quote:Op woensdag 28 september 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
ik ben gewoon echt de enige die volledig op Roel is afgeknapt dankzij deze opdracht:(
Op dit moment van de zwangerschap 'hangt' het kind al heel laag tussen het bekken in wat idd uit elkaar gedrukt wordt. Na de bevalling blijven veel vrouwen ook nog lange tijd doorwaggelen tot het bekken weer terug is gevormdquote:Op woensdag 28 september 2005 01:06 schreef Gigageil het volgende:
Die Pindakaas-Hoer loopt of haar kindje al half uit haar doos hangt.......geen porum !![]()
![]()
![]()
Dr zullen dr vast wel meer zijn ... denk ikquote:Op woensdag 28 september 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
ik ben gewoon echt de enige die volledig op Roel is afgeknapt dankzij deze opdracht:(
Waarom dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
om de manier waarop hij een showtje van liep te maken.....quote:Op woensdag 28 september 2005 01:12 schreef Day het volgende:
Waarom dan?
'Wel realistisch blijven' en dan met zo'n vergelijking komen.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Het levert ook mooie TV op als de Al Qa'ida het huis bestormd en zegt dat ze elk uur een bewoner de nek doorsnijden, maar je moet wel realistisch blijven.
Precies, al kan ik 't gek makenwat ie nu doet, wel weer heel erg waarderen.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:13 schreef Wup het volgende:
[..]
om de manier waarop hij een showtje van liep te maken.....
Eindelijk een leuk actief nachtjequote:Op woensdag 28 september 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
Roel zorgt er wel voor dat er niemand van de rp kan slapen![]()
![]()
![]()
Hij vermaakte zich er gewoon mee, je moet toch wat in dat saaie huis.. uitdagingen grijp je echt wel met beide handen aan..quote:Op woensdag 28 september 2005 01:13 schreef Wup het volgende:
[..]
We horen van JET de laatste tijd? Leeft ze nog?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:14 schreef Showtime het volgende:
Roel is aardig goed op dreef vandaag, en wie zei nou dat geld niet gelukkig maakt.
Denk het ook maar dat hangt vooral van Roel af en dat gaat hem veel stemmen opleveren in de tv uitzendingenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Eindelijk een leuk actief nachtje![]()
Hmmm...ik vind 'm eerder nu heel arro. Zo van, jullie doen maar, mij pakken jullie niet. Hij moet trouwens ook uitkijken dat hij niet teveel zegt.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:13 schreef Wup het volgende:
[..]
Goed toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'Wel realistisch blijven' en dan met zo'n vergelijking komen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Goed toch?
Maar geen antwoord geven.![]()
Scanman is jaloers op Roel!![]()
Ze weet toch helemaal niet dat hij geld wint!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is Tanja ook een naai-teef zeg
Die gunt Roel ook geen geld
Prachtigquote:Op woensdag 28 september 2005 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Oe
"Anders heb ik de hele week voor niks gerookt, eh, niet gerookt"
Nee, man. Zag je die kop erbij. Hij was ze puur aan 't stangen. Zwaar bewuste verspreking.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Oe
"Anders heb ik de hele week voor niks gerookt, eh, niet gerookt"
Ik geloof jequote:Op woensdag 28 september 2005 01:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, man. Zag je die kop erbij. Hij was ze puur aan 't stangen. Zwaar bewuste verspreking.
Ze weten dat hij een geheime opdracht heeft, zou genoeg moeten zijn om niets uit te betalenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm...ik vind 'm eerder nu heel arro. Zo van, jullie doen maar, mij pakken jullie niet. Hij moet trouwens ook uitkijken dat hij niet teveel zegt.
Dan ga ik persoonlijk naar Hummie toe om een peuk in het achterwerk te proppenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Roel versprak zichzelf: anders heb ik straks de hele week voor niets gerookt uhhhhhh niet gerookt.
Maar te hopen dat dit donderdag niet tegen hem gebruikt wordt
komt nog wel, als BB lief is gaan ze de RookPolitie nu nomineren & dan is Rob ernstig boos op Roel:)quote:Op woensdag 28 september 2005 01:18 schreef Showtime het volgende:
jezus wat een lamzakken daar in het huis, ga verdomme neuken ofzo, sla elkaar de hersens in, actie actie kom op mensen wat is dit nou, zit veel meer potentie in die groep maar het komt er nog niet uit, alleen Roel houdt de boel op dreef
Peter R 6000 daar heb je wel een puntje! Hij gaat zich nu echt bjna verlullen!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Roel versprak zichzelf: anders heb ik straks de hele week voor niets gerookt uhhhhhh niet gerookt.
Maar te hopen dat dit donderdag niet tegen hem gebruikt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |