Dit verhaal heeft geen happy-end.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef HyperViper het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het afloopt met Yildiz!
ik denk dat hetallemaal wel meevaltquote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit verhaal heeft geen happy-end.
Waarschijnlijk heeft het wel een end, een end van Yildiz leven zoals hij hem kende!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit verhaal heeft geen happy-end.
Zeker.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik denk dat hetallemaal wel meevalt
dit vind ik nog net ietsje ernstigerquote:Op woensdag 28 september 2005 00:17 schreef __Saviour__ het volgende:
fok is toch een machtig iets.
we hadden al een ontslag dankzij fok, nu een opsporingsbericht
Ik vind dit wel wat voor jensenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:17 schreef bemeall het volgende:
Morgenvroeg vast wel bij Giel op 3FM
Dan nog een paar tv-shows in de avond...
Hij heeft het nog druk die gast
Jezus, dat had hij echt nooit alleen moeten doen. Ik ben een beetje bang dat zijn "goede" bedoelingen nu door de media tot buiten alle proporties worden gebracht en dat Yildiz de dupe wordt van het voorkomen van "copycats". Ik zou dat heel erg klote vinden.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee 11 september is een lekkere datum om uit te zoeken![]()
Als je met tv-shows tandenknarsen in een cel bedoeld,.. ja, dan heeft hij het druk.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:17 schreef bemeall het volgende:
Morgenvroeg vast wel bij Giel op 3FM
Dan nog een paar tv-shows in de avond...
Hij heeft het nog druk die gast
Mja, dat zou idd een beetje sneu zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:18 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jezus, dat had hij echt nooit alleen moeten doen. Ik ben een beetje bang dat zijn "goede" bedoelingen nu door de media tot buiten alle proporties worden gebracht en dat Yildiz de dupe wordt van het voorkomen van "copycats". Ik zou dat heel erg klote vinden.
ik verwacht niet zo'n mediahype hiervan hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 00:18 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jezus, dat had hij echt nooit alleen moeten doen. Ik ben een beetje bang dat zijn "goede" bedoelingen nu door de media tot buiten alle proporties worden gebracht en dat Yildiz de dupe wordt van het voorkomen van "copycats". Ik zou dat heel erg klote vinden.
Ben benieuwd hoe lang het nu weer gaat duren voordat fok zelf weer iets van mijn webspace gaat linken zonder bronvermelding. Beetje jammer dat ze zelf er mede oorzaak van zijn dat ik overal nu maar tagjes ingooiquote:Op woensdag 28 september 2005 00:17 schreef SunChaser het volgende:
Het plaatje is veranderd hoor huilies
Die hype is al begonnen met diverse sites, en Yorin FMquote:Op woensdag 28 september 2005 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik verwacht niet zo'n mediahype hiervan hoor
ja yorin fm heequote:Op woensdag 28 september 2005 00:20 schreef bemeall het volgende:
[..]
Die hype is al begonnen met diverse sites, en Yorin FM
in de op staat een link naar de briefquote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef STORMSEEKER het volgende:
Weet iemand wat er precies in de brief stond die hij in de tas met de ballonnen had gedaan?
Zie [11-SEPT-2005] Tassendump, de nabeschouwingquote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef STORMSEEKER het volgende:
Weet iemand wat er precies in de brief stond die hij in de tas met de ballonnen had gedaan?
was dat niet ooit een topic?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef SunChaser het volgende:
Ontslag dankzij FOK?
Op zondag 11 september 2005 17:43 schreef Yildiz het volgende:quote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef STORMSEEKER het volgende:
Zal trouwens nu, voor altijd en eeuwig, mijn reputatie geschaadt hebben? Kan ik nu nergens meer aan de bak? Ben ik té crimineel voor wat dan ook?quote:ATTENTIE
Beste vinder van deze tas,
Als u deze tas heeft geopend, kunnen er 2 situaties aan de hand zijn.
1: Normaal
U heeft de tas naar gevonden voorwerpen gebracht, en op de desbetreffende balie doet u even de tas open om te kijken naar de inhoud. Bedankt, u kunt de tas hier, bij gevonden voorwerpen achterlaten.
U zou eigenlijk een prijs moeten verdienen. Bedankt.
2: Angstneurotisch
U dacht dat er een bom in zat, terwijl er de laatste jaren geen aanslag gepleegd is in de westerse wereld door een tas met explosieven achter te laten. Toch heeft u ervoor gekozen dat dit binnen de mogelijkheden viel. Gefeliciteerd, u bent officieel angstneurotisch, of, u bent in dienst van angstneuroten.
Nu we dan toch in gesprek zijn, kunnen we dan de volgende dingen ook afschaffen?
De immer-nodeloze ID-kaart-toonplicht
De traceringsgegevens van alle mobieltjes afschaffen
De algemene DNA-databank, met de gegevens, gekoppeld aan de namen van elke Nederlander, wegdoen?
De (aankomende) plicht van huisartsen om de ziektes van de patiënt specifiek door te geven aan de verzekering, afschaffen
Om nog maar niet te spreken van de opslag van internetverkeersgegevens, afschaffen.
Waarom? Omdat u of uw opdrachtgever ons normale Nederlanders zo bij voorbaat al verdacht houdt. Onder andere ik, en ik spreek niet alleen voor mezelf, vind het niet prettig, om te weten dat alles van je opgeslagen wordt, alsof je bij voorbaat al verdacht ben.
Net als met de identificatieplicht zou de bewaarplicht enkel de burger treffen in plaats van de terrorist. Nu maar nog hopen dat deze maatregels er niet door komen.
Hierin ben ik niet de enige. Zo geeft deze minister een goed argument:
"DEN HAAG Minister Pechtold vindt dat
Nederland te paniekerig omgaat met
terreurdreiging.In een interview met
Trouw maakt hij zich vooral zorgen over
de grondrechten."Die hebben we door de
eeuwen heen per centimeter bevochten,
maar nu geven we ze per meter weg".
Pechtold wil het gevaar van terreur
niet bagatelliseren,maar waarschuwt
voor het beperken van de vrijheden van
burgers.Ook vindt hij dat de islam en
terrorisme vaak ten onrechte in één
adem worden genoemd."
Doe de groetjes, aan uw bazen en ministers,
met vriendelijke groet,
een mens
[11-SEPT-2005] Tassendump, de nabeschouwingquote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef STORMSEEKER het volgende:
kastanova die bij @home werkte meen ikquote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef SunChaser het volgende:
Ontslag dankzij FOK?
ik vind dat hij wel een klein taakstrafje verdient hoor, celstraf vind ik wel te erg , gewoon wat papiertjes rapen zal hem goed doenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef ThE_ED het volgende:
Ach, ik vind dat hij er gewoon met de schrik vanaf moet komen. Het is een kutstreek, maar ook weer te onschuldig voor iets anders. We hebben er allemaal toch weer mooi van kunnen genieten.
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef SunChaser het volgende:
Ontslag dankzij FOK?
Kastanova bij @homequote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef SunChaser het volgende:
Ontslag dankzij FOK?
En deel 2quote:Op woensdag 28 september 2005 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kastanova bij @home
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
ohja, dat jaquote:Op woensdag 28 september 2005 00:23 schreef mitchell88 het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
astu
Was dat door de bandbreedte of nietquote:Op woensdag 28 september 2005 00:24 schreef SunChaser het volgende:
Er is ook iemand ontslagen dankzij FOK!-tv trouwens. Ed met t Georgina Verbaan-filmpje
Kasta bij @homequote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef SunChaser het volgende:
Ontslag dankzij FOK?
aangezien ik ze al tipte omdat neukia platlag en ik het daarna toch nog als eerste als nieuws kon brengen omdat het adminpanel het weer deed, niks denk ik...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:25 schreef mitchell88 het volgende:
Kheb geenstijl ook even getipt, ben benieuwd of zij er wat mee doen
Er was geen ontruiming en Yildiz heeft zichzelf aangegeven. Het is een erg naieve goedbedoelde actie. Die kun je best doen maar dan wel met een mannetje of 50 en nooit alleen. Dit soort dingen kun je gewoon niet op eigen houtje flikken. Yildiz kon blijkbaar de gevolgen niet overzien maar om hem zo flink te straffen zoals jij dat zegt, nee daar ben ik het niet mee eens. Ik hoop op een milde afloop en dat hij niet de dupe wordt van een mediahype + angst voor copycats en daardoor juist een hogere straf opgelegd krijgt.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:24 schreef veejay het volgende:
Sneue actie, ik hoop dat ze alle gemaakte kosten op je verhalen en je de rest van je leven moet betalen.
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom je in deze tijd zo'n stomme stunt uithaalt en daarmee mogelijk onnodige veel reizers dupeert en de belastingbetaler op kosten jaagt.
Sorry, ik vind dit geen grap.
Ja. Vriend van Vleermuis had t op de server van zn werk gezet. Filmpje van 60 mb werd vervolgens binnen 3 uur 50.000 x opgevraagd.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:25 schreef bemeall het volgende:
[..]
Was dat door de bandbreedte of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |