Dalijk pakken ze mij ook nog op ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jouw dag komt nog wel hoor, rustig maar
we shall see. hij zou niet de eerste zijn die genaaid wordt door justitie vanwege een ludieke actie. en de vraag of dit gezien de datum en omstandigheden zo ludiek was zouden ze misschien wel aan de rechter voor willen leggen bij wijze van proef.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze zoeken bij OV iemand. Als die persoon gevonden is, wat nu dus het geval is, en Yildiz legt het hele verhaal uit als ludieke grap, dan zal de politie hem echt niet gaan vervolgen als een of andere crimineel. Is er oproer veroorzaakt? Is het station ontruimt? Nee toch? Nou dan.
Weinig mensen die daarmee zullen zitten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dalijk pakken ze mij ook nog op ...
tegenwoordig hebben zo onwijs veel mensen een weblog, waar ze de meest nutteloze teringzooi op posten, dus ze zouden maar zeker even de moeite kunnen nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als politie denk je toch niet automatisch van 'misschien heeft iemand het hele verhaal wel op internet gepost'
nee, ze laten je eerst bij opsporing verzocht zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dalijk pakken ze mij ook nog op ...
Die was laatst nog bij iemand van het crapforum op zijn werk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik ag ff op de valreep luisteren bij Barry paff
het zou inderdaad maar weinig werk geweest zijn. maar niet voor de hand liggend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:46 schreef zalmsalade het volgende:
het was 1 minuut werk geweest.... dus het checken waard lijkt me.....
Ze hebben mij niet gefilmtquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, ze laten je eerst bij opsporing verzocht zien![]()
don't think so..quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat ze er de grap van inzien
de stations camera's ook niet?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben mij niet gefilmtdenk ik
Als de politie een beetje snugger was dan hadden ze het allang wel eerder naar buiten gebracht. Ik kan me niet voorstellen dat men daar meer dan 2 weken voor nodig heeft. Die tas was rond 16.00 er neer gezet ofzo? En Jett was er tegen 19.00 wezen kijken, toen was hij toch weg?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hm. Zou je denken. Ze zijn dan flink voor schut gezet, en volgens mij hebben ze dat niet graag.
En met toekomstige wetgeving hebben ze nog meer stok om de hond te slaanm en da's dus waarom ik tegen meer anti-terrorismewetgeving ben die nergens over gaat, maar wel vrijheden beperkt.
Ik was bij het gemeentehuisquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
de stations camera's ook niet?![]()
die hebben vast ook camera'squote:Op dinsdag 27 september 2005 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was bij het gemeentehuis
Wat is giel zn account danquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef CasB het volgende:
Ik gok dat Timur hier zelfs een account heeft, net als Giel Beelen
-edit- ja weet ik veel hoe die knakker heet
En het bericht op de fp dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef ThE_ED het volgende:
Je vergeet jaggle en neukia in de OPlaten we het lijstje wel volledig houden.
UItkijken moet ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die hebben vast ook camera's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |