan gaan kleden
Krijgen ze dineetje![]()
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
Nu ja, ze kan moeilijk met hun mee doen natuurlijk, maar het eten dat ze wel kreeg was gewoon gezond, vitaminerijk en al, maar jaaaaaaaa, Tanja wil verse groenten, en dan dus niet de vermeend (!!!) beschimmelde bloemkool en groenten van Hak, want dat flikkert ze gewoon in de prullenbak dan, na het eerst klaargemaakt te hebben.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:23 schreef Blik het volgende:
dat ze die trut er een keer zelf uitgooien, ze zit een beetje te zeiken en Hare Majesteit krijgt meteen verse groenten en fruit terwijl de rest moet leven op brood, ui, pindakaas en water!!
Het lijkt erop dat de lekkere dingen toch voor jullie zijn. Voor de opdracht toch uit, een goede afloop ervan is voor jullie meer waard dan nu lekker eten, ech waarquote:Op woensdag 28 september 2005 17:26 schreef CGJung het volgende:
Dagopdracht van CGJung aan alle bewoners, behalve Tanja.
Verstop de schaal met lekkere dingen die jullie zojuist hebben gekregen. Een goede plaats is bijvoorbeeld de andere kant van de schuifdeuren met het oog in de tuin. Geef daarna Tanja een hint waar de schaal te vinden is. bijvoorbeeld de schaal met lekkere dingen vind je aan de ander kant van de schuifdeuren met het oog in de tuin.
Zodra Tanja aan de andere kant van de schuifdeuren met het oog in de tuin is. Doe die deuren dicht, barricadeer de boel en zorg ervoor dat Tanja niet meer naar binnen kan . In BB termen heet dit dan een vrijwillige exit.
Halen jullie de opdracht niet, dan staat jullie een hoop ellende te wachten
Met vriendelijke groet,
CGJung
![]()
Nee, bij de leuke groepsopdrachten mag ze wèl meedoenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:27 schreef ChantalC het volgende:
Diner is toch niet voor Tanja he? Die heeft haar eigen schaal en dat mag ze zelf koken...
En wel een ingebouwde rookfilter hebben ??? Vind je het erg als ik Tanja niet echt begrijpquote:Op woensdag 28 september 2005 17:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Daarbij was dat ook 1 van de voorwaarden.
Tanja heeft nooit écht gezond gegeten en had zich voorgenomen om voor haar baby wél héél extreem gezond te gaan eten.
Dat dat voor velen overtrokken is zegt meer over de mensen die dat vinden dan over Tanja zelf.
Iemand verwijten dat ze gezond (vers) wil eten voor haar kindje is megatriest.
Het is te idioot voor woorden, maar BB trapt er weer met open ogen inquote:Op woensdag 28 september 2005 17:28 schreef milagro het volgende:
Nu ja, ze kan moeilijk met hun mee doen natuurlijk, maar het eten dat ze wel kreeg was gewoon gezond, vitaminerijk en al, maar jaaaaaaaa, Tanja wil verse groenten, en dan dus niet de vermeend (!!!) beschimmelde bloemkool en groenten van Hak, want dat flikkert ze gewoon in de prullenbak dan, na het eerst klaargemaakt te hebben.
gelukkig voor Tanj zit er op sigaretten geen houdbaarheidsdatum .. zijn dus altijd vers..., en sigaretten geven ook geen straling...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Op welke planeet leef jij?
De vriezer ligt vol vlees wat ze niet vertrouwt. Vol magnetronmaaltijden die ze niet wil, wél als ze niet zwanger zou zijn want ze verrtrouwt de straling niet.
En ze heeft potten vol groente die ze niet wil omdat dat niet vers is. Ondanks de mededeling van de diëtiste dat het gezond is.
Pff ja dat huis infantiliseert, dat is wel wel vaker gebleken. Zodra er iets 'leuks' plaatsvindt, gaan de 'meisjes' huppelen en springen en gillen.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:27 schreef golfer het volgende:
Er gaan er een paar helemaal uit hun dak.
Dat doe ik ook altijd... Vrouweneigenschapquote:Op woensdag 28 september 2005 17:31 schreef Gert het volgende:
Zodra er iets 'leuks' plaatsvindt, gaan de 'meisjes' huppelen en springen en gillen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nee nee
prijswinnaar week 38 op fok frontpage:
[..]
Ach dat roken heb ik al me al bij neergelegd, het zij zo. En daar zeikt ze ook niet over.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:30 schreef Maurisico het volgende:
[..]
gelukkig voor Tanj zit er op sigaretten geen houdbaarheidsdatum .. zijn dus altijd vers..., en sigaretten geven ook geen straling...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |