quote:Op woensdag 28 september 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees die letterlijke tekst nog maar eens door. Ik was ook de enige die dat zei geloof ik, maar de weekopdracht is dus inderdaad mislukt als Roel voor de bijl gaat.
We gaan met de moter dit keer...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb je daar geen internet dan
Waar heb je trouwens geboekt en is het verstandig om online een vlucht te boeken?
Soms he Scan, levelen we zo goedquote:Op woensdag 28 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik hoop ook echt dat ze de opdracht laten mislukken, puur programma technisch. Tanja verdraagt niet nog een noodrantsoen... en ik wil Roel's reactie graag meemaken als ze het hem vertellen.
Er staat toch dat hij mag roken en dat de weekopdracht daardoor niet mislukt?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees die letterlijke tekst nog maar eens door. Ik was ook de enige die dat zei geloof ik, maar de weekopdracht is dus inderdaad mislukt als Roel voor de bijl gaat.
Hoe meer hoe beter later Inspector Clousea Tanja, Joost, Rob & Lieske maar hun werk verichten.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:49 schreef farceman het volgende:
hahah roel gaat ze nu gek maken
tuurlijk kan dat.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:51 schreef Speedski het volgende:
Waarom wilt niemand geloven dat EN Roel EN de weekopdracht kunnen slagen. Het kan toch echt niet zijn dan OF Roel OF de weekopdracht faalt? Want dan zitten ze zowiezo op rantsoen
En door gesnapt te worden. Nou .. ik hoor het hem ECHT niet vertellen en hij zal nu echt niet meer roken.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:53 schreef Wup het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat.
de enige manier waarop Roel de weekopdracht kan verzieken is door zijn medebewoners te vertellen dat hij deze missie heeft.
geen idee werd wel heel erg de nadruk opgelegd door ruud bij het begin van BBquote:Op woensdag 28 september 2005 00:52 schreef b0ng het volgende:
die geheime deur is toch voor de BB-crew, om die spullen (fietsen etc) naar binnen tebrengen?
Ja dat denk ik ook, wat zou er anders achter moeten zitten? Bovendien is dat het werkgebied van de crew dus denk niet dat het van enige betekenis isquote:Op woensdag 28 september 2005 00:52 schreef b0ng het volgende:
die geheime deur is toch voor de BB-crew, om die spullen (fietsen etc) naar binnen tebrengen?
dat hij 3 nominaties op zijn geweten heeft misschien?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja, die Roel lacht stiekem keihard in z'n vuistje, nog maar 2 dagen en dan mag ie weer paffen en misschien wel 10.000 euro rijker, maar er zal wel weer een adder onder het gras zitten donderdagavond...
Gewoon samen kijkenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:53 schreef pinkplatinum het volgende:
en internet zit er niet in.. ik hoop het natuurlijk wel.. maar mn vriend zou het niet leuk vinden als ik de hele tijd BBstreams zit te kijken![]()
Nee als Roel zich als gansje Lieske gedraagt is hij alles kwijt!! Maar Roel is wel slimmer dan haarquote:Op woensdag 28 september 2005 00:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Mag Roel trouwens ook vertellen van het geldbedrag Donderdag?
Zal wel niet, maar stél dat het had gemogen, god wat is het jammer dat Lieske die opdracht niet heeft gekregen, kon ze Tanja zóooooooo goed de neus doorboren![]()
![]()
Ok, motor is wel lekkerder dan met de auto, maar veel plezier in 1 van de mooiste steden ter wereld, maar wees blij dat je de live uitzending nog kan zienquote:Op woensdag 28 september 2005 00:51 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
We gaan met de moter dit keer...
Ben wel eens gegaan met het vliegtuig gegaan (KLM).. toen hadden we gewoon geboekt bij een reisbureau.. online boeken is best veilig.. boek vaak een vlucht naar italie als ik naar familie ga.. meestal boeken we dan op transavia.com
Als de andere 3 volhouden én Roel niet gepakt wordt, krijgt Roel geld en is de opdracht geslaagd.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:51 schreef Speedski het volgende:
Waarom wilt niemand geloven dat EN Roel EN de weekopdracht kunnen slagen. Het kan toch echt niet zijn dan OF Roel OF de weekopdracht faalt? Want dan zitten ze zowiezo op rantsoen
Zoals Rikkert al zei; "Roel gaat er niet uit"quote:Op woensdag 28 september 2005 00:53 schreef Wup het volgende:
[..]
dat hij 3 nominaties op zijn geweten heeft misschien?
quote:e presentatrice vertelt wat de Weekopdracht inhoudt; Drie van de vijf rokers mogen een week lang niet roken! Tanja schrikt hier totaal niet van en biedt meteen aan, in plaats van Dido of Chantal, de sigaretten een week lang links te laten liggen. Maar ook Nathalie en Roel zijn de klos…of toch niet? Roel keek wat sip na de boodschap van Bridget, maar dan wordt hij naar de Dagboekkamer geroepen. Hier krijgt hij van Big Brother de opdracht om een hele week juist wèl te roken.
Voor elke sigaret die Roel ongezien rookt, krijgt hij vijfhonderd euro. Dit bedrag kan oplopen tot 10.000 euro ( twintig sigaretten). De fanatieke roker beseft zich dat het niet makkelijk zal worden, maar neemt de uitdaging dolgraag aan.
Zien roken en niet ruiken roken.quote:Rob, Lieske, en Joost zijn in de DBK tot aktie opgeroepen. Als ze iemand zien roken en dat niet tegen BB zeggen (en BB ziet alles) zullen ze gestraft worden met een nominatie
Los van de vraag of ik het met je eens ben, is dat vertellen wel tricky hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:53 schreef Wup het volgende:
tuurlijk kan dat.
de enige manier waarop Roel de weekopdracht kan verzieken is door zijn medebewoners te vertellen dat hij deze missie heeft.
Ik denk niet dat er iemand nog in het huis is die niet mag roken, met deze spanning gaat roken. (wetende dat spanning en peuken graag samen gaan).quote:Op woensdag 28 september 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de andere 3 volhouden én Roel niet gepakt wordt, krijgt Roel geld en is de opdracht geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |