quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Heb je al eens een bezoekje aan ons afgelegd?
Jajaquote:Op woensdag 28 september 2005 15:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En Maastricht is best leuk hoor![]()
Die kent google niet. Heb je een link ofzo waarmee ik die kan controleren?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:20 schreef dolle_hond het volgende:
leijers michielse
dat klopt ja weet al waar de verwarring vandaan komt. Hij is opgegroeid in Valkenburgquote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=leyers+michiels&meta=quote:Op woensdag 28 september 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die kent google niet. Heb je een link ofzo waarmee ik die kan controleren?
na ff googlen kom ik totquote:Op woensdag 28 september 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die kent google niet. Heb je een link ofzo waarmee ik die kan controleren?
Ik geloof je....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
na ff googlen kom ik tot
http://houbi.com/belpop/groepen/soulsister.htm
waar staat dat ze ook onder leyers, michiels & soulsister hebben gespeeld.
ik dacht dat ze ook alleen onder leyers michiels hadden gespeeld
(vorige week nog interview met jan leyers gehoord op stubru)
Komen de Heideroosjes ook niet uit Limburg?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef Z het volgende:
Dat niemand Rowwen Hèze noemt ...
Uit Horstquote:Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Komen de Heideroosjes ook niet uit Limburg?
0 goedquote:Op woensdag 28 september 2005 15:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Annie, Hannie en Fannie.
Tonny (blond met spleetje), Marianne (roodharige mollige) en die magere met donker lang haar...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:44 schreef dolle_hond het volgende:
wat zijn de voornamen van de drie zussen van Pussycat?
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:13 schreef Charmian het volgende:
Puur op basis wat ik zie
Justice - old thing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |