Houden we het even leuk?quote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jij bent nog meer fake als ieder in het huis.
Een fake account aannemen en de rest wat je al hebt verteld.
Van jou kan je woorden serieus nemen..... NOT
Ik zit nu op mn werk maar is dit de eerste keer dat de DBK gestreamed word?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zitten in de DBK, en het geluid is vooralsnog acceptabel
Dat was niet gespeeld, hij ging er helemaal in op. Ongeveer zo: Rob tegen Joost: ik heb de geheime schuilplaats van Roel ontdekt, de plank boven de wc, daar zat een microfoon los en die heb ik nu vastgemaakt!!! Joost: ja, en even kijken of de aansteker van Roel nog precies zo ligt als dat ik het heb achtergelaten, NEEEE, zo lag het niet, het is verschoven!!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:31 schreef starcraft het volgende:
[..]
Nee dat heb ikgemist, echt waar, was het niet zo gespeeld voor BB?
Eeehhh...... Ralphquote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Pinball het volgende:
Maurice is wat aan het maken van ijzerdraad.
[afbeelding]
Volgens mij ook: het is alleen extreem saai daarquote:Op woensdag 28 september 2005 11:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit nu op mn werk maar is dit de eerste keer dat de DBK gestreamed word?
Ah okquote:Op woensdag 28 september 2005 11:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij ook: het is alleen extreem saai daar![]()
Grappig dat je dat zegt, aangezien je zelf een kloon bentquote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent nog meer fake als ieder in het huis.
Een fake account aannemen en de rest wat je al hebt verteld.
Van jou kan je woorden serieus nemen..... NOT
Maurice is de tweelingbroer van Ralph?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Pinball het volgende:
Maurice is wat aan het maken van ijzerdraad.
[afbeelding]
We houden er nu over op.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, aangezien je zelf een kloon bent
Maar dus geen kloon van Peter6000quote:Op woensdag 28 september 2005 11:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, aangezien je zelf een kloon bent
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:52 schreef D.Rose het volgende:
Maurice is de tweelingbroer van Ralph?
De enige reden dat ik voor hier een andere naam heb genomen dan die ik gebruik op de frontpage is vanwege het totaal ander gesprekstof hier.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Houden we het even leuk?
Als Kribbet een account aanmaakt om hier te posten is dat z'n goed recht.
Je speculaties slaan nergens op, dus laat 'm met rust.
quote:
Ook interessant onderwerp welquote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef CartWOman het volgende:
Roel en Menno eindelijk eens langer in gesprek.
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:07 schreef CartWOman het volgende:
Dat was me allemaal al duidelijk, Kribbet.
En na jouw reactie houden we er écht over op.![]()
Ik ben bijna zover dat ik me al aan haar kan ergeren als ze nog slaaptquote:Op woensdag 28 september 2005 12:17 schreef CartWOman het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot Tanja opstaat, om me weer te ergeren. Da's toch erg...![]()
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben bijna zover dat ik me al aan haar kan ergeren als ze nog slaapt![]()
![]()
Je bent niet de enige die gaat ergeren ik ookquote:Op woensdag 28 september 2005 12:17 schreef CartWOman het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot Tanja opstaat, om me weer te ergeren. Da's toch erg...![]()
Inderdaad, hij staat niet echt open voor de mogelijkheid van zijn eigen ongelijk. Terwijl hij toch wel eens de plank nèt misslaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
Valt me wel (wederom) op, dat Roel in dit soort gesprekken de neiging heeft dingen als feiten te presenteren, en dat de gesprekspartner dingen voor waar aanneemt, en dus geen tegengas kan geven, als er iets niet zou kloppen.
Hij heeft door zijn studie zo`n voorsprong, dat niemand hem corrigeertquote:Op woensdag 28 september 2005 12:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, hij staat niet echt open voor de mogelijkheid van zijn eigen ongelijk. Terwijl hij toch wel eens de plank nèt misslaat.
Denk het niet...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:29 schreef Speedski het volgende:
Vraag me toch steeds af of Roel nou af en toe de boel nept als er vragen aan hem worden gesteld over die artiesten
Heb je eeeeven voor mijquote:Op woensdag 28 september 2005 12:32 schreef Peter6000 het volgende:
Frans Bauer was een heel blije baby
Nice to known
Er zijn een aantal dingen die me opvallen aan Roel en zijn kennis van het vakgebied.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
Over het strikken van veters.
Menno doet dat altijd op dezelfde manier.
Volgens Roel is dat een oermechanisme in de hersenen, dat Menno het bijvoorbeeld na een overwinning één keer zo heeft gedaan, en sindsdien dus altijd zo doet (conditionering).
Valt me wel (wederom) op, dat Roel in dit soort gesprekken de neiging heeft dingen als feiten te presenteren, en dat de gesprekspartner dingen voor waar aanneemt, en dus geen tegengas kan geven, als er iets niet zou kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |