quote:Op woensdag 28 september 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
ik ben gewoon echt de enige die volledig op Roel is afgeknapt dankzij deze opdracht:(
Op dit moment van de zwangerschap 'hangt' het kind al heel laag tussen het bekken in wat idd uit elkaar gedrukt wordt. Na de bevalling blijven veel vrouwen ook nog lange tijd doorwaggelen tot het bekken weer terug is gevormdquote:Op woensdag 28 september 2005 01:06 schreef Gigageil het volgende:
Die Pindakaas-Hoer loopt of haar kindje al half uit haar doos hangt.......geen porum !![]()
![]()
![]()
Dr zullen dr vast wel meer zijn ... denk ikquote:Op woensdag 28 september 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
ik ben gewoon echt de enige die volledig op Roel is afgeknapt dankzij deze opdracht:(
Waarom dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
om de manier waarop hij een showtje van liep te maken.....quote:Op woensdag 28 september 2005 01:12 schreef Day het volgende:
Waarom dan?
'Wel realistisch blijven' en dan met zo'n vergelijking komen.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Het levert ook mooie TV op als de Al Qa'ida het huis bestormd en zegt dat ze elk uur een bewoner de nek doorsnijden, maar je moet wel realistisch blijven.
Precies, al kan ik 't gek makenwat ie nu doet, wel weer heel erg waarderen.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:13 schreef Wup het volgende:
[..]
om de manier waarop hij een showtje van liep te maken.....
Eindelijk een leuk actief nachtjequote:Op woensdag 28 september 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
Roel zorgt er wel voor dat er niemand van de rp kan slapen![]()
![]()
![]()
Hij vermaakte zich er gewoon mee, je moet toch wat in dat saaie huis.. uitdagingen grijp je echt wel met beide handen aan..quote:Op woensdag 28 september 2005 01:13 schreef Wup het volgende:
[..]
om de manier waarop hij een showtje van liep te maken.....
We horen van JET de laatste tijd? Leeft ze nog?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:14 schreef Showtime het volgende:
Roel is aardig goed op dreef vandaag, en wie zei nou dat geld niet gelukkig maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |