WELKOM BACKquote:Op woensdag 28 september 2005 17:03 schreef milagro het volgende:
Jaaaaaaaaa daar ben ik weer
Tamja wilt er uit
Roel
Ga eens dood* , Tanja
* in spreekwoordelijk zin, dan, hè!!!!!!!!! dat ze dus niet echt dood hoeft, maar door de stront heen zakken kan en erger en zo
Oki bedanktquote:Op woensdag 28 september 2005 17:04 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Roel heeft gezegd tegen Tanja dat ze saai is en dat was de druppel die de emmer deed overlopen voor Tanja. Nu gaat ze douchen en gaat ze daarna haar exit aankondigen in de DBK.
Dat ze ms voor BB boeiend is, maar voor de groep absoluut nietquote:Op woensdag 28 september 2005 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
Wat heeft Roel eigenlijk tegen Tanja gezegd waardoor ze nu zo gekwetst is
Coolquote:Op woensdag 28 september 2005 17:04 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Roel heeft gezegd tegen Tanja dat ze saai is en dat was de druppel die de emmer deed overlopen voor Tanja. Nu gaat ze douchen en gaat ze daarna haar exit aankondigen in de DBK.
Volgens mij gaat dat gewoon door dan hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:05 schreef Sassefras het volgende:
JIPPIE!!! dan hoeven Ralph Lieske en Roel en niet uit!!
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:05 schreef bemeall het volgende:
[..]
Cool![]()
Ze vertrekt vast weer niet echt![]()
Adem in, adem uitquote:Op woensdag 28 september 2005 17:07 schreef MissHobje het volgende:
Echt TANJA>. Ga ERUIT !! NU!! ROT OP UIT DAT HUIS ...
zo dat lucht op
Mij niet opgevallen, dus mss ligt het aan je PC?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:09 schreef Vaisha het volgende:
kraakt het geluid op alle streams al 2 dagen heel erg of ligt dat aan mij?
Loud and Clear here!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:09 schreef Vaisha het volgende:
kraakt het geluid op alle streams al 2 dagen heel erg of ligt dat aan mij?
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef Inca het volgende:
zo nu weten we dat roel donderdag deruit gaat let maar op hummie koopt tanja weer om en zegt tegen tanja luister meid nog 1 dagje en hij is weg
Het was zo saai dat FOK spontaan offline gingquote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef Gert het volgende:
Heeft het er hier uitgelegen of zo? Of is het echt zó saai vanmiddag?
Geweldig verslag, Scan!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:11 schreef scanman01 het volgende:
Pfff... was lastig om het allemaal mee te tikken voor de streamverslagen, maar is gelukt... (zweten)
Nee, dan komt er een nieuwe toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:14 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Tanja gaat er donderdag uit en de genomineerden mogen blijven
![]()
![]()
![]()
Beiden, zelfs.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef Gert het volgende:
Heeft het er hier uitgelegen of zo? Of is het echt zó saai vanmiddag?
Lieve Hummie,quote:Op woensdag 28 september 2005 17:11 schreef Pinball het volgende:
Tanja: Ik ga weg.
Hummie: 20K schuld, anyone?
Tanja: 2 dagen dvd kijken in het huisje van Rob?
Hummie: deal.
hé Milagro, gefeliciteerd met je prijs!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, dan komt er een nieuwe toch?
een van de genomineerden weg, + evt Tanja, nieuwe erin
ik wil Tanja er eigenlijk ook niet uit
ze is zo heeeeeeeerlijk irritant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |