Stali heeft ervaring met topics die uitlopen op een (media)hypequote:Op woensdag 28 september 2005 00:33 schreef Stali. het volgende:
[..]
Er was geen ontruiming en Yildiz heeft zichzelf aangegeven. Het is een erg naieve goedbedoelde actie. Die kun je best doen maar dan wel met een mannetje of 50 en nooit alleen. Dit soort dingen kun je gewoon niet op eigen houtje flikken. Yildiz kon blijkbaar de gevolgen niet overzien maar om hem zo flink te straffen zoals jij dat zegt, nee daar ben ik het niet mee eens. Ik hoop op een milde afloop en dat hij niet de dupe wordt van een mediahype + angst voor copycats en daardoor juist een hogere straf opgelegd krijgt.
Ja lache he, net zo lache als je actie. Beetje naief wel. En ja, je ouders worden gebeld als hun zoon bij Opsporing Verzocht te zien isquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:50 schreef mechatronics het volgende:
Ik kom thuis, mn ouders zijn gebeld, Yorin FM heeft me in de uitzending gedaan, ik sta op tientallen sites inclusief CV's en weet ik wat allemaal.
Allemaal heel oncomfortabel, dus ik ga over op radiostilte, mensen, de mazzel.
Overigens pikant detail, RTL Editie NL heeft mij dus nagedaan, verder staat het al lang op internet, en nu staan er tientallen gegevens van mij, zonder toestemming, op internet.
Wow. Lache
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:39 schreef ThE_ED het volgende:
Yildiz checkt de Smullers
In de volksmond ook wel de "yildiz" genoemd.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:43 schreef SunChaser het volgende:
Binnenkort in de WInkel: Yildiz Do It Yourself balloons
[afbeelding]
Inderaad, als je zoiets doet. Doe het dan met een grote groep, kondig het aan, etc... dit is ronduit stom, ik snap dan ook niet hoe een student (iemand met enigszins hersens in z'n hoofd) zoiets idioots kan bedenken en het is op het naieve af om te denken dat er geen gevolgen zullen zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:33 schreef Stali. het volgende:
Er was geen ontruiming en Yildiz heeft zichzelf aangegeven. Het is een erg naieve goedbedoelde actie. Die kun je best doen maar dan wel met een mannetje of 50 en nooit alleen. Dit soort dingen kun je gewoon niet op eigen houtje flikken. Yildiz kon blijkbaar de gevolgen niet overzien maar om hem zo flink te straffen zoals jij dat zegt, nee daar ben ik het niet mee eens. Ik hoop op een milde afloop en dat hij niet de dupe wordt van een mediahype + angst voor copycats en daardoor juist een hogere straf opgelegd krijgt.
Jouw idee is om van ondergrondse media bovengrondse media te maken. Dat kun je prima doen Sunchaser, maar op jouw manier ben je echt een hoer.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja lache he, net zo lache als je actie. Beetje naief wel. En ja, je ouders worden gebeld als hun zoon bij Opsporing Verzocht te zien is
Ik ben in ieder geval geen achterbaks secreet zoals jij.quote:
Dat mag ik toch zeker hopen.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:44 schreef Jaguarized het volgende:
Is Den Haag CS ontruimt geweest? Nee. Is er oproer geweest? Nee. Moest de EOD er aan te pas komen? Nee. Waarschijnlijk heeft een of andere bewaker de tas meegenomen en ingelevert bij Gevonden Voorwerpen. Daar is ie geopend en zag men de ballonnen. Tuurlijk gaat Yildiz niet de bak in.
denk jij dat?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:44 schreef Jaguarized het volgende:
Is Den Haag CS ontruimt geweest? Nee. Is er oproer geweest? Nee. Moest de EOD er aan te pas komen? Nee. Waarschijnlijk heeft een of andere bewaker de tas meegenomen en ingelevert bij Gevonden Voorwerpen. Daar is ie geopend en zag men de ballonnen. Tuurlijk gaat Yildiz niet de bak in.
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:48 schreef SunChaser het volgende:
Maarre, in alle consernatie. Mij is eigenlijk die grap ontgaan van de actie op 9/11. Iemand?
Daar haalt hij ook wel een beetje het ludieke element mee uit de "grap" inderdaad voor zover dat er al erg inzat.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:48 schreef SunChaser het volgende:
Maarre, in alle consernatie. Mij is eigenlijk die grap ontgaan van de actie op 9/11. Iemand?
vast daarom is hij nu gewoon thuisquote:Op woensdag 28 september 2005 00:48 schreef alsem het volgende:
[..]
denk jij dat?
hij is binnen 3 jaar nog niet vrij als ik dit zo lees![]()
Het was geen grap, maar een protestactie, waarmee hij aantoonde dat het systeem zoals het nu is niet werkt. En dat hij liever echte vrijheid heeft dan schijn-veiligheid.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:48 schreef SunChaser het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |