Damn.... Ook dat nog. Vandaar misschien dat het voor BB niet zo nodig is dat er iets boeiends gebeurd.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:11 schreef KRIBBET het volgende:
Kom ik net achter maar weet niet of het al eerder geplaatst is:
Morgenavond is er alleen een live uitzending!
Ze zenden voetabalwedstrijd Boekarest-Feyenoord uit.
Thanks, best wel lekker muziek..ik heb nu opstaan..quote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen, nog maar even de link die ik vannacht ook al plaatste.
Vooral de speakers lekker voluit zetten
http://www.xs4all.nl/~sieger/
Ik zal nog wel een paar keer zappen naar Ned 2 om de stand bij Willem 2 te bekijkenquote:
Wel jammerquote:Op woensdag 28 september 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn.... Ook dat nog. Vandaar misschien dat het voor BB niet zo nodig is dat er iets boeiends gebeurd.
edit: gevonden, hij/ zij lag bij Nath in het hoekjequote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Joost en Rob gaan weer op zoek naar iemand
(weet ff niet wie)
Ze zochten naar Rokende Roel, de held van de Nederlandsche Tabaksindustriequote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Joost en Rob gaan weer op zoek naar iemand
(weet ff niet wie)
Wllem II? Dat pikken we morgen live even mee.......quote:Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal nog wel een paar keer zappen naar Ned 2 om de stand bij Willem 2 te bekijken![]()
Gelukkig zijn er tijdens de live uitzending genoeg reclame blokken om ook nog iets van AZ mee te pikken![]()
Stel Tanja alle vragen, dan hebben de rest van de bewoners Zaterdag niets te klagen. Laat je Chantal aan het woord, vraag je dan af "heb ik het goed gehoord??"quote:Op woensdag 28 september 2005 14:23 schreef KRIBBET het volgende:
Lieske zal geen vraag krijgen in dat programma want die weet het antwoord echt wel![]()
Neem toch aan dat ze hopen dat iemand de vraag fout heeft om een beetje spanning te creëren in het nogal saaie huis![]()
![]()
Hoop dat Rob, Chantal en Tanja een vraag krijgen en uiteraard dat ze het fout hebben![]()
Ik ben bang dat ik meer van Feyenoord ga zien dan dat ik van Willem 2 zal zienquote:Op woensdag 28 september 2005 14:25 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Wllem II? Dat pikken we morgen live even mee.......
Tja moet als Tilburger toch mijn cluppie even steunen hè... ookal is de kans dat WII zal winnen even groot als dat de Rookpolitie iemand met een peuk betrapt!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik meer van Feyenoord ga zien dan dat ik van Willem 2 zal zien![]()
Net als Baháaamun ipv Baha-menquote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef Maurisico het volgende:
Welke deuk zegt daar Kojboj ipv Cowboy??![]()
Lieske, en de oma van Roel schijnt het ook te doenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef Maurisico het volgende:
ehm.. 90%van de limbo's in ieder gevalquote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef Maurisico het volgende:
ja maar dat bedoel ik, ze kunnen het alleen maar gezellig maken met drank, dat is triest...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het waren wel de gezelligste avonden tot nu toe
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tja moet als Tilburger toch mijn cluppie even steunen hè... ookal is de kans dat WII zal winnen even groot als dat de Rookpolitie iemand met een peuk betrapt!![]()
Dus niét triest, maar een hele goeie reden.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het waren wel de gezelligste avonden tot nu toe
Dus wèl triest, dat er zo weinig avonden met alcohol zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 14:38 schreef Gert het volgende:
Dus niét triest, maar een hele goeie reden.
Niet logisch, want volgens haar nominatiesysteem, nomineert ze Lieske, tot die eruit is.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:46 schreef KRIBBET het volgende:
Niemand durft Tanja wakker te maken![]()
Roel: Dan sta ik gelijk genomineerd![]()
omg.. :dquote:Op woensdag 28 september 2005 14:54 schreef Maurisico het volgende:
Tja... terwijl Rob in zijn eerdere job toch wel degelijk een geheugensteuntje had opgedaan...
[afbeelding]
Googlen op He-man en er gaat een wereld voor je open... Die rob was toch wel een ware superheld!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
omg.. :d
Wel een beetje ziek dat je die zo snel te pakken hebt
Met Tanja weet je het nooit hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet logisch, want volgens haar nominatiesysteem, nomineert ze Lieske, tot die eruit is.
En daarna Menno, tot die eruit is.
(meisje-jongen-meisje-jongen, en blijven nomineren tot hij/ zij eruit is)
Dat is toch het enige wat Rob kan.... Commanderen dus...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
commandeert rob nou hoe lieske moet stofzuigen?
Nee Lieske moet Roel in de gaten houden, maar Lieske wil volgens mij liever bij de overhoring zijn ...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
commandeert rob nou hoe lieske moet stofzuigen?
Ze slaapt nog, ze wilde haar wakker te maken om te gaan leren in de dbk maar Roel zei gelijk:quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Pinball het volgende:
Is die crackhoer zeug trouwens al wakker? Ik zie wel iemand met een dikke pens liggen, maar daar zie ik het hoofd niet van dus dat zou zomaar Linda kunnen zijn.
Volgens mij zei ze zilveren....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Maurisico het volgende:
Dido: de zilvetren viool ipv de zilveren harp.... wat een fluit....
ja, het enige wat juist was.....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze zilveren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |