Dank je sub. Gefeli anderen met hun punten, fr.oosje en Puckzzz met hun positie natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:08 schreef Subhuman het volgende:
Gefeliciteerd Shark.Bait, fr.oosje en Puckzzz! Graag ontvang ik per mail van elk van jullie twee onderwerpen die jullie willen voorstellen voor de volgende fotowedstrijd!
Dank je.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:19 schreef HMaster-II het volgende:
Gefeliciteerd winnaars. Ik wist natuurlijk ook al de score![]()
Maar het klopt en ik ben benieuwd naar de nieuwe opdracht![]()
Jij hebt de meeste 5 punters gekregen. 8 in totaal tegen 5 van fr.oosje en 4 voor Puckzzz. Oh wat is het handig met tabelletjes te werken..quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dank je sub. Gefeli anderen met hun punten, fr.oosje en Puckzzz met hun positie natuurlijk.
Meel is al de deur uit.
* Shark.Bait feest er virtueel op los(ondanks verkoudheid)
Ik heb een gemiddelde foto![]()
Aangezien onderwerpen weer opnieuw gekozen mogen worden kunnen we dan dit keer gaan voor "portret"quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:33 schreef Ymke het volgende:
Gefeliciteerd heren en dame , het was een leerzaam onderwerp maar ik sta toch liever aan de andere kant van de camera
het leven in de stad vind ik gewoon een buttonderwerp...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:30 schreef RonaldV het volgende:
Pff. Ik twijfel heel erg tussen Het leven in de stad, Low key (verrassend he?) en Verlaten
Ik slaap er nog een nachtje over denk ik
Ik kom uit de stad, woon nu in een stadje, en toch vind ik het een leuk onderwerp. Het leven op het platteland lijkt me een goed idee voor een volgende wedstrijd, en dan ben jij weer in het voordeel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het leven in de stad vind ik gewoon een buttonderwerp...
dan zou ik dus een hele dag naar 'een stad' moeten gaan,want ik woon in een dorp. die tijd heb ik niet, en sowieso....wat maakt het leven in een stad interesanter dan het leven in een dorp? zeg dan gewoon "het alledaagse leven"
Wat is er ontoegankelijk aan Low-Key? Low Key is de makkelijkste vorm van fotomanipulatie die er is!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:04 schreef Ymke het volgende:
Low key valt voor mij af , dat is veels te ontoegankelijk voor de meeste mensen. De rest vind ik allemaal erg leuk , ff denken nog
Volgens mij is daar in het betreffende topic nog wel wat over te vinden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:23 schreef PoseidonVS het volgende:
Ow Yess!! Het leven in de stad, helemaal mijn onderwerp dit.
Met low- key als tweede. Nadeel van low-key is dat je dan gauw weer discussies krijgt of iets wel of niet lowkey is.
Mij lukt het echt niet hoor , ik heb voor de afgelopen wedstrijd wat met low key gestoeid maar ik heb er geen een normale /goede foto uit weten te halen , Ik heb het belichten echt nog niet zover onder de knie dat ik een goede low key kan maken. Waarom is het voor jou dan zo makkelijk , geef me eens wat tipsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat is er ontoegankelijk aan Low-Key? Low Key is de makkelijkste vorm van fotomanipulatie die er is!
Zie deze posts:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:49 schreef Ymke het volgende:
[..]
Mij lukt het echt niet hoor , ik heb voor de afgelopen wedstrijd wat met low key gestoeid maar ik heb er geen een normale /goede foto uit weten te halen , Ik heb het belichten echt nog niet zover onder de knie dat ik een goede low key kan maken. Waarom is het voor jou dan zo makkelijk , geef me eens wat tips
Die staat me nog helder voor de geest, vandaar mijn opmerking.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Volgens mij is daar in het betreffende topic nog wel wat over te vinden.
OK...dus omdat het voor JOU niet makkelijk is, is het dus een niet makkelijk toegankelijk onderwerpquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:49 schreef Ymke het volgende:
[..]
Mij lukt het echt niet hoor , ik heb voor de afgelopen wedstrijd wat met low key gestoeid maar ik heb er geen een normale /goede foto uit weten te halen , Ik heb het belichten echt nog niet zover onder de knie dat ik een goede low key kan maken. Waarom is het voor jou dan zo makkelijk , geef me eens wat tips
Maar dan wel eenvoudig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:42 schreef Re het volgende:
low key van een religieus verlaten stads leven
* Shark.Bait boekt reis naar vaticaan stadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:42 schreef Re het volgende:
low key van een religieus verlaten stads leven
Niet zozeer interesanter, maar natuurlijk wel anders.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het leven in de stad vind ik gewoon een buttonderwerp...
dan zou ik dus een hele dag naar 'een stad' moeten gaan,want ik woon in een dorp. die tijd heb ik niet, en sowieso....wat maakt het leven in een stad interesanter dan het leven in een dorp? zeg dan gewoon "het alledaagse leven"
Ik moet zeggen ik vrees ook het ergste. Ik voorzien een hoop onderbelichte foto's met zo'n onderwerp. En ik denk echt dat het niet alleen echt te moeilijk is voor Ymke, maar voor de meeste mensen hier. In het het lowkey topic zie ik maar weinig echt goede foto's. Het is een moeilijke techniek waar veel bij komt kijken. Maar Pdehoog laat eens zien wat jij er van zou kunnen bakken, ben nu wel benieuwdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OK...dus omdat het voor JOU niet makkelijk is, is het dus een niet makkelijk toegankelijk onderwerpTja....da's een makkelijke redenatie
Ik zie hier een uitdaging
Daar wordt al aan gewerkt hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:46 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik vrees ook het ergste. Ik voorzien een hoop onderbelichte foto's met zo'n onderwerp. En ik denk echt dat het niet alleen echt te moeilijk is voor Ymke, maar voor de meeste mensen hier. In het het lowkey topic zie ik maar weinig echt goede foto's. Het is een moeilijke techniek waar veel bij komt kijken. Maar Pdehoog laat eens zien wat jij er van zou kunnen bakken, ben nu wel benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |