Een Kezzatje.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Helaas een intikkertje, maar die telt ook/
In tegenstelling tot jou typ ik niets opnieuw in - simpel copy&paste is voldoende. Welk zo makkelijk aangezien jij ook in principe dezelfde opmerking plaatst: waarom zou ik dan iets nieuws verzinnen?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Echo Echo Echo....
Je valt wel erg vaak in herhaling Doc, volgens mij krijg je er stiekem een hard piemeltje van iedere keer dat je het intypt
ik woon erachterquote:Op woensdag 28 september 2005 15:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik zit zondag echt een paar honderd meter van het Kasteel vandaan.
Nog weinig aan de hand eigenlijk, op Arsenal uit na, zijn de zwaartse wedstrijden gespeeld en bij 3 overwinningen uit de laatste 4 partijen sta je in de tweede ronde.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:51 schreef S-Two het volgende:
Erg jammer van gister, maar er zijn nog wel mogelijkheden - al wordt het wel moeilijk. Lindenbergh was trouwens weer erg zwak, van mij mag De Jong gewoon op het middenveld spelen. Daarnaast mag Vonk ook op de bank plaatsnemen, matige keeper.
Ik vond Lindenbergh juist een van de betere en hoezo 'weer'?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:51 schreef S-Two het volgende:
Lindenbergh was trouwens weer erg zwak,
Het lijkt me beter voor Ajax om Heitinga momenteel wat 'rust' te gunnen, die wil zich nu zó bewijzen (en terecht) dat ie misschien domme dingen gaat doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef ThomasBerge het volgende:
De Jong was inderdaad niet best als rechtsback. Hij kan veel beter op het middenveld uit te voeten, en dat zet je eventueel Heitinga rechtsback.
Lindenbergh speelde gisteren een erg slechte wedstrijd, tegen Sparta Praag was hij een van de betere, maar wat hij gisteren liet zien was teleurstellend, met de bal deed hij vrij weinig goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vond Lindenbergh juist een van de betere en hoezo 'weer'?
Lindenbergh was goed, had wat foutjes, maar speelde prima verder.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
quote:28/9/2005 - 'Alleen Ajax geen tegenstander van kunstgras binnen G14'
(Gepost door RvN)
Voetbal International meldt dat uit een rondgang van de spelersvakbond FIFpro bij de G14 is gebleken dat Ajax de enige club is die geen fel tegenstander is van kunstgras. De spelersvakbond wil met de G14 proberen de opkomst van het kunstgras tegen te gaan, zo meldt VI.
mooi, kunstgrasquote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Radegast het volgende:
Wel één cruciale fout van Zdenek hé, niet vergeten!
[..]
Reyes liep geen buitenspel omdat Grygera te laat stapte, de gevolgen kennen we...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Waar ging Zdenek in de fout volgens jou dan?
Ik vind het ook een goede aankoop, alleen veels te veel geld voor betaald natuurlijk...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef keijz het volgende:
Ik vind Lindenberg echt een van de beste aankopen van de afgelopen paar jaar
Tsja beter dan voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en daardoor gaan voor 2de rangs spelers(miskopen).quote:Op woensdag 28 september 2005 19:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goede aankoop, alleen veels te veel geld voor betaald natuurlijk...
Hij heeft volgens mij rond de 3,5 miljoen gekost.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja beter dan voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en daardoor gaan voor 2de rangs spelers(miskopen).
Weet zo ff niet welke wedstrijd het was, maar toen vond ik hem ook matig. Daarnaast ben ik gewoon een grote fan van De Jong en zie ik die daar liever spelen. Brengt wat meer agressie in het spel.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Manucharyan mag het de volgende wedstrijd best op rechtsvoor proberenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou mensen er is mij gisteren een aantal dingen duidelijk geworden
1. Juanfran is onze nieuwe linksback
2. Emanuelson moet voorlopig op de plaats van Sneijder spelen
3. Pienaar mag op de bank plaatsnamen
4. Babel moet in de spits
5. Manucharyan moet meer speelminuten krijgen
6. Vermaelen is zo slecht nog niet
7. De scheidsrechter was een idioot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |