Tja. Kreeft hè ?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
en ik maar denken dat Peace en ik soms "erg" zijn
![]()
Pfff praat me niet over kreeften, ik heb er heel veel om me heen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja. Kreeft hè ?
Gevoelsmens dus...
Je staat op de vismarkt ?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff praat me niet over kreeften, ik heb er heel veel om me heen.
Lange tenen bedoel jequote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja. Kreeft hè ?
Gevoelsmens dus...
Als je tegenover vrouwen ook zo lekker bot uit de hoek komt, zul je wel altijd maagd blijven...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Lange tenen bedoel je
Ikke jou ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:34 schreef wyccie het volgende:
Ik mis je....
Ik zal hoe dan ook maagd blijven. De dag van mijn geboorte kan ik niet meer verplaatsenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je tegenover vrouwen ook zo lekker bot uit de hoek komt, zul je wel altijd maagd blijven...![]()
Fun loving criminals voor de mensen die zich nu afvragen wie die homo nu bedoelt...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke jou ook.
En dan moet ik over een dikke 10 minuten ook nog weg.
FLC in 013...
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke jou ook.
En dan moet ik over een dikke 10 minuten ook nog weg.
FLC in 013...
Daar ben je mooi...eh...niet mee genaaid...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal hoe dan ook maagd blijven. De dag van mijn geboorte kan ik niet meer verplaatsen![]()
Ga jij eerst maar 's trouwen...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:40 schreef peaceman het volgende:
Zeg tortelduifjes.. ga samenwonen ofzo...![]()
ik vind het wel heel lief van je hoor dat je meeleeft. Ik leef ook met ze mee.quote:
ik ben nog niet gevraagd...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar 's trouwen...![]()
Ik denk dat wij ook beter eerst kunnen gaan samenwonen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar 's trouwen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |