hoi?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef leonieke het volgende:
Verdorie, de hele discussie gemist
blahenzo
Next time better.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef leonieke het volgende:
Verdorie, de hele discussie gemist
blahenzo
welkom terug dolle_hondquote:
uiteraardquote:Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Next time better.
Maar het broedde al een tijdje.
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
uiteraard
maar dat krijg je natuurlijk ook als TT ongevraagd wordt aangepast, dan krijg je al een onprettig gevoel (niet ik alleen, er zijn er meerdere die er iets over zeggen dan).
en dat geldt niet voor alle blauwen (net zoals t niet voor alle moslims of politie-agenten of yaxi-chauffeurs geldt).
gorro is een goeie
dat is een symptoom, dat dat gebeurt laat zien dat er onderscheid is.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]Ik ben niet zo hoor
![]()
Doe ik het wel, meld ik het als een grapje.
Wordt het niet gewaardeerd dan verander ik het terug, maar de aanleiding moet er voor zijn voordat ik zoiets doe.
nou moet ik zeggen dat ik redelijk een normale meeposter blijk te zijn blauw of niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is een symptoom, dat dat gebeurt laat zien dat er onderscheid is.
net zoals er blauwen opmerkingen maken over postgedrag van zwarten.
als ik deze post op zich lees, lijkt het net of er een rassenrel is geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 19:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is een symptoom, dat dat gebeurt laat zien dat er onderscheid is.
net zoals er blauwen opmerkingen maken over postgedrag van zwarten.
fokrassen relquote:Op woensdag 28 september 2005 19:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ik deze post op zich lees, lijkt het net of er een rassenrel is geweest![]()
Helloquote:
Jij ging toch niet eten!!!!!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:45 schreef MutZ het volgende:
heerlijk is dat, wat eten en het er dan met dezelfde vaart uit laten komen...
Ik moest ivm m'n diabetes...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij ging toch niet eten!!!!!!!
minder is dat ja..quote:Op woensdag 28 september 2005 19:45 schreef MutZ het volgende:
heerlijk is dat, wat eten en het er dan met dezelfde vaart uit laten komen...
zeg dat wel...quote:
in feite heb je dus 2 keer nutteloos tijd gevuld, 1x met eten, en 1x met brokjes produceren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |