Idd, dit is té mooi om weg te gooienquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef T1andonly het volgende:
Yvonne verwijder de topics asjeblief nooit meerdit zijn dingen om niet meer te vergeten
"Mag ik uw gegevens noteren meneer?"quote:
quote:
quote:...zichtbaar is)
Een fiets, geparkeerd bij Spui
MP3 speler, voor vermaak op de route
Vinyl (steriele) handschoenen, niet gebruikt, die jongens bij het Nationaal Forensisch Instituut heeft het al zo lastig deze week, met die zaak-Nienke.
¤1.95 om een 0.5L Pet fles Coca-Cola te kopen bij smullers.
Toevallig daar zijn net weer wat plaatsen vrij heb ik begrepen:Dquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:21 schreef zakjapannertje het volgende:, tot ziens in Guantanamo Bay
![]()
Fok lag net ook platquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef foton het volgende:
Volgens neukia ligt Fok plat...Niks van gemerkt eigenlijk.
Ik kon er net een half uurlang niet op, en andere mensen ook niet...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef foton het volgende:
Volgens neukia ligt Fok plat...Niks van gemerkt eigenlijk.
Samequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik kon er net een half uurlang niet op, en andere mensen ook niet...
Hij heeft een tas met ballonnen en een protestbrief achtergelaten op Den Haag CS (geloof ik) en wordt nu gezocht door de politie via Opsporing Verzochtquote:
Hij is al naar de politie toequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:25 schreef Electrified het volgende:
[..]
Hij heeft een tas met ballonnen en een protestbrief achtergelaten op Den Haag CS (geloof ik) en wordt nu gezocht door de politie via Opsporing Verzocht![]()
Als hij slim is, reageert hij er niet op. Want als hij nu gepakt wordt, kan hij het er nog op gooien dat hij er allemaal niks van heeft meegekregen. Zodra hij heeft gereageerd, is er het bewijs dat hij wist dat hij werd gezocht, en krijgt ie er een aanklacht bij.
tsk, wat een kutidee. z'n verdiende loon is dit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:26 schreef Sadar het volgende:
Ik vond het idee wat al eerder in dit topic is gepost wel een leuk plan, namelijk:
allemaal een euro bij leggen om z'n (eventuele) boete te betalen
hij heeft zichzelf al aangegeven...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:25 schreef Electrified het volgende:
[..]
Hij heeft een tas met ballonnen en een protestbrief achtergelaten op Den Haag CS (geloof ik) en wordt nu gezocht door de politie via Opsporing Verzocht![]()
Als hij slim is, reageert hij er niet op. Want als hij nu gepakt wordt, kan hij het er nog op gooien dat hij er allemaal niks van heeft meegekregen. Zodra hij heeft gereageerd, is er het bewijs dat hij wist dat hij werd gezocht, en krijgt ie er een aanklacht bij.
En er is niemand met hem mee die ons live op de hoogte houdt? tsss....quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
hij heeft zichzelf al aangegeven...
Ik doe meequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:26 schreef Sadar het volgende:
Ik vond het idee wat al eerder in dit topic is gepost wel een leuk plan, namelijk:
oh dan doe ik mee! 't is een topactie met een boodschap waar veel mensen achter staan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:26 schreef Sadar het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik kon er net een half uurlang niet op, en andere mensen ook niet...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende::D Geweldig dit! beter dan de FOK!Stok!
Kan er geen Fok!verdacht pakketje komen? Dat je em moet zoeken op een station in nederland, en op een andere weer neer moet leggen
Volgens vleermuis hierbovenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
maar wie beweert dat hij zichzelf aangegeven heeft?
voor de zekerheid kan iemand beter eventjes bellen en ze op dat topic wijzen
Zeg jij altijd dingen die al derdtig keer genoemd zijn?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef TC03 het volgende:
Zet je status op "Out to lunch" uit respect voor Yildiz!!!!!!!
Stuur dit door naar iedereen in je contactlijst!
als de recherche na 2 weken zoeken die brief nog niet gevonden hebt die als eerste hit naar boven komt op google, dan gun ik ze dat gemak niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat er met elke terrorist gebeurdquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:36 schreef Mikkie het volgende:
Overigens... het feit dat het bij Opsporing Verzocht is geweest betekent toch wel dat ze het niet lichtzinnig opvatten... ben best benieuwd wat er met Yildiz gaat gebeuren
Ik denk dat ze vaak genoeg getipt zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vaak genoeg getipt zijn.
40 uur taakstraf?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat er met elke terrorist gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |