Het is een wonderlijk landquote:Op woensdag 28 september 2005 14:21 schreef Tokay het volgende:
O, ik kán jullie verhalen vertellen uit mijn tijd in België..............![]()
Echt waar, het cliché klopt toch wel érg vaak.
Zeker en vastquote:Op woensdag 28 september 2005 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een wonderlijk land
O nee, absoluut niet! Ze komt uit Australië.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Is zij ook Belgisch?
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
O nee, absoluut niet! Ze komt uit Australië.
Het dode-Belgen thema?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:Ik dacht een nieuw thema te ontwaren
Wehehe.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft dezelfde kapper als Diaan, zoveel is duidelijk
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:38 schreef pyl het volgende:
Ja, die is laatst ook al eens langs geweest en toen wist ik ook al niet hoe ze heette, maar wel dat zij de ster is in onder andere Muriel's Wedding.![]()
Ah.. About a boy... ik kon haar al niet thuisbrengen....quote:Op woensdag 28 september 2005 14:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Overkomt het me nu alwéér?
![]()
Je hebt het goed hoor pyl, het is de geweldig leuke actrice Toni Collette, die je kent uit o.a. The Sixth Sense, About a boy, Emma, Shaft, Changing Lanes en Muriel's Wedding.
Ik ook.. haal voor mij ook ff wat!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga er weer vandoor, ik heb dringend nieuwe cd's nodig en wil ook nog een trechter kopen.
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft dezelfde kapper als Diaan, zoveel is duidelijk
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook.. haal voor mij ook ff wat!
Hmm da's gek.... je reageert niet eensquote:Op woensdag 28 september 2005 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* reageert niet, reageert niet, reageert niet
![]()
![]()
t was zo stil... toen ben ik maar gaan spelen...quote:Op woensdag 28 september 2005 16:15 schreef pyl het volgende:
Iets nieuws ontdekt, peaceman?
Ach gossie.... tis wel erg met jequote:Op woensdag 28 september 2005 17:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
t was zo stil... toen ben ik maar gaan spelen...![]()
Ehm?quote:
Hallo posquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:42 schreef Treinhomo het volgende:
'k wil even de groeten doen aanwyccie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |