Als er persoonlijke gegevens staan dan laat je die toch weghalen door een mod?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:52 schreef mechatronics het volgende:
Nou, lache man, als heel Nederland weet waar je woont, en het is ondertussen allemaal alvast lekker gemirrord.
Jeuj
Oh, en thanks allemaal voor het verspreiden van mijn gegevens
Die staan gewoon in je fotoboek, slimmerik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:52 schreef mechatronics het volgende:
Nou, lache man, als heel Nederland weet waar je woont, en het is ondertussen allemaal alvast lekker gemirrord.
Jeuj
quote:LOL hoe denk je dat ik achter Rick Peeters ben gekomen? Eigenschappen van het Word document opvragen. Het document is trouwens gemaakt op de Haagse Hogeschool. Dacht toen eerst nog dat de systeembeheerder van de Haagse Hogeschool Rick Peeters heette, maar het emailadres van Yildiz bevat ook de naam Rick Peeters, dus 1+1 is inderdaad 2.;
voor de duidelijkheid dit is Yildizquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:52 schreef mechatronics het volgende:
Jeuj
mirror het evenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:56 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid dit is Yildiz
En volledige naam stond in de meta-data van het word-docjequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die staan gewoon in je fotoboek, slimmerik.
Sunnie is niet meer dezelfde sinds-ie weg is uit de crew.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat dat er al stond, dit is fok! zelf tenslotte
Yep. Yildiz zal zeker genoemd worden in FOK!radio maandag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
zie het positieve er even van in: dit is er eentje voor in de fokgeschiedenisboekjes, je bent nu een legende.
.doc files publiceren. dat zijn wel n00b actiesquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die staan gewoon in je fotoboek, slimmerik.
Aldus VKMag:
[..]
Ik ook niet , ik wil hem zelf nu op msn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik kan niet wachten tot ik morgen zijn post lees hier
Hij heeft ondertussen al gepostquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik kan niet wachten tot ik morgen zijn post lees hier
geil hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar ik moet uitkijkenniks stoers aan.
"Bedrijf: Haagse Hogeschool"quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
alsof je daar naar moet kijken als je zijn mailaddy ziet...
ik stuur losse moppen en code enzo al nooit door in word omdat ik niet wil dat een derde die het naderhand evt ziet dat ik zulke slechte moppen doorstuur...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:02 schreef longinus het volgende:
Een wijze les, vul nooit je echte naam in im MS produkten, ze worden eens tegen je gebruikt.
* bemeall snel gaat kijken of ie dat ook heeft gedaanquote:Op woensdag 28 september 2005 00:02 schreef longinus het volgende:
Een wijze les, vul nooit je echte naam in im MS produkten, ze worden eens tegen je gebruikt.
Waarom een image van neukiaquote:Op woensdag 28 september 2005 00:04 schreef SunChaser het volgende:
Even nog een reconstructie:
[afbeelding]
Je vind het wel opwindend he?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:04 schreef SunChaser het volgende:
Even nog een reconstructie:
[afbeelding]
Zonder Neukia balkje?quote:
Dat jij hem aan alle kanten erbij wilt naaien? Kan het me niet echt voorstellen eigenlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was dat niet de bedoeling van Ricks actie dan?
Je hebt je niet eens ingelezen? die heeft Yildiz zelf gemaakt die foto's...quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat jij hem aan alle kanten erbij wilt naaien? Kan het me niet echt voorstellen eigenlijk.
Spammenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:09 schreef SunChaser het volgende:
Boeien of er een neukiabalkje staat
ff googlen heh...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:11 schreef -DailaLama- het volgende:
Wat stond er op het protestpamfletje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |