Dunnow! Vind Maurisico's optie wel een goeiequote:
nee die zit met Tanja en Ralph in de DBK te lerenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:26 schreef Maurisico het volgende:
Het is ook schitterend ook, Roel ligt heerlijk te pitten [ tenmimste ga ik maar van uit] de rest ligt tussen de planten in te waken over mogelijke rookovertredingen...
hahaquote:Op woensdag 28 september 2005 00:26 schreef Maurisico het volgende:
Het is ook schitterend ook, Roel ligt heerlijk te pitten [ tenmimste ga ik maar van uit] de rest ligt tussen de planten in te waken over mogelijke rookovertredingen...
45 minuten nadat ze UIT de dbk zijn ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
Dus....... zodra er mensen naar de dbk gaan om te leren, hebben wij heel slecht geluid (en beeld)
Had het al eerder gelezen maar dacht eerder aan toeval![]()
Nu weten dus dat het over 45 minuten weer beter is![]()
Ga ff de hond uitlaten![]()
Nauwelijks, het is vanavond echt raak, eerder was het geluid + regie ruim 45min bar en boos, daarna 20min weer goed, en nu dus weer zwaar slechtquote:Op woensdag 28 september 2005 00:27 schreef American_Nightmare het volgende:
geen geluid?
Je zou het bijna wel gaan denken jaquote:Op woensdag 28 september 2005 00:28 schreef Shirley het volgende:
Zitten er alleen maar stagiaires bij de regie daar ofzo? Wat een kneuzenwerk zeg...
En er wordt heel veel in de dbk geleerd de komende dagen, dus dat wordt dikke pretquote:Op woensdag 28 september 2005 00:29 schreef kwakveense het volgende:
en weeeeeer kutgeluid
Dus ik heb veel langer de tijd? Wat zal de hond blij zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
45 minuten nadat ze UIT de dbk zijn ja.
quote:Zwangere Tanja kan niet met het idee leven dat ze nog een week van het noodrantsoen moet leven. “Dat vind je erg voor ons, bedoel je?”, vraagt Rob. Maar Tanja vreest vooral voor zichzelf: “Je moet echt niet denken dat ik gezond eet ofzo.”
quote:En haar baldadige bui is nog niet voorbij, want hierna richt haar aandacht zich weer op haar taak als anti-rookagent. Ze hoopt Ralph in de Slaapkamer te betrappen op het roken van een sigaret...
quote:Roel, Tanja en Ralph verdacht
De leden van de anti-rookbrigade weten het nu zeker: er is een stiekeme roker in het Huis. Er zijn drie verdachten: Roel, Ralph en zelfs Tanja!
Ik wil GNA GNA GNA GNA GNA horen.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:29 schreef kwakveense het volgende:
en weeeeeer kutgeluid
zal je zien vallen ze weer wegquote:Op woensdag 28 september 2005 00:28 schreef kissa het volgende:
Ik verheug me zo op de uitzending van as donderdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |