Moggequote:Op woensdag 28 september 2005 03:53 schreef remlof het volgende:
oh hier is de slowchat! en ik maar braaf in het streamverslagen topic posten
tsja succesquote:Op woensdag 28 september 2005 03:53 schreef remlof het volgende:
oh hier is de slowchat! en ik maar braaf in het streamverslagen topic posten
We zitten hier net in een Flamequote:
LekkerSimpel is al gevlucht, dus nu ist ook niet meer boeiendquote:Op woensdag 28 september 2005 03:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
We zitten hier net in een Flame![]()
![]()
Op de streams gebeurt weinig dat gaan Fokkers elkaar maar afmaken schijnt
![]()
ik zag de flames al ja, maar dat vond ik juist een reden te meer om effe in te brekenquote:Op woensdag 28 september 2005 03:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
tsss... nou zal ik die verslagen lezen ookquote:Op woensdag 28 september 2005 04:00 schreef remlof het volgende:
ik zag de flames al ja, maar dat vond ik juist een reden te meer om effe in te breken
Daar moet ik een note van maken.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:57 schreef BBscanner het volgende:
![]()
![]()
Dat vermoeden had ik al en daarom slaat het ook nergens opquote:Op woensdag 28 september 2005 04:01 schreef Wup het volgende:
en waar Simpel op doelde:
Commentaren op de live streams deel 271. Zonder stomme O.P.
ik zie het drama niet......
Trustenquote:Op woensdag 28 september 2005 04:02 schreef svann het volgende:
[..]
Daar moet ik een note van maken.
Mijn laatste is al errug lang geleden!
Ik ga slapen. Er dient zich een volgende kpn-adsl storing aan.... 7 KByte download.
Leve de KPN!
Trusten!
en?quote:Op woensdag 28 september 2005 04:02 schreef Wup het volgende:
[..]
tsss... nou zal ik die verslagen lezen ook
dank u dank u voor al dat werk....quote:Op woensdag 28 september 2005 04:08 schreef remlof het volgende:
en?
Heb die 'slow chat' toen ook gelezen. Ik zie de post en weet precies waar het over ging. Hij zat vaker op de Fok Frontpage voor het nieuws waar hij op reageerde en heeft toen voor BB een nieuwe naam genomen. Dat wil niet zeggen dat al zijn openheden onzin zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 04:01 schreef Wup het volgende:
en waar Simpel op doelde:
Commentaren op de live streams deel 271. Zonder stomme O.P.
ik zie het drama niet......
Heerlijk dit tochquote:Op woensdag 28 september 2005 04:22 schreef Rica het volgende:
OMG!! Ze zijn echt aan het wacht houden!
Vijf dagen te laat guy's.
Ik zei vanmiddag voor de gein "Het zou wel lachen zijn als ze vannacht wacht gingen houden". Doen ze het ook nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |