Klopt.. maar als ze hem betrappen of als hij erover praat is de weekopdracht wél mislukt. Dat staat er toch ookquote:Op woensdag 28 september 2005 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Er staat toch dat hij mag roken en dat de weekopdracht daardoor niet mislukt?
Ik snap er zelf ook niks meer van, hoor!![]()
Ze hebben toch niemand zien roken ? Dus de RP is niet genomineerdquote:Op woensdag 28 september 2005 00:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Zien roken en niet ruiken roken.
Roel heeft het dus gewoon geredt en de RP is genomineerd
Dus volgende keer is het exit voor Rob, Joost of Lieske?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja toch heb ik het idee dat ik veel ga missen haha erg he.. net een BBjunkie..quote:Op woensdag 28 september 2005 00:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, motor is wel lekkerder dan met de auto, maar veel plezier in 1 van de mooiste steden ter wereld, maar wees blij dat je de live uitzending nog kan zien
Ik wil ook naar Parijs!![]()
Waarom is de RP dan genomineerd? Ze hebben toch niemand ZIEN roken?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Ik ga zaterdagquote:Op woensdag 28 september 2005 00:46 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
En vrijdag moet ik naar parijs![]()
Tuurlijk, die jongen heeft zich prima an de regels gehouden.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij ziet hem dus ook graag die 10.000 winnen?
Ze hadden het wel moeten zien.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom is de RP dan genomineerd? Ze hebben toch niemand ZIEN roken?
Hehe ... Rob voelt een sanctie van Hummie komenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:58 schreef Showtime het volgende:
oe lekkere sarcastische opmerking van Roel tegen Rob, "slaap lekker officier"
arme Rob met lach als boer met kiespijn richting bed
Ze hebben hun werk toch niet gedaan en Roel heeft kunnen roken. Wanneer zij hun werk gedaan zouden hebben, had Roel nooit kunnen roken.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom is de RP dan genomineerd? Ze hebben toch niemand ZIEN roken?
dat klopt, ik haal die tekst uit de brief die Roel voorlas.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Los van de vraag of ik het met je eens bent, is dat vertellen wel tricky hoor.
Lieske heeft Rikkert ook niet letterlijk vertelt over haar geheime opdracht, alleen maar gezegd dat ze met een dilemma zat.
Nog 1 keer.quote:Als Roel, faalt is dus de weekopdracht volgens mij inderdaad gelijk verloren.
Of (zoals ze ook hebben gedaan) lekker blijven zitten hangen waar ze zaten als Roel duidelijk aangaf *even alleen te willen zijn*quote:Op woensdag 28 september 2005 00:53 schreef farceman het volgende:
dus eigenlijk moeten ze alleen zorgen dat ze hem niet zien , desnoods dom weglopen lijkt me....
Omdat ze al eerder op hun kop hebben gekregen dat ze te laks zijn en omdat ze ineens natte peuken en peuken in het afvalbakje van de badkamer hebben zien liggenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:
waarom is de rookpolitie eigenlijk zo fanatiek, als ze iemand betrappen is voor hun toch ook de weekopdracht mislukt ?
Die hoofdletters overtuigen me volledigquote:Op woensdag 28 september 2005 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog 1 keer.
ROEL KAN DE WEEKOPDRACHT NIET VERKNALLEN
Zo.
Volgens mij niet, ze hebben hem niet zien roken.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
ik denk dat ze daarom zo fanatiek zijn nu, ze voelen zich nogal in de zeik genomen:)quote:Op woensdag 28 september 2005 01:00 schreef Loedertje het volgende:
Of (zoals ze ook hebben gedaan) lekker blijven zitten hangen waar ze zaten als Roel duidelijk aangaf *even alleen te willen zijn*
dat verklaart voor mij niet waarom ze zonodig iemand willen betrappen, willen ze weer op rantsoen ??quote:Op woensdag 28 september 2005 01:01 schreef Speedski het volgende:
Omdat ze al eerder op hun kop hebben gekregen dat ze te laks zijn en omdat ze ineens natte peuken en peuken in het afvalbakje van de badkamer hebben zien liggen
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:
waarom is de rookpolitie eigenlijk zo fanatiek, als ze iemand betrappen is de weekopdracht mislukt, en daar lijden ze zelf toch alleen maar onder ?
Heb het idee dat Scanman Roel de 10.000 gewoon niet guntquote:Op woensdag 28 september 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk, die jongen heeft zich prima an de regels gehouden.
Ik snap écht niet waarom jij hem dat geld misgund.
Dat tweede heb je dan niet goed gelezen.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
ik ook niet hoor, ik gun het hem gewoon dat hij straks te horen krijgt dat zijn missie mislukt isquote:Op woensdag 28 september 2005 01:02 schreef BBscanner het volgende:
Heb het idee dat Scanman Roel de 10.000 gewoon niet gunt![]()
Ze waren te laks en en als dat zo bleef zouden er sancties volgenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:02 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
dat verklaart voor mij niet waarom ze zonodig iemand willen betrappen, willen ze weer op rantsoen ??
Hehe ... dan zit Lieske met Rob en Joost voor de deur klaar voor een invalquote:Op woensdag 28 september 2005 01:04 schreef BBscanner het volgende:
Roel ga nu lekker douchen en zeg dat je wat prive ruimte wil!![]()
Ik word waarschijnlijk ook een beetje paraquote:Op woensdag 28 september 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat roep ik nou al een dag, maar ik word voor gek verklaard.
"Betrappen" is wel iets anders dan "op heterdaad betrappen" en dat staat er dus niet.
Plus die andere zin die ik bovenaan deze pagina al aanhaalde.
Als BB wil kunnen ze deze opdracht als mislukt zien. Ik denk alleen niet dat ze dat willen.
ja lijkt me ook een strakke actie, je heel verdacht gedragen en dan triomfantelijk lachend ZONDER peuk in de badkamer staan "Hallo jongens, komen jullie doen ?"quote:Op woensdag 28 september 2005 01:04 schreef BBscanner het volgende:
Roel ga nu lekker douchen en zeg dat je wat prive ruimte wil!![]()
Hey joh, schreeuw niet zo, doet pijn aan m'n oren en die zijn al zo overgevoelig van dat Sjankwal geluid de hele dag.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog 1 keer.
Zo.
Ik gun hem dat geld dus wel, maar ik ben zo goed als zeker dat Roel wint, dus dat geld komt wel. Het levert heel wat mooiere tv op als ze weer een noodrantsoen krijgen (zeker met Tanja) en ook om Roel's reactie daarop de komende weken te zien.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk, die jongen heeft zich prima an de regels gehouden.
Ik snap écht niet waarom jij hem dat geld misgunt.
Ja, maar hij rookt niet meer.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:02 schreef b0ng het volgende:
hij kan zn geld toch nog kwijtraken als ze hem nu nog betrappen met roken?
De RP is gisteren naar de DBK geweest met de aanwijzingen die ze hadden, maar kwamen terug met de mededeling dat ze de roker op heterdaad moesten betrappen !!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik word waarschijnlijk ook een beetje para![]()
Maar ik heb je nooit voor gek verklaard (behalve dat je er op dinsdagavond bent en dan eigenlijk iets anders moet/mag doen)
Maar een sterk vermoeden is waarschijnlijk iet genoeg, ze kunnen de peuk niet in zijn hand plaatsen dus is het niet bewezen maar ik weet dus niet hoe oom John daarover denkt![]()
Maar hij heeft er wel teveel over gesproken volgens mij, zeker als je het vergelijkt met het verhaal Lieske![]()
Kortom, op deze manier blijft het spannend en zullen we toch donderdag moeten kijken![]()
Dat staat er wel...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:59 schreef Wup het volgende:
[..]
dat klopt, ik haal die tekst uit de brief die Roel voorlas.
er staat ook niet bij dat de weekopdracht mislukt als hij wel gesnapt wordt.....
Welterustenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:06 schreef BONG4002 het volgende:
Het was een dolle boel maar ik ga nu toch echt mijn bedje opzoeken dus na dit bericht zet ik de PC uit en morgen lees ik graag in de streamverslagen hoe het is gegaan met de RK
Trusten allemaal
Ook jij hebt dus moeite met lezen. Lees de tekst nog eens rustig door zou ik zeggen.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog 1 keer.
Zo.
Ja de term hangbuikzwijn kan verandert worden in waggelend eendje.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:06 schreef Gigageil het volgende:
Die Pindakaas-Hoer loopt of haar kindje al half uit haar doos hangt.......geen porum !![]()
![]()
![]()
Ze kregen te horen dat ze ook genomineerd zouden staan als ze veel te laks waren. Dat ze dat niet zijn, laten ze vandaag wel zien. Net op tijd dus.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:
waarom is de rookpolitie eigenlijk zo fanatiek, als ze iemand betrappen is de weekopdracht mislukt, en daar lijden ze zelf toch alleen maar onder ?
Overleden pinguinquote:Op woensdag 28 september 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja de term hangbuikzwijn kan verandert worden in waggelend eendje.![]()
alles beter dan een shirtloze Joostquote:Op woensdag 28 september 2005 01:06 schreef Gigageil het volgende:
Die Pindakaas-Hoer loopt of haar kindje al half uit haar doos hangt.......geen porum !![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |