Daar zit het probleem meteen. Ze weten het dus al wel .quote:Op woensdag 28 september 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
Niemand van je medebewoners mag dus weten dat BigBrother jou deze gunst toestaat.
Voor morgenochtend:quote:Op woensdag 28 september 2005 00:30 schreef kwakveense het volgende:
nou dit is dan weer de drppel...4e poging en nu ga ik ect naar bes.
Mja. 19 waren perfect, en die 19e in de badkamer gister was op het randje. Joost had door de deur heen moeten rammen en naar de peuk moeten zoeken. Achteraf was het weer niet sluitend. Maargoed, go Roelquote:voor iedere sigaret die jij weet op te steken en op te roken zonder dat je betrapt wordt door een lid van de RookPolitie of een van de andere bewoners, krijg je 500 ¤.
Trustequote:Op woensdag 28 september 2005 00:32 schreef Knurkie het volgende:
ik geef het op ik lees morgen het stream verslag wel slaap lekker allemaal
Moeilijk! Hij is niet echt betrapt maar ze hebben een sterk vermoeden.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
letterlijke tekst opdracht Roel:
Beste Roel
BigBrother geeft jou de volgende geheime missie.
voor iedere sigaret die jij weet op te steken en op te roken zonder dat je betrapt wordt door een lid van de RookPolitie of een van de andere bewoners, krijg je 500 ¤.
Dat betekent dat je kunt roken en dat de weekopdracht daardoor niet kan mislukken.
Niemand van je medebewoners mag dus weten dat BigBrother jou deze gunst toestaat.
Praat je wel over je geheime missie, dan is de weekopdracht mislukt.
Dit betekent, als je een pakje, 20 sigaretten, rookt, je 10.000 ¤ verdient. Dat is ook het maximale bedrag dat je kunt verdienen.
Er zit een addertje onder het gras. Pas als je 5 sigaretten hebt gerookt gaat BigBrother uitbetalen, inclusief die 5.
BigBrother
tsja, ik blijf beweren dat hij toen betrapt is. Maar vandaag lees ik steeds maar 'op heterdaad betrappen' hier op FOK. Een sigaret snel uitmaken en weggooien valt daar blijkbaar niet onder... blijft vreemd.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
Mja. 19 waren perfect, en die 19e in de badkamer gister was op het randje. Joost had door de deur heen moeten rammen en naar de peuk moeten zoeken. Achteraf was het weer niet sluitend.
Ze weten niet, ze gokken alleen af en toe goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Daar zit het probleem meteen. Ze weten het dus al wel .
hahaha, geweldig dit, hij lijkt echtquote:Op woensdag 28 september 2005 00:35 schreef Maurisico het volgende:
Ik bedenk me nu iets... waar ken ik Rob toch van... effe de zolder opgerend...... Yes! gevonden:
Rob ligt al jaren in mijn doos met oude speelgoedspullen,......alleen heette hij toen nog He-man!
[afbeelding]![]()
Dat roep ik nou al een dag, maar ik word voor gek verklaard.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moeilijk! Hij is niet echt betrapt maar ze hebben een sterk vermoeden.
En heeft hij nu wel of niet teveel gezegd?
BB kan het geld binnen houden ben ik bang![]()
Ze denken dat ze het weten ... Ze weten het pas als ze zichbaar bewijs hebbenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zit het probleem meteen. Ze weten het dus al wel .
Ze hebben er zeer veel aanwijzingen voor en Rob en Roel zijn er ook zeker van de hij mag roken van BB. Dat hebben ze al meerdere keren gezegd.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze weten niet, ze gokken alleen af en toe goed.
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:35 schreef Maurisico het volgende:
Ik bedenk me nu iets... waar ken ik Rob toch van... effe de zolder opgerend...... Yes! gevonden:
Rob ligt al jaren in mijn doos met oude speelgoedspullen,......alleen heette hij toen nog He-man!
[afbeelding]![]()
Is deze avond al eerder gebeurd ruim 45min en nu dus weerquote:Op woensdag 28 september 2005 00:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het geluid is weer lekker slecht, of ligt dat aan mij...
Precies. Het wordt weer tijd voor een met alcohol doordrenkte avond daar in dat huis.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als BB wil kunnen ze deze opdracht als mislukt zien. Ik denk alleen niet dat ze dat willen.
Ik hoor hetquote:Op woensdag 28 september 2005 00:38 schreef HellFreez het volgende:
stream 3 heeft weer geluid
Echt vaag dat ik om 12:00 me laatste post had in de middag en afgelopen nacht om 04:00 en er dus nog steeds discussie is of Roel wel of niet zijn opdracht heeft gehaaldquote:Op woensdag 28 september 2005 00:36 schreef Wup het volgende:
[..]
tsja, ik blijf beweren dat hij toen betrapt is. Maar vandaag lees ik steeds maar 'op heterdaad betrappen' hier op FOK. Een sigaret snel uitmaken en weggooien valt daar blijkbaar niet onder... blijft vreemd.
dit staat los van de weekopdrachtquote:Op woensdag 28 september 2005 00:38 schreef Coos het volgende:
Precies. Het wordt weer tijd voor een met alcohol doordrenkte avond daar in dat huis.
bedankt, ik zat naar de verkeerde te luisteren.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:38 schreef HellFreez het volgende:
3 is idd goed. Ze gaan vooruitquote:Op woensdag 28 september 2005 00:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het geluid is weer lekker slecht, of ligt dat aan mij
En nu doet stream 3 het ineens wel goed...
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het geluid is weer lekker slecht, of ligt dat aan mij
En nu doet stream 3 het ineens wel goed...
In principe wel ja, maar hij moest rokend betrapt worden, maar eigenlijk had ie ook betrapt moeten kunnen worden als z'n handen of adem naar rook stonkenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand net nadat Roel gerookt heeft in de badkamer, daar binnenkomt... rook ruikt én even later ook een nieuwe natte peuk in de prullenbak vindt, dan kun je dat toch wel zeker als 'betrapt' zien.
op de Talpa site schijnt gewoon al te staan dat hij het gehaald heeft, ik blijf protesterenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:40 schreef BBscanner het volgende:
Echt vaag dat ik om 12:00 me laatste post had in de middag en afgelopen nacht om 04:00 en er dus nog steeds discussie is of Roel wel of niet zijn opdracht heeft gehaald![]()
![]()
![]()
Ja maar betrapt betekend volgens mij hetgeen wat jij zegt en dat ze hem daar dan mee confronteren en desnoods door marteling, ook goed voor de kijkcijfers, laten bekennen.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand net nadat Roel gerookt heeft in de badkamer, daar binnenkomt... rook ruikt én even later ook een nieuwe natte peuk in de prullenbak vindt, dan kun je dat toch wel zeker als 'betrapt' zien.
Denk het niet. Als de opdracht muislukt gaan ze weer op noodrantsoen. Geen drank dus.quote:
GNA GNA GNA GNA GNA!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:38 schreef HellFreez het volgende:
aha, nog iemand die er zo over denkt dus....quote:Op woensdag 28 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Vrijdag of zaterdag.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Precies. Het wordt weer tijd voor een met alcohol doordrenkte avond daar in dat huis.
Beetje teveel "24" gekeken? Of kijk je dat niet?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja maar betrapt betekend volgens mij hetgeen wat jij zegt en dat ze hem daar dan mee confronteren en desnoods door marteling, ook goed voor de kijkcijfers, laten bekennen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |