Dank je sub. Gefeli anderen met hun punten, fr.oosje en Puckzzz met hun positie natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:08 schreef Subhuman het volgende:
Gefeliciteerd Shark.Bait, fr.oosje en Puckzzz! Graag ontvang ik per mail van elk van jullie twee onderwerpen die jullie willen voorstellen voor de volgende fotowedstrijd!
Dank je.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:19 schreef HMaster-II het volgende:
Gefeliciteerd winnaars. Ik wist natuurlijk ook al de score![]()
Maar het klopt en ik ben benieuwd naar de nieuwe opdracht![]()
Jij hebt de meeste 5 punters gekregen. 8 in totaal tegen 5 van fr.oosje en 4 voor Puckzzz. Oh wat is het handig met tabelletjes te werken..quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dank je sub. Gefeli anderen met hun punten, fr.oosje en Puckzzz met hun positie natuurlijk.
Meel is al de deur uit.
* Shark.Bait feest er virtueel op los(ondanks verkoudheid)
Ik heb een gemiddelde foto![]()
Aangezien onderwerpen weer opnieuw gekozen mogen worden kunnen we dan dit keer gaan voor "portret"quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:33 schreef Ymke het volgende:
Gefeliciteerd heren en dame , het was een leerzaam onderwerp maar ik sta toch liever aan de andere kant van de camera
het leven in de stad vind ik gewoon een buttonderwerp...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:30 schreef RonaldV het volgende:
Pff. Ik twijfel heel erg tussen Het leven in de stad, Low key (verrassend he?) en Verlaten
Ik slaap er nog een nachtje over denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |