als je volgende keer niet zo'n gemiddelde foto instuurt, hoef je ook niet meer na te denken over een onderwerp.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:31 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Vertle eens wat onderwerpen dan, ik kan wel wat onderwerpen gebruiken![]()
Met herfst kun je meer dan alleen bomen met gele blaadjes hoor... Kan je zoveel van maken als je zelf wil.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:43 schreef fr.oosje het volgende:
Whhaaaaaaaaaa geen herfst aub, dat onderwerp vind ik iets te makkelijk. Daar hoeven mensen niet over na te denken. Dan krijg je veel bomen met gele blaadjes.
En de mooiste en origineelste foto krijgt de meeste punten!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met herfst kun je meer dan alleen bomen met gele blaadjes hoor... Kan je zoveel van maken als je zelf wil.![]()
Ja dat weet ik, maar je zult zien dat je dan toch minder variatie krijg dan met bijv. zelfportretquote:Op donderdag 29 september 2005 16:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met herfst kun je meer dan alleen bomen met gele blaadjes hoor... Kan je zoveel van maken als je zelf wil.![]()
Ik heb niet veel tijd omdat ik in de VS zit twee weken lang.. Maar ik heb voor Herfst wel een ideetje.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:56 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar je zult zien dat je dan toch minder variatie krijg dan met bijv. zelfportret
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:37 schreef fr.oosje het volgende:
Ik zal volgende keer een briljante foto insturen, die slecht door een handje vol puristen wordt begrepen. Goed idee
schaamte, drukte, gebruikt, leegte, komisch, fictie, krom, helder, kleurenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:31 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Vertle eens wat onderwerpen dan, ik kan wel wat onderwerpen gebruiken![]()
Ja, maar dat zijn wel 4 hele moeilijke woorden voor fr.oosje hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 17:21 schreef yonielo het volgende:
[..]
schaamte, drukte, gebruikt, leegte, komisch, fictie, krom, helder, kleuren
eigenlijk kan je bij elk woord wel een wedstrijd maken, niet te moeilijk het vereist alleen een geïnspireerde creatieve mind
Kleuren is al geweest.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:21 schreef yonielo het volgende:
[..]
schaamte, drukte, gebruikt, leegte, komisch, fictie, krom, helder, kleuren
eigenlijk kan je bij elk woord wel een wedstrijd maken, niet te moeilijk het vereist alleen een geïnspireerde creatieve mind
Het was maar een voorbeeldjequote:Op donderdag 29 september 2005 16:43 schreef fr.oosje het volgende:
Whhaaaaaaaaaa geen herfst aub, dat onderwerp vind ik iets te makkelijk. Daar hoeven mensen niet over na te denken. Dan krijg je veel bomen met gele blaadjes.
Nou zegquote:Op donderdag 29 september 2005 17:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn wel 4 hele moeilijke woorden voor fr.oosje hoor![]()
Helemaal eensch. Eigenlijk maakt het geen drol uit wat het onderwerp is. Het gaat erom wat je er mee doet. Hooguit is het leuk als onderwerpen voor meerdere uitleg vatbaar zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
Een onderwerp als herfst is juist mooi toegankelijk voor een hoop FOK-kersOp die manier kun je mensen naar de fotowedstrijd lokken en als er dan weer wat meer vaste deelnemers zijn, kan je weer naar het wat minder makkelijke.
Het moet niet ALTIJD maar inspirerend en creatief e.d. zijn. Standaard-onderwerpen zijn ook een uitdaging
Da's alweer twee jaar geleden natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef stil het volgende:
Herfst is al eens geweest.
- drempelvrees?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
- de onderwerpen spreken de meeste fokkers niet aan
- onbekendheid met het bestaan ervan
wat je zelf al hebt aangegeven, er zijn misschien niet super veel inzendingen deze keer maar een heleboel nieuwe mensen hebbne toch die drempel genomen dus dat is het nietquote:
Dan heb je nog meer kans op de zelfde foto's.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
Je zou het onderwerp Herfst ook iets kunnen specificeren natuurlijk, om te voorkomen dat je alleen maar bomen met gekleurde blaadjes gaat krijgen.
Bijvoorbeeld
"Herfst in de stad"
"Herfst en water"
nouja zoiets
niet dat het onderwerp me aanspreekt, ik zou liever iets anders kiezen
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
1 punt: Shark.Bait - Mooie foto, maar die andere met de zelfontspanner was beter imho...
Uhm...quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:38 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb effe in Excel de puntentelling er in gedrukt. Ik kan nu vanaf Astridj0h's puntnen de boele netjes in de gaten houden en bijna direct na sluiting de puntnen leveren..
@Subje... Wil jij het controleren vanavond???
Check... Dan zijn er twee tellingen die geen verschil mogen hebben..quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Uhm...
Dat is dus precies wat ik zelf ook gedaan heb, ik zal zelf direct na sluiting de punten leveren. De termijn is overigens iets opgeschoven zodat ik zeker weet dat ik thuis ben op dat tijdstip.
[edit]
Maar dan kan jij wel mooi mijn puntentelling controleren!
Ik heb het in TRV al wel eens genoemd toen het thema Oosters was.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien moet er in andere fora reklame worden gemaakt...DIG en of US zitten veel users met een camera.
Puckzzz scoort er anders wel meequote:Op vrijdag 30 september 2005 10:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kweenie. Ik denk dat het minder punten opgeleverd zou hebben...mensen die om de week een andere foto daar neerzetten scoren over het algemeen nooit hoog denk ik
Het maakt voor mij niet uit. Ik kijk gewoon op het moment van stemmen wat ik de mooiste foto vind. Of iemand wekenlang daar dezelfde foto heeft staan of iedere dag een andere, laat ik niet meewegen. Het is natuurlijk wel leuk om over te kletsen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kweenie. Ik denk dat het minder punten opgeleverd zou hebben...mensen die om de week een andere foto daar neerzetten scoren over het algemeen nooit hoog denk ik
Dit keer wel, vorige keer een stuk minder.quote:
andere is beter imoquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
26 en idd veel nieuwe gezichtenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:17 schreef PoseidonVS het volgende:
Leuk, er zijn volgens mij best veel mensen die gestemd hebben.
Ík vind trouwens dat jullie helemaal niet hoeven te klagen met 27 serieuze inzendingen, volgens mij is dat helemaal niet verkeerd.
Zit er dik inquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:32 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zie dat er hoogtepunten zijn geweest met 48 inzendingen...dus er is ruimte voor verbetering. Of zouden die alleen meegedaan hebben omdat er een prijs te winnen was?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | Shark.Bait 89 fr.oosje 62 Puckzzz 55 _evenstar_ 42 Morgil 34 Elefes 30 Ymke 28 dubbellu 24 McPhearson 23 Schanulleke 23 pea4fun 20 Re 20 Vliegvrager 15 Mathijs112 12 Esto 11 rhanna 11 ForzaRossa 9 -Marjo- 9 YoNielo 9 PoseidonVS 6 Stil 5 RonaldV 3 Ireth 0 PeRi 0 Roaddevil 0 sasami 0 Toeps 0 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |