Tja. Kreeft hè ?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
en ik maar denken dat Peace en ik soms "erg" zijn
![]()
Pfff praat me niet over kreeften, ik heb er heel veel om me heen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja. Kreeft hè ?
Gevoelsmens dus...
Je staat op de vismarkt ?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff praat me niet over kreeften, ik heb er heel veel om me heen.
Lange tenen bedoel jequote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja. Kreeft hè ?
Gevoelsmens dus...
Als je tegenover vrouwen ook zo lekker bot uit de hoek komt, zul je wel altijd maagd blijven...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Lange tenen bedoel je
Ikke jou ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:34 schreef wyccie het volgende:
Ik mis je....
Ik zal hoe dan ook maagd blijven. De dag van mijn geboorte kan ik niet meer verplaatsenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je tegenover vrouwen ook zo lekker bot uit de hoek komt, zul je wel altijd maagd blijven...![]()
Fun loving criminals voor de mensen die zich nu afvragen wie die homo nu bedoelt...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke jou ook.
En dan moet ik over een dikke 10 minuten ook nog weg.
FLC in 013...
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke jou ook.
En dan moet ik over een dikke 10 minuten ook nog weg.
FLC in 013...
Daar ben je mooi...eh...niet mee genaaid...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal hoe dan ook maagd blijven. De dag van mijn geboorte kan ik niet meer verplaatsen![]()
Ga jij eerst maar 's trouwen...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:40 schreef peaceman het volgende:
Zeg tortelduifjes.. ga samenwonen ofzo...![]()
ik vind het wel heel lief van je hoor dat je meeleeft. Ik leef ook met ze mee.quote:
ik ben nog niet gevraagd...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar 's trouwen...![]()
Ik denk dat wij ook beter eerst kunnen gaan samenwonen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar 's trouwen...![]()
Ik doelde op Scrut en zijn eeuwige maagdelijkheid...........quote:Op woensdag 28 september 2005 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
ik vind het wel heel lief van je hoor dat je meeleeft. Ik leef ook met ze mee.
Waarom moet ik nou weer met jou gaan samenwonenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat wij ook beter eerst kunnen gaan samenwonen.![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:44 schreef Tokay het volgende:
Ik voel zoveel liefde in dit topic....![]()
*zachtjes snikt
Ach, ik heb tenminste een gleufhoedquote:Op woensdag 28 september 2005 19:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik doelde op Scrut en zijn eeuwige maagdelijkheid...........
![]()
Meeleven met TH en Wyccie had ook gekund toch? Was niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik doelde op Scrut en zijn eeuwige maagdelijkheid...........
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer met jou gaan samenwonen
Jawel, maar het blijft behelpen, hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, ik heb tenminste een gleufhoed![]()
Heerlijk visweertje.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
Meeleven met TH en Wyccie had ook gekund toch? Was niet helemaal duidelijk.![]()
Veel plezier, en tot laterquote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef Treinhomo het volgende:allen !
Enwyccie
in 't bijzonder...
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Heerlijk visweertje.![]()
Tuurlijk doelde ik op wyccie en TH.![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:51 schreef pyl het volgende:
Wyccie, als jullie nou je eerste afspraakje hebben, mogen wij dan ook allemaal komen?![]()
Tuurlijk niet.... dat is toch voor hun tweetjes!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:51 schreef pyl het volgende:
Wyccie, als jullie nou je eerste afspraakje hebben, mogen wij dan ook allemaal komen?![]()
Nou ja, omdat wij zo meeleven enzo, en omdat wij jullie het beste gunnen, dacht ik: misschien is het wel aardig om ze ook 'live' gelukkig te zien.quote:
Zeg, zoiets vráág je toch niet pyl!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:51 schreef pyl het volgende:
Jij maagd, ik ram.quote:
JAAAAAAAAAAAA lijkt me leuk...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:51 schreef pyl het volgende:
Of je zet even Talpa aan.... leedvermaak is ook leuk.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou ja, omdat wij zo meeleven enzo, en omdat wij jullie het beste gunnen, dacht ik: misschien is het wel aardig om ze ook 'live' gelukkig te zien.![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA lijkt me leuk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |